Honda civic type R champion white
heb 9 juni afspraak om 15u bij honda antwerpen dan word het erop gezet.
Ik zet het er nu niet op omdat anders men motor management lichtje brand + zou men verbruik e pak hoger liggen volgens de informatie die ik heb gekregen. Dit omdat hij niet afgesteld is.
Ik gebruik men civic ook voor woon en werk verkeer. Dus doe zekers 1500km per maand min.
Dermee zet ik hem er nu niet op sorry!
Ik zet het er nu niet op omdat anders men motor management lichtje brand + zou men verbruik e pak hoger liggen volgens de informatie die ik heb gekregen. Dit omdat hij niet afgesteld is.
Ik gebruik men civic ook voor woon en werk verkeer. Dus doe zekers 1500km per maand min.
Dermee zet ik hem er nu niet op sorry!
Type R CW wrote:heb 9 juni afspraak om 15u bij honda antwerpen dan word het erop gezet.
Ik zet het er nu niet op omdat anders men motor management lichtje brand + zou men verbruik e pak hoger liggen volgens de informatie die ik heb gekregen. Dit omdat hij niet afgesteld is.
Ik gebruik men civic ook voor woon en werk verkeer. Dus doe zekers 1500km per maand min.
Dermee zet ik hem er nu niet op sorry!
Informatie die je hebt gekregen klopt niet, eerder dat je bij vollast wat armer loopt maar zal geen schade opleveren, deellast past de ecu zelf aan.
Zoveel kost een CEL defouler niet.
Sowieso wat raar om op een paar tientjes te bezuinigen als je net zo'n duur spruitstuk gekocht hebt en dit je nog 1000-en Euro's kan besparen aan reparaties. Als er wat fout ZOU gaan en je CEL lampje wel degelijk door een ernstige oorzaak zou gaan branden, kan je een beste motorschade veroorzaken.
Sowieso wat raar om op een paar tientjes te bezuinigen als je net zo'n duur spruitstuk gekocht hebt en dit je nog 1000-en Euro's kan besparen aan reparaties. Als er wat fout ZOU gaan en je CEL lampje wel degelijk door een ernstige oorzaak zou gaan branden, kan je een beste motorschade veroorzaken.
Beast19rp wrote:beetje meer uitleg over defouler enzo aub
De 2e sensor meet of de cat werkt of niet. Als je de cat weghaalt zal deze dus "denken"dat de cat stuk is en een CEL light geven op de ECU.
Een defouler misleid de 2e sensor zo dat hij "denkt"dat de cat er nog zit en geeft geen CEL light op de ECU
Katana wrote:Beast19rp wrote:beetje meer uitleg over defouler enzo aub
De 2e sensor meet of de cat werkt of niet. Als je de cat weghaalt zal deze dus "denken"dat de cat stuk is en een CEL light geven op de ECU.
Een defouler misleid de 2e sensor zo dat hij "denkt"dat de cat er nog zit en geeft geen CEL light op de ECU
ik weet het ondertussen en er zit bij mij een defouler op. als da 5€ kost is da al veel :twisted:
Hey,
Er is weer een update! Heb de toda header laten instaleren bij "honda antwerpen" alvast bedankt Raidion & mechanieker. Want die hebben wel afgezien in al die smalle kieren voor hem vast te zetten en de oude er af te halen!
1st heb ik ook iets leuk japan hebbe dingetje gekocht:
2de de foto's van de installatie toda header:
Besluit:
1 het begin toen hij in de garage starte vond ik niet dat hij meer lawaai maakte.
1 maal onderweg moest ik alles herbezien. Hij maakte duidelijk veel meer verschil. Meer een scherper geluid.
Heb heel lang in de fille gestaan voor ik thuis kwam. Op de ring van lier even de pret boven gehaald. Idd, je voelt enorm wat verschil. Echt bangelijk kun je niet omschrijven.
1 maal bijna thuis goed liggen door vlammen. Bangelijk gewoon
Nu me nog klaarmaken voor te vertrekken naar CPL-Racing (UK) waar mijn auto 2 dagen verblijft. Voor de volgende updates. Foto's van heel de route + verhaal komen zekers.
Grtz
Hondapower
http://www.cruiserzcarclub.net
Er is weer een update! Heb de toda header laten instaleren bij "honda antwerpen" alvast bedankt Raidion & mechanieker. Want die hebben wel afgezien in al die smalle kieren voor hem vast te zetten en de oude er af te halen!
1st heb ik ook iets leuk japan hebbe dingetje gekocht:


2de de foto's van de installatie toda header:





Besluit:
1 het begin toen hij in de garage starte vond ik niet dat hij meer lawaai maakte.
1 maal onderweg moest ik alles herbezien. Hij maakte duidelijk veel meer verschil. Meer een scherper geluid.
Heb heel lang in de fille gestaan voor ik thuis kwam. Op de ring van lier even de pret boven gehaald. Idd, je voelt enorm wat verschil. Echt bangelijk kun je niet omschrijven.
1 maal bijna thuis goed liggen door vlammen. Bangelijk gewoon
Nu me nog klaarmaken voor te vertrekken naar CPL-Racing (UK) waar mijn auto 2 dagen verblijft. Voor de volgende updates. Foto's van heel de route + verhaal komen zekers.
Grtz
Hondapower
http://www.cruiserzcarclub.net