Honda civic type R champion white

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
Rikky

Post by Rikky »

Mooie sokken :lol:

En spruitstukje natuurlijk :wink:
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Type R CW

Post by Type R CW »

heb 9 juni afspraak om 15u bij honda antwerpen dan word het erop gezet.

Ik zet het er nu niet op omdat anders men motor management lichtje brand + zou men verbruik e pak hoger liggen volgens de informatie die ik heb gekregen. Dit omdat hij niet afgesteld is.

Ik gebruik men civic ook voor woon en werk verkeer. Dus doe zekers 1500km per maand min.
Dermee zet ik hem er nu niet op sorry!
culasse

Post by culasse »

Ik rij nu bijna 2 jaar met mijn race spruitstuk en standaard ecu rond en heb nog niet één keer een cel gehad.
De FN2 ecu past zich automatisch aan als er wat aan de inlaat of uitlaat veranderd wordt.
Het enige waar je voor zou moeten zorgen is een defouler voor de tweede lambdasonde.
mr. X

Post by mr. X »

Inderdaad, want de dealer zal dat niet weten. Dan kan je het daar wel laten doen maar dan krijg je die CEL sowieso.
slydawg

Post by slydawg »

Type R CW wrote:heb 9 juni afspraak om 15u bij honda antwerpen dan word het erop gezet.

Ik zet het er nu niet op omdat anders men motor management lichtje brand + zou men verbruik e pak hoger liggen volgens de informatie die ik heb gekregen. Dit omdat hij niet afgesteld is.

Ik gebruik men civic ook voor woon en werk verkeer. Dus doe zekers 1500km per maand min.
Dermee zet ik hem er nu niet op sorry!

Informatie die je hebt gekregen klopt niet, eerder dat je bij vollast wat armer loopt maar zal geen schade opleveren, deellast past de ecu zelf aan.
Type R CW

Post by Type R CW »

Ja, maar een defouler kost ook weer wat geld enz.
ik wacht rustig een maand. Even wat geduld brengen hé.

Alvast bedankt voor de positieve comment. Later dit jaar komt Mugen airbox + trothle body.
mr. X

Post by mr. X »

Zoveel kost een CEL defouler niet.
Sowieso wat raar om op een paar tientjes te bezuinigen als je net zo'n duur spruitstuk gekocht hebt en dit je nog 1000-en Euro's kan besparen aan reparaties. Als er wat fout ZOU gaan en je CEL lampje wel degelijk door een ernstige oorzaak zou gaan branden, kan je een beste motorschade veroorzaken.
Beast19rp

Post by Beast19rp »

beetje meer uitleg over defouler enzo aub
Type R CW

Post by Type R CW »

Ja, snap het niet goed.
De flashpro regelt toch alles qua performance.
Arno

Post by Arno »

Super spruit! Je FN2 is da shit! Vind hem echt om te kwijlen.
Katana

Post by Katana »

Nice 8)
Gijs

Post by Gijs »

Gewoon wachte joh tot je naar CPL rijdt.. Voor veiligheid..
Rey

Post by Rey »

Zag je Toda's op CCH... TODAAAAAAAAAAAAAAAA's.... :clap RACING USE ONLY :wink:
Type R CW

Post by Type R CW »

thx, ben benieuwd volgende maand als alle updates gearriveerd zijn en is afgesteld.

ik hoop 225pk te hebben, tdi-north zegt 230pk realistisch is.
Katana

Post by Katana »

Beast19rp wrote:beetje meer uitleg over defouler enzo aub

De 2e sensor meet of de cat werkt of niet. Als je de cat weghaalt zal deze dus "denken"dat de cat stuk is en een CEL light geven op de ECU.

Een defouler misleid de 2e sensor zo dat hij "denkt"dat de cat er nog zit en geeft geen CEL light op de ECU
baRt

Post by baRt »

defouler is dan ook niks anders dan een buisje, wat je op de uitlaat schroeft en DAARIN schroef je de 2e O2 sensor...

bij mij blijft de CEL tegenwoordig uit dankzij dat buisje :)

Damn, die foto's geven me wel drang om eindelijk mijn eigen TODA spruit een te monteren... maar ja, nog ff wachten...
Katana

Post by Katana »

Rey wrote:Zag je Toda's op CCH... TODAAAAAAAAAAAAAAAA's.... :clap RACING USE ONLY :wink:

Hey Rey,

Stel je je ook even netjes voor in het daar voor bestemde gedeelte?
R-civic

Post by R-civic »

Nice header, ben benieuwd wat dat oplevert.
Deze CTR is wel zulke updates waard. 8)
Beast19rp

Post by Beast19rp »

Katana wrote:
Beast19rp wrote:beetje meer uitleg over defouler enzo aub

De 2e sensor meet of de cat werkt of niet. Als je de cat weghaalt zal deze dus "denken"dat de cat stuk is en een CEL light geven op de ECU.

Een defouler misleid de 2e sensor zo dat hij "denkt"dat de cat er nog zit en geeft geen CEL light op de ECU

ik weet het ondertussen en er zit bij mij een defouler op. als da 5€ kost is da al veel :twisted:
Type R CW

Post by Type R CW »

Hey,

Er is weer een update! Heb de toda header laten instaleren bij "honda antwerpen" alvast bedankt Raidion & mechanieker. Want die hebben wel afgezien in al die smalle kieren voor hem vast te zetten en de oude er af te halen!

1st heb ik ook iets leuk japan hebbe dingetje gekocht:
Image
Image

2de de foto's van de installatie toda header:
Image
Image
Image
Image
Image

Besluit:
1 het begin toen hij in de garage starte vond ik niet dat hij meer lawaai maakte.
1 maal onderweg moest ik alles herbezien. Hij maakte duidelijk veel meer verschil. Meer een scherper geluid.
Heb heel lang in de fille gestaan voor ik thuis kwam. Op de ring van lier even de pret boven gehaald. Idd, je voelt enorm wat verschil. Echt bangelijk kun je niet omschrijven.
1 maal bijna thuis goed liggen door vlammen. Bangelijk gewoon

Nu me nog klaarmaken voor te vertrekken naar CPL-Racing (UK) waar mijn auto 2 dagen verblijft. Voor de volgende updates. Foto's van heel de route + verhaal komen zekers.

Grtz
Hondapower
http://www.cruiserzcarclub.net
Locked