GUMBALL Liefhebbers opgelet!

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Locked
vtec vince

GUMBALL Liefhebbers opgelet!

Post by vtec vince »

1 Mei is het waterlooplein de eerste tussenstop voor de Gumball rijders.
Ze verwachten rond de avond aan te komen in Amsterdam.
Dus liefhebbers van vele exotische auto's kunnen daar een kijkje gaan nemen :D
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
jupke

Re: GUMBALL Liefhebbers opgelet!

Post by jupke »

vtec vince wrote:1 Mei is het waterlooplein de eerste tussenstop voor de Gumball rijders.
Ze verwachten rond de avond aan te komen in Amsterdam.
Dus liefhebbers van vele exotische auto's kunnen daar een kijkje gaan nemen :D

ze komen dadelijk tussen 22.00 en 0.00 over de grens van belgie en NL (hazeldonk)
vorig jaar wezen kijken en zeer genoten van al dat geweld wat voorbij komt.heel de grensovergang stond vol zelfs op de vangrail tussen de weg in.
mr. X

Post by mr. X »

Vorige keer was ik ook gaan kijken. Geweldig om tussen twee GT40's en een Murcialago terug te vliegen vanaf Amsterdam.

De politie reed rustig mee op 200+ maar toen ze door hadden dat wij er niet bij hoorden liet hij zich afzakken om ons op afstand te houden. Toch maar even wat afstand genomen en toen hij weer optrok stug erachteraan gegaan :D

Gumball is ge-wel-dig.
Ooit, hoe dan ook, rij ik daar in mee. Dat is het enige wat ik nog wil doen voor ik dood ga en dan sterf ik heel gelukkig :D

*edit
Als het weer goed blijft trek ik de gele uit de schuur en ga ik op pad :twisted:
mr. X

Post by mr. X »

Ik ben onderweg! Amsterdam beware! Zijn er meerdere mensen die ik kan verwachten?
jupke

Post by jupke »

morgen helaas voetbal om 9.00 anders had ik ook wel meegereden met de atr
vtec vince

Post by vtec vince »

Jurgen , kunnen ze die wedstrijd niet verplaatsen naar 14.30? ;-)
Als we eens met z'n alle een streched honda nsx R limo maken ofzo...kunnen we volgend jaar mee rijden.
Dan is het nog maar 30.000 inschrijfkosten delen door het aantal deelnemers :-)
Sincx

Post by Sincx »

Potver had ik dit eerder geweten !

En ik ga met je mee Maarten, lijkt me super tof om te doen !
mr. X

Post by mr. X »

De 30k is voor twee personen. Meerdere deelnemers (nummer 3 en 4) betalen een extra € 7000,- per 'stuk'.

We zijn net terug. Wat gaaf is het altijd toch. Een bonte bedoening waar de gayparade niks bij is! Flamboyantie ten top. Heerlijk.
Foto's volgen morgen, kan mijn laptop niet vinden :-?
LCR

Post by LCR »

Ook gemis hiero,terwijl ik vlak in de buurt woon :o ops:
Een kennis belde al op,maar kon niet 123 uitleggen wat het was......als ik had geweten.......
DC2TYPER

Post by DC2TYPER »

mr. X wrote:Ik ben onderweg! Amsterdam beware! Zijn er meerdere mensen die ik kan verwachten?

Ik heb dit topic te laat opgemerkt, ik heb je ITR eerst geparkeerd zien staan, en een stuk na middernacht heb ik je voorbij zien rijden in centrum amsterdam toen wij nog aan het wandelen waren. Zalige propere ITR heb je 8)
jupke

Post by jupke »

vtec vince

Post by vtec vince »

Er rijd heel wat mooi spul mee.
Zelfs een veyron als ik het goed gezien heb :-)
iVTEC-fab

Post by iVTEC-fab »

je moet is luisteren als die mercedes voorbij komt (1:29)....

de meeste gumball auto's komen uit Dubai ... :lol:
zag de kenteken platen en de bestuurders (bijv. de bently die tankt)
mr. X

Post by mr. X »

DC2TYPER wrote:
mr. X wrote:Ik ben onderweg! Amsterdam beware! Zijn er meerdere mensen die ik kan verwachten?

Ik heb dit topic te laat opgemerkt, ik heb je ITR eerst geparkeerd zien staan, en een stuk na middernacht heb ik je voorbij zien rijden in centrum amsterdam toen wij nog aan het wandelen waren. Zalige propere ITR heb je 8)

We waren helaas te laat en hebben onderweg ook geen enkele deelnemer gezien helaas :cry:. Vanaf ons zijn we richting Breda gereden en zijn daar de A27 opgeschoten omdat het de meest logische route was die ze zouden rijden. Wel veel toeschouwers gezien langs de weg waaronder enkele Civic's van CCH volgens mij.
Het meerijden met die mannen (de vorige keer), overtreft toch het kijken ter plekke met gemak.

Toen we het merendeel wel gezien hadden zijn we weer richting huis gegaan. Enkele aparte auto's die je niet zou verwachten: RX-8, Soarer, S15 en een Mini (???)
Hier een paar foto's: enjoy!

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

En wat mij betreft verreweg de meest gave:

Image
Ik zie de twee zusters in leren mini rokjes al uitstappen 8)

Er kwamen veel kentekens uit Dubai maar het zou mij niet verbazen als ze meerdere autopapieren en kentekens hebben liggen die ze per land omzetten. Het zal vast wel voordelen hebben om je auto in een bepaald land op kenteken te hebben.
Beast19rp

Post by Beast19rp »

voor de mensen met facebook http://www.facebook.com/?ref=home#!/off ... 000?ref=ts

zelfs de batmobiel doet mee dit jaar
Locked