Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Beast19rp
Posts: 152 Joined: Thu Jul 09, 2009 12:55 pm
Post
by Beast19rp » Fri Apr 23, 2010 1:12 pm
den auto is eindelijk verlaagd met men eibach -30 mm. big thanks to fredje. foto's volgen nog a.s.a.p.
Beast19rp
Posts: 152 Joined: Thu Jul 09, 2009 12:55 pm
Post
by Beast19rp » Sat Apr 24, 2010 4:58 pm
en hier zijn dan de foto's
greetz
vtec vince
Posts: 2751 Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am
Post
by vtec vince » Sat Apr 24, 2010 11:07 pm
Perfect verlaagd :thumbs:
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
ChristopheR
Posts: 455 Joined: Tue Apr 21, 2009 6:04 pm
Post
by ChristopheR » Sun Apr 25, 2010 6:59 am
mooi mooi :thumbs:
ik zou de mijne ook willen verlagen, maar dan kan ik mijn op- en afrit niet meer pakken, het is nu al nipt met de invidia catback, die komt een stukje kijken onder de rechtse sideskirt door de grotere diameter
Beast19rp
Posts: 152 Joined: Thu Jul 09, 2009 12:55 pm
Post
by Beast19rp » Sun Apr 25, 2010 9:49 am
ChristopheR wrote: mooi mooi :thumbs:
ik zou de mijne ook willen verlagen, maar dan kan ik mijn op- en afrit niet meer pakken, het is nu al nipt met de invidia catback, die komt een stukje kijken onder de rechtse sideskirt door de grotere diameter
mss oplossen met een plankske in de goot. you never know
ChristopheR
Posts: 455 Joined: Tue Apr 21, 2009 6:04 pm
Post
by ChristopheR » Sun Apr 25, 2010 11:50 am
Beast19rp wrote: mss oplossen met een plankske in de goot. you never know
de goot is geen probleem, het is de "afdaling" achter het stukje stoep en de goot
die gaat steil naar beneden, ik rij al in en uit langs de uitrit van ons appartementsgebouw, de inrit naar beneden is al helemaal niet te doen
trebboR
Posts: 350 Joined: Mon Jan 18, 2010 5:36 pm
Post
by trebboR » Sun Apr 25, 2010 2:17 pm
Erg mooi zo! 8)
Beast19rp
Posts: 152 Joined: Thu Jul 09, 2009 12:55 pm
Post
by Beast19rp » Sun Apr 25, 2010 3:01 pm
ChristopheR wrote: Beast19rp wrote: mss oplossen met een plankske in de goot. you never know
de goot is geen probleem, het is de "afdaling" achter het stukje stoep en de goot
die gaat steil naar beneden, ik rij al in en uit langs de uitrit van ons appartementsgebouw, de inrit naar beneden is al helemaal niet te doen
huisje kopen met platte oprit voor de garage
Apex
Posts: 128 Joined: Sat Mar 17, 2007 2:47 pm
Post
by Apex » Sun Apr 25, 2010 4:55 pm
Erg netjes :-). Niet te extreem !
Next up : Spoiler spuiten ? :-P
Greetz Vincent
Beast19rp
Posts: 152 Joined: Thu Jul 09, 2009 12:55 pm
Post
by Beast19rp » Sun Apr 25, 2010 7:51 pm
Apex wrote: Erg netjes :-). Niet te extreem ! Next up : Spoiler spuiten ? :-P Greetz Vincent
die snap ik ni. ik zet expres een spoiler in carbon en dan zou ik die moeten spuiten? Dan had ik de originele kunnen laten
Type R CW
Posts: 261 Joined: Sun Feb 15, 2009 8:35 pm
Post
by Type R CW » Sun Apr 25, 2010 10:09 pm
Apex wrote: Erg netjes :-). Niet te extreem ! Next up : Spoiler spuiten ? :-P Greetz Vincent
x2
:twisted:
Beast19rp
Posts: 152 Joined: Thu Jul 09, 2009 12:55 pm
Post
by Beast19rp » Fri May 07, 2010 9:48 am
voila zi, weer eens vanonder het stof uithalen.
volgende week komt al dit schoons eronder en erin
+16pk normaal gezien en zal op testbank gaan
js' racing schoonheid rechtstreeks uit japan
Greetz
ChristopheR
Posts: 455 Joined: Tue Apr 21, 2009 6:04 pm
Post
by ChristopheR » Fri May 07, 2010 9:50 am
ferme updates :!: :!:
welke exhaust manifold is dat??
ben benieuwd naar de dyno
Sinister
Posts: 900 Joined: Mon Jan 08, 2007 12:23 pm
Post
by Sinister » Fri May 07, 2010 7:15 pm
+16 pk wie heeft u da weer wijsgemaakt
Nen toda header geeft zelfs maar 10 pk dus wa gaat dieje 16 pk geven man :lol:
Beast19rp
Posts: 152 Joined: Thu Jul 09, 2009 12:55 pm
Post
by Beast19rp » Fri May 07, 2010 8:42 pm
Sinister wrote: +16 pk wie heeft u da weer wijsgemaakt
Nen toda header geeft zelfs maar 10 pk dus wa gaat dieje 16 pk geven man :lol:
die resultaten hebben ze op dyno run gehaald toen ze hem aan het ontwerpen waren. ik zal maandag zien wat er van waar is. hij gaat gelijk de dyno op
Sinister
Posts: 900 Joined: Mon Jan 08, 2007 12:23 pm
Post
by Sinister » Fri May 07, 2010 9:37 pm
Ne header maken op de dyno da moete kunnen, daar geloofk dus nix van. Geloof nooit die beloofde resultaten, als ge de helft haalt zalt al veel zijn. Met afstelling haalt ge de laatste pks er dan nog uit. Zonder afstelling zulde trouwens nix anders dan nen te arme of te rijke motor krijgen.
Kurosawa
Posts: 70 Joined: Wed Sep 02, 2009 7:56 pm
Post
by Kurosawa » Fri May 07, 2010 11:40 pm
Goed bezig. 16pk is inderdaad veel maar hangt af de welke testbank je het op meet, zeker? In ieder geval, dit gaat zeker de goede richting uit! :wink:
Sinister
Posts: 900 Joined: Mon Jan 08, 2007 12:23 pm
Post
by Sinister » Fri May 07, 2010 11:49 pm
Ja als je voor en na op 2 verschillende banken gaat meten ja, dat is dus niet de bedoeling.
Beast19rp
Posts: 152 Joined: Thu Jul 09, 2009 12:55 pm
Post
by Beast19rp » Sat May 08, 2010 3:59 am
Sinister. wordt allebij den dag zelf op dezelfde bank gemeten hé. en inderdaad. het wordt afwachten en zien
Martin.O
Posts: 758 Joined: Sun Mar 19, 2006 7:46 pm
Post
by Martin.O » Sat May 08, 2010 6:57 am
met de motors van urvin en martijn in het achterhoofd kijk ik bij de K-motors nergens meer van op