zwarte HONDA CIVIC TYPE R GESTOLEN!!!! kenteken 85-KZT-8

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
tiger_typeR
Posts: 82
Joined: Mon Apr 07, 2008 11:53 am

zwarte HONDA CIVIC TYPE R GESTOLEN!!!! kenteken 85-KZT-8

Post by tiger_typeR »

hoi allemaal,

Vanacht of vanochtend tussen 12 en half 9 is mijn honda civic type r facelift model gestolen! Gewoon voor de deur weggehaald(Apeldoorn) geen braaksporen! Er zat een dubbel din audiosysteem in van kenwood met dvd,mp3,usb,navigatie,parrot,bluetooth! 2 versterkers van jbl en 2x 1000 watt subwoofer. Er lag een buggy van chicco in de wagen knal roze. en een kinderstoeltje van maxicosi. Er zat een invidia uitlaat onder. motor code is 4005165

Hopelijk weten jullie waar hij staat de vinder krijgt van mij 1000 Euro!!!!!!!!!

De foto die jullie zien is nog voordat ik hem keurde toen was het nog een belg.

http://link.marktplaats.nl/343918651
je kan mij mailen naar [email="andromeda1986@hotmail.com"]andromeda1986@hotmail.com[/email] of bellen 0626945163

Alvast bedankt voor het lezen.
Groetjes,

Tiger_typeR
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Wat meer informatie is best welkom :wink:
tiger_typeR
Posts: 82
Joined: Mon Apr 07, 2008 11:53 am

Post by tiger_typeR »

mr. X wrote:Wat meer informatie is best welkom :wink:


was ik mee bezig wou niet uploaden maar hier is het dan....
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Ik dacht dat de jouwe een Nederlandse auto was?

Anyway, vet kl*te.
Hoe krijg je überhaupt een CTR met Invidia uitlaat midden in de nacht weg zonder dat iemand het hoort.

Hoeveel sleutels had je erbij gekregen? Heb je deze nog?
tiger_typeR
Posts: 82
Joined: Mon Apr 07, 2008 11:53 am

Post by tiger_typeR »

mr. X wrote:Ik dacht dat de jouwe een Nederlandse auto was?

Anyway, vet kl*te.
Hoe krijg je überhaupt een CTR met Invidia uitlaat midden in de nacht weg zonder dat iemand het hoort.

Hoeveel sleutels had je erbij gekregen? Heb je deze nog?


Jah dat is de vraag niemand heeft het gehoort!! 2 sleutels bijgekregen!!
Ben de hele buurt door geweest vragen en pamfletjes door brievenbussen gedaan!!
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Een rode en een zwarte of twee zwarte?

Zonder braaksporen en als de auto pas in je bezit is denk ik altijd gelijk aan een derde sleutel die in het spel is. Vandaar de vraag.

Misschien dat je ergens kunt navragen of het beide originele sleutels zijn.
tiger_typeR
Posts: 82
Joined: Mon Apr 07, 2008 11:53 am

Post by tiger_typeR »

mr. X wrote:Een rode en een zwarte of twee zwarte?

Zonder braaksporen en als de auto pas in je bezit is denk ik altijd gelijk aan een derde sleutel die in het spel is. Vandaar de vraag.

Misschien dat je ergens kunt navragen of het beide originele sleutels zijn.


Ik heb inderdaad 2 zwarte met kastje. Neej geen rode transpondersleutel vandaag meteen de eigenaar gebeld en heeft hem zelf ook niet in zijn bezit gehad! Misschien een idee om na te vragen of ze beide orgineel zijn.
tiger_typeR
Posts: 82
Joined: Mon Apr 07, 2008 11:53 am

Post by tiger_typeR »

Ik hoop dat de verzekering wel een goed bedrag gaat uitkeren anders wordt ik echt gek want wil graag weer een R kopen dan maar dubbel alarm en camera op mijn auto gericht vanuit huis,... het is niet anders.. gewone alarm is niet goed genoeg blijkt wel weer..
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Mijn auto staat in een afgesloten garage met alarm, is all-risk verzekerd maar alsnog ben ik zo paranoïde als de pest. Niet voor niks dat ik een klasse 5 alarm wil. Better be safe than sorry.

Hopelijk krijg je een mooi bedrag terug. Volgende keer kan je misschien overwegen de auto te laten taxeren voor de zekerheid. Dan heb je een poot om op te staan en kan je verwachten welk bedrag je tegemoet kan zien.

Succes, ik zou er niet aan moeten denken dat de mijne weg is. Zal mijn ogen zeker open houden voor je.
tiger_typeR
Posts: 82
Joined: Mon Apr 07, 2008 11:53 am

Post by tiger_typeR »

mr. X wrote:Mijn auto staat in een afgesloten garage met alarm, is all-risk verzekerd maar alsnog ben ik zo paranoïde als de pest. Niet voor niks dat ik een klasse 5 alarm wil. Better be safe than sorry.

Hopelijk krijg je een mooi bedrag terug. Volgende keer kan je misschien overwegen de auto te laten taxeren voor de zekerheid. Dan heb je een poot om op te staan en kan je verwachten welk bedrag je tegemoet kan zien.

Succes, ik zou er niet aan moeten denken dat de mijne weg is. Zal mijn ogen zeker open houden voor je.


Gelukkig ben ik wel all risk verzekerd!! Volgende x ga ik zeker ook een beter alarm er opzetten en laten taxeren is wel een goed idee... Hoop dat het nu eens afgelopen is met het stelen nog geen jaar geleden werd mijn vriends civic met h22a ook voor de deur gestolen... moet eens afgelopen zijn....
User avatar
slydawg
Posts: 3684
Joined: Tue Jun 14, 2005 12:23 pm

Post by slydawg »

Mooi klote!
EP3 komt niet met een rooie sleutel, gewoon 2 zwarte en afstandsbediening.
Hou me ogen open voor je!
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Oh ja dat klopt. Dat heb je volgens mij al een keer verteld.

Zou daar misschien een verband in kunnen zitten? Ik geloof namelijk niet zo snel in toeval als het dit soort dingen aan gaat.
tiger_typeR
Posts: 82
Joined: Mon Apr 07, 2008 11:53 am

Post by tiger_typeR »

mr. X wrote:Oh ja dat klopt. Dat heb je volgens mij al een keer verteld.

Zou daar misschien een verband in kunnen zitten? Ik geloof namelijk niet zo snel in toeval als het dit soort dingen aan gaat.


vorige x waren het gasten uit venray.. maar heeft de politie gewoon helemaal niks aan gedaan... we hadden toen een anonieme tipgever... maar er is toen geen inval gedaan in die loods... Helaas... en om er zelf heen te gaan na van die vage gasten heb ik ook geen zin in...
User avatar
slydawg
Posts: 3684
Joined: Tue Jun 14, 2005 12:23 pm

Post by slydawg »

Toch vind ik het heel vreemd, de standaard alarm zou moeten afgaan als je de deur van de auto ontgrendeld zonder sleutel of afstands bediening te gebruiken....
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Daarom denk ik aan een derde sleutel. Werkt de EP3 ook met een chip in de sleutel?

Het namaken van een sleutel is geen probleem, de chip is een ander verhaal. Zodoende kan je met een derde sleutel de auto openmaken en van stuurslot afhalen en hem ergens optrekken of wegslepen maar niet starten.

Met een goed grote knokploeg zo'n afgelegen loods binnenvallen lijkt me nou niet zoiets om tegenop te zien, mits je degene bent die hem gestolen heeft...
tiger_typeR
Posts: 82
Joined: Mon Apr 07, 2008 11:53 am

Post by tiger_typeR »

mr. X wrote:Daarom denk ik aan een derde sleutel. Werkt de EP3 ook met een chip in de sleutel?

Het namaken van een sleutel is geen probleem, de chip is een ander verhaal. Zodoende kan je met een derde sleutel de auto openmaken en van stuurslot afhalen en hem ergens optrekken of wegslepen maar niet starten.

Met een goed grote knokploeg zo'n afgelegen loods binnenvallen lijkt me nou niet zoiets om tegenop te zien, mits je degene bent die hem gestolen heeft...


Ikzelf zie het niet zitten heb zelf ook een dochtertje van 14 maanden... en ga daar niet mijn leven voor wagen.. die de auto van mijn vriend gestolen hebben.. waren antilianen... dit keer kunnen het evengoed ook polen zijn of weet ik veel wat... het hoeft niet persee dezelfde groep te zijn...
Sincx
Posts: 893
Joined: Wed Feb 13, 2008 12:04 am

Post by Sincx »

Dat is potver mooi kut zeg !

Hoop dat de verzekering goed bedrag eruit gooit....maar hoe groot het ook is...blijft altijd een kostenplaatje en je state of mind is ook aangetast zeg maar.

:evil:

Dat taxeren...waar kun je dat doen en is het het waard ivm met modificaties ?
User avatar
slydawg
Posts: 3684
Joined: Tue Jun 14, 2005 12:23 pm

Post by slydawg »

mr. X wrote:Daarom denk ik aan een derde sleutel. Werkt de EP3 ook met een chip in de sleutel?

Het namaken van een sleutel is geen probleem, de chip is een ander verhaal. Zodoende kan je met een derde sleutel de auto openmaken en van stuurslot afhalen en hem ergens optrekken of wegslepen maar niet starten.

Met een goed grote knokploeg zo'n afgelegen loods binnenvallen lijkt me nou niet zoiets om tegenop te zien, mits je degene bent die hem gestolen heeft...


Werkt met een chip, kan em dus niet starten maar dus wel wegduwen.
In principe zou je em ook gewoon kunnen starten maar zal dat maar niet openbaar maken.

@Sincx, taxeren is leuk maar als je verzekeraar dat taxatie rapport niet erkend heb je er nog niks aan.
Ik zou dus bellen met je verzekeraar en vragen als ze dat doen, desnoods sturen ze hun eigen taxateur aan.
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Taxeren is het in sommige gevallen waard. Als je de dagwaarde weet van je auto in het algemeen, kan je vaak zelf wel bepalen of je dat redelijk vindt.

De taxateur zei me dat modificaties een stuk harder in prijs zakken. Zodoende kan je ze wel laten taxeren maar na een jaar zijn je TE37's opeens geen € 3000,- meer, maar zitten ze op de helft. Grof geschat natuurlijk. Het is gewoon heel lastig duidelijk te maken aan een verzekerings maatschappij dat de 'upgrades' van een bepaalde waarde zijn.

Zolang je auto compleet standaard is wordt het bepalen van het bedrag, en het terug krijgen bij eventuele calamiteiten, veel gemakkelijker.

*edit
Zoals Slydawg zegt, even nagaan of jouw verzekering wil meewerken met een taxatie rapport.
LCR
Posts: 2042
Joined: Sun Dec 31, 2006 12:04 am
Contact:

Post by LCR »

Tracking syteem installeren....stond eentje te koop voor 200 bij easyparts.
Post Reply