Net gemaakt met m'n blackberry, dus niet echt beste kwaliteit.
Mijn eerste impressie, wat een mooie auto!! Hij ziet eruit als een echte sportauto, de opvolger van de CRX zie ik er zeker wel in! Alleen jammer van het vermogen.. Helaas mocht ik er nog niet in rijden, dus ik kan niks zeggen van de rijeigenschappen. Maar hij ziet er goed uit en het interieur is ook mooi. De lederen stoelen zitten heerlijk. De achterbank is puur voor de sier. Misschien krijg je van Velzen er nog wel in, maar voor iemand die groter is dan 1.50 wordt het echt een probleem. Maar je kunt het bankje inklappen en dan heb je een mooie laadruimte.
Ziet er goed uit, hij heeft wel wat vind dat ze tegenwoordig wel mooi interieurs hebben bij honda.
Over de buitenkant ziet er erg sportief uit, wat ie helaas niet is
tegenwoordig zie ik steeds meer mensen trappen met een hybride, daar begrijp ik nou niks van, gaan mensen gierig doen omdat ze eco willen rijden en vervolgens gewoon trappen @lol@ lekker zuinig hoor
donkeykong wrote:Ziet er goed uit, hij heeft wel wat vind dat ze tegenwoordig wel mooi interieurs hebben bij honda. Over de buitenkant ziet er erg sportief uit, wat ie helaas niet is
tegenwoordig zie ik steeds meer mensen trappen met een hybride, daar begrijp ik nou niks van, gaan mensen gierig doen omdat ze eco willen rijden en vervolgens gewoon trappen @lol@ lekker zuinig hoor
Trappen jah met een hybride kan je blijven trappen maar er gebeurt niks en de meerwaarde van hybrid-drive...
De technologie blijft zich verder ontwikkelen.
Dus op ten duur zullen we snelle/zuinige autos krijgen.
Aleen hoor ik liever het brullen van een benzine in de plaats van het gezoem van een electro-ride.
Benzine lucht VS de lucht van een warme batterij. :razz:
L4urenZ wrote:De meeste mensen rijden volgens mij gewoon een Hybrid omdat dat het voordeligst is qua leasebedrag...
Of je moet kiezen voor een Toyota Aygo, maar dat kun je geen auto noemen..
Voordelig voor de bijtelling dus houdt de leaserijder meer over maandelijks. Het leasebedrag betaald de baas dus dat zal de meeste mensen een worst wezen.
L4urenZ wrote:De meeste mensen rijden volgens mij gewoon een Hybrid omdat dat het voordeligst is qua leasebedrag...
Of je moet kiezen voor een Toyota Aygo, maar dat kun je geen auto noemen..
Voordelig voor de bijtelling dus houdt de leaserijder meer over maandelijks. Het leasebedrag betaald de baas dus dat zal de meeste mensen een worst wezen.
De Aygo geen auto? Heb je er weleens in gereden?
Mijn werkgever heeft zo'n 60 a 90 aygo's in de lease. ( Goed dan is die voordeling uit het oogpunt van de werkgever )
Reden voor mij om fijn mijn eigen auto te blijven rijden, dan maar wat meer kwijt zijn iedere maand...