Neem dan een echte. Ik heb de verschillen gezien en 1 belangrijk deel (en moeilijk te reproduceren) is anders op de imitatie. Het taps lopende deel aan het eind is bij de imi gewoon recht ipv taps. De overgang van de runners naar het eind is daardoor ook niet netjes.
Als je het geld hebt zou ik dan een originele nemen. De imitaties van de Hytech zijn daarentegen een stuk netter gemaakt, maar die is weer moeilijker te laatsen door zn vorm.
Tja, keuzes.....
Je kan ook gewoon een orginele JDM 4-1 van Honda zelf nemen. Werkt goed en je zit niet te kloten tijdens de keuring. Is gewoon OEM!
Gaskleppie wrote:Neem dan een echte. Ik heb de verschillen gezien en 1 belangrijk deel (en moeilijk te reproduceren) is anders op de imitatie. Het taps lopende deel aan het eind is bij de imi gewoon recht ipv taps. De overgang van de runners naar het eind is daardoor ook niet netjes. Als je het geld hebt zou ik dan een originele nemen. De imitaties van de Hytech zijn daarentegen een stuk netter gemaakt, maar die is weer moeilijker te laatsen door zn vorm.
Tja, keuzes..... Je kan ook gewoon een orginele JDM 4-1 van Honda zelf nemen. Werkt goed en je zit niet te kloten tijdens de keuring. Is gewoon OEM!
ik ga de echte nemen en ook een spoon b-pipe. einddemper heb ik al van spoon :wink:
Hier haal ik uit dat je een imitatie RMF hebt? Ik heb namelijk een echte RMF narrow gezien op een ITR die wel gewoon paste. Dus zal het dan niet zijn dat de imi's niet net even anders zijn?
Het gaat inderdaad om de RMF replica's hier :wink:
toda is zo te horen ook fijn spul maar voor dat geld zou ik toch voor bisimoto gaan, die site al eens bekeken? :wink:
zijn kunstwerkjes op zichzelf 8) en ik dacht +16pk op een B18
Ik heb de test ooit eens ergens gezien maar vind hem niet direct meer terug. Maar toda zit wel rond datzelfde getal.
is er hier iemand die al meer heeft gehoord over de js racing header?? ben miss van plan om mijn spoon demper de verkoop in te gooien en voor alles van js racing te gaan :wink:
itr03627 wrote:is er hier iemand die al meer heeft gehoord over de js racing header?? ben miss van plan om mijn spoon demper de verkoop in te gooien en voor alles van js racing te gaan :wink:
Pb Wesjes er eens over :wink:
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
itr03627 wrote:is er hier iemand die al meer heeft gehoord over de js racing header?? ben miss van plan om mijn spoon demper de verkoop in te gooien en voor alles van js racing te gaan :wink:
veel geluk, het is titanium topkwaliteit dat wel.
Maar om het zo te zeggen, voor 5 van die uitlaatlijnen koop ik een top-itr om maar te vergelijken :wink:
crxke wrote:veel geluk, het is titanium topkwaliteit dat wel. Maar om het zo te zeggen, voor 5 van die uitlaatlijnen koop ik een top-itr om maar te vergelijken :wink:
zo duur is zo een catback nu ook weer niet. het zal me allesinds minder kosten dan alles van spoon of toda :-) :wink:
Correct me if I'm wrong, maar ik dacht voor de titanium 2000€.
Vraag het delta lime keer, die zocht er 1 dus die weet je de juiste gegevens wel te vertellen :wink:
crxke wrote:Correct me if I'm wrong, maar ik dacht voor de titanium 2000€. Vraag het delta lime keer, die zocht er 1 dus die weet je de juiste gegevens wel te vertellen :wink:
ik had de prijzen voor titanium nog niet gezien het zal miss dan een gewone worden :-)
Voor de DC2, zijn ze te koop vanaf 1150euro en dat is een 60mm pijp,..
met shipping etc zit je denk al gauw richting de 1400-1500 euro..
De RVS uitlaten zijn daarintegen 50% goedkoper..
Spruitstuk van J's is rond de 600euro ex shipping etc..