Steenslag !

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Post Reply
Sincx
Posts: 893
Joined: Wed Feb 13, 2008 12:04 am

Steenslag !

Post by Sincx »

Motorkap en voorbumper hebben het heeel heel zwaar te verduren gehad met een weekend ardennen en tripje naar duitsland.
Ergste was wel een vrachtwagen die echt voor je neus naar links gooit om een andere vrachtwagen in te halen en daarbij ff de middenberm van een belgische snelweg schoonveegt. Tof joh, zsm afgeremd en er ver achter gaan zitten maar schade was al gedaan.

Nog wat trachten bij te werken maar mya...beyond repair bagger.
Zal wel keer de bumper overspuiten worden en een carbonkap erop. Zijn er minder gevoelig voor. Opnieuw spuiten zie ik niet zitten....binnen een paar jaar hebbie het toch weer. Auto's.... :lol:

Maar even kort samengevat....steenslag sucks :evil:
ITR DC2
Posts: 1327
Joined: Thu Sep 06, 2007 7:46 am

Re: Steenslag !

Post by ITR DC2 »

Same here, lang leve de buitenlandse wegen...
Sommige stukken wegen zijn echt te erg, maar
toch in NL ook wel, alleen minder.L
Je doet er niks aan, binnen de kortste keren
zit het er weer.
chris
Posts: 664
Joined: Tue Mar 29, 2005 10:44 pm

Post by chris »

ik had het vaak tijdens de vorstperiode van afgelopen winter.. om de zoveel tijd een keiharde tik tegen mn vooruit.. toch wel paar ieniemienie barstjes aan over gehouden..

even die natte kwast van een wouter van carglass bellen :lol:
User avatar
Rikky
Posts: 3487
Joined: Mon Aug 03, 2009 1:12 pm

Post by Rikky »

Ook veel last van met de idioten wegen van NL het is toch lochies dat het vriest in NL waarom vriest het dan kapot?? Maargoed last van binnen kort ga ik eens met de airbrush aan de slag kijken of dat wil lukken...

Als de ITR ooit mischien word over gespoten, denk dat ik het zelfde doe als Miguel steenslag beschermende tape erover heen...

Tip voor de mensen hier:

- Bij een schade hersteller kun je een klein beetje van je lak laten samen stellen... een 200 ml incl verhader kost ongeveer 30,-

Dan koop je een kwastje size 000 en dan voeg je 2 delen lak 1 deel verharder bij elkaar en schilder je zo de steenslag vol, paar dagen laten drogen (kan gewoon rijden) poets je hem op en zie je 99% niks meer van.
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
User avatar
vtec vince
Posts: 2751
Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am

Post by vtec vince »

het zou wel mooi zijn van de verzekering als je 1 jaar geen schade gemeld hebt , dat je dan de steenslag gratis zou mogen laten repareren...of deukjes van die mongolen die de deur tegen je auto aangooien!

@ chris Carglass sucks, de fik erin!!!!!!!!!!!
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
User avatar
Rikky
Posts: 3487
Joined: Mon Aug 03, 2009 1:12 pm

Post by Rikky »

vtec vince wrote:het zou wel mooi zijn van de verzekering als je 1 jaar geen schade gemeld hebt , dat je dan de steenslag gratis zou mogen laten repareren...of deukjes van die mongolen die de deur tegen je auto aangooien!

@ chris Carglass sucks, de fik erin!!!!!!!!!!!


Hmm goedkoop is anders en netjes dan ook.... dan krijg je zo'n B klasse bedrijf waarbij dat mag zoals een Carglass...
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Guest

Post by Guest »

voor de belgen asg autoruiten in genk.
carglas nieuwe voorruit 680€ geplaatst, daar 200 geplaatst :lol:
steenslag is het minste van mijn zorgen, heb een paar keer gehad dat de auto voor mij gewoon een gigantische kei recht in mn ruit lanceerde.
als je een betonnen sneeuwbal op je kop ziet afkomen tegen 160 slik je wel ff.

mongolen die hun deur in mijn deur zetten heel simpel, stamp ik hun hele deur eruit :-)
User avatar
XavCTR
Posts: 445
Joined: Mon Nov 16, 2009 10:42 pm

Re: Steenslag !

Post by XavCTR »

Sincx wrote:Maar even kort samengevat....steenslag sucks :evil:

Zeker! Ik heb deze week nog m'n Honda-badge voorop vervangen, hier zat dus gewoon keihard een barst in door steenslag. :-?

Betreft carbonkappen trouwens, dit ben ik ook aan het overwegen. Seibon heeft wel een paar leuke modellen, zien er goed uit en nog redelijk te betalen. Heb jij er nog specifiek een op 't oog?
Sincx
Posts: 893
Joined: Wed Feb 13, 2008 12:04 am

Post by Sincx »

Nee nog niet direct, zal ook wel na komende winter worden dit jaar wat andere mods in de planning en heb geen geld boompje :D

Dus wordt zomertje met een minder shiny frontend. Heb alle 'gaten' in elk geval opgevuld ziet het er op afstand tenminste goed uit. :lol:

Had nog mooie nhb mugen grille liggen ook, wordt ook verkocht want ik zie het al gebeuren :evil:

En ja frontend inpakken is een optie, is wel rete prijzig dus voor dat geld kun je praktisch ook een nieuwe kap kopen. En die folie helpt ook maar tot bepaalde hoogte. Jammer dat weekmakers in lak niet meer gebruikt mogen worden of gebruikt worden door fabrieken. Mileu dit mileu zus, dan kan de lak net want meer abuse hebben.
ToyZ
Posts: 299
Joined: Fri Dec 15, 2006 7:56 pm

Post by ToyZ »

Vriend van mij is bezig om een carwrap zaakje op te zetten.
Zodra dit loopt kan het wellicht een idee zijn om voor de liefhebbers onder ons eens te kijken wat zoiets zou moeten gaan kosten.
jupke
Posts: 584
Joined: Sun Feb 06, 2005 7:01 pm

Post by jupke »

ToyZ wrote:Vriend van mij is bezig om een carwrap zaakje op te zetten.
Zodra dit loopt kan het wellicht een idee zijn om voor de liefhebbers onder ons eens te kijken wat zoiets zou moeten gaan kosten.

ik ken iemand die dat doet,800,- complete auto en netjes
User avatar
Rikky
Posts: 3487
Joined: Mon Aug 03, 2009 1:12 pm

Post by Rikky »

jupke wrote:
ToyZ wrote:Vriend van mij is bezig om een carwrap zaakje op te zetten.
Zodra dit loopt kan het wellicht een idee zijn om voor de liefhebbers onder ons eens te kijken wat zoiets zou moeten gaan kosten.

ik ken iemand die dat doet,800,- complete auto en netjes


Carclean.nl zijn gewoon sets te kopen en dan zie je voor 90% niet meer en kost 54,-

http://carclean.nl/product/Langka/Compl ... 00813.aspx
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Post Reply