Rikky - ITR #1649 Update p.41 Climatic Control
- vtec vince
Update
Gister de spoilert gedemonteerd want hij word zaterdag gepolijst
En ik vind het er gewoon echt niet uit zien
Meteen nieuwe rubbers besteld 15,- voor complete set.. Moertjes waren bijna 5,- ps :-?
Verder ben ik nog 1,5 dag met de spiegels in de weer geweest om ze recht in te laten klappen... Dingen compleet uit elkaar getrokken en gevonden dat het probleem in de motor zit (iets dat ik niet kan verhelpen) Dus ze zullen voorlopig zo scheef blijven inklappen.
Wat ik wel heb gevonden is dat ze via een snaar naar vertanding overgaan dus ik laat een keer 2 nieuwe setjes vertandingen maken zodat ze wel mooi inklappen
(als iemand hier foto's van wil zien dan hoor ik het wel)
Groetjes,
Gister de spoilert gedemonteerd want hij word zaterdag gepolijst

Meteen nieuwe rubbers besteld 15,- voor complete set.. Moertjes waren bijna 5,- ps :-?

Verder ben ik nog 1,5 dag met de spiegels in de weer geweest om ze recht in te laten klappen... Dingen compleet uit elkaar getrokken en gevonden dat het probleem in de motor zit (iets dat ik niet kan verhelpen) Dus ze zullen voorlopig zo scheef blijven inklappen.
Wat ik wel heb gevonden is dat ze via een snaar naar vertanding overgaan dus ik laat een keer 2 nieuwe setjes vertandingen maken zodat ze wel mooi inklappen

(als iemand hier foto's van wil zien dan hoor ik het wel)
Groetjes,
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
-
L4urenZ wrote:Yes, Heel erg.
Volgend weekend, dan zie ik die schoonheid eindelijk in het echt.
Sleep ook mijn cam wel mee ^^
Bedoelde meer dat jij daar een foto al had staan :P Maar thanks;-) Neem maar mee hoe meer foto's ik er van heb hoe beter!!
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
-