LCR wrote:Tip: HANG HET NIET MET EEN HELE BOS SLEUTELS> DE MIJNE IS ALWEER STUK...mss was dat de oorzaak
Ohw dat is klote...
Geeft niet voor die prijs :twisted:
Mijn Canon Ixus Powershot met 12megapix ging na 2 mnd al stuk :evil: :evil: (gelukkig heeft deze wel garantie en al gerepareerd!)
De lens zat vast......ging foto schieten in een bouwput en ja...dan komt er zeker fijne zand naar binnen (DIT VALT DAN BUITEN DE GARANTIE!!!!),maar ik heb hem netje met de stofzuiger schoongemaakt en teruggestuurd 8)
LCR wrote:Geeft niet voor die prijs :twisted: Mijn Canon Ixus Powershot met 12megapix ging na 2 mnd al stuk :evil: :evil: (gelukkig heeft deze wel garantie en al gerepareerd!) De lens zat vast......ging foto schieten in een bouwput en ja...dan komt er zeker fijne zand naar binnen (DIT VALT DAN BUITEN DE GARANTIE!!!!),maar ik heb hem netje met de stofzuiger schoongemaakt en teruggestuurd 8)
Whaha lol :lol:
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
?????? ik heb hem allang in huis. sinds vorig week al...precies 10 dgn wachten en enveloppe. Zit alles bij op de SD kaartje na....die is al duurder dan het hele aparaatje :lol:
Zal er ook van af hangen van waar die dingen moeten komen, mijn moet van Hong Kong komen.
Haha, dan krijgt je die binnenkort in een lichtbruine enveloppe... :wink:
Tip: HANG HET NIET MET EEN HELE BOS SLEUTELS> DE MIJNE IS ALWEER STUK...mss was dat de oorzaak
De GoPro hd is top (als je laptop/computer het aankan) vooral het geluid is eigenlijk altijd goed en het beeld is precies zoals je graag zou willen zien.
Vanavond even op de voorbumper van de ITR geplakt, dat gaat best aardig! Het is alleen even kloten met de hoogte van de camera, dit is lastig in te schatten. De kwaliteit voor z'n klein ding is super.
Hier het filmpje (onbewerkt, kwaliteit is door Youtube iets lager) Het bron bestand was 330mb groot voor 3.45min film.
Ik heb die van mij ook binnen. Ik had er twee besteld, maar ik heb er nog maar een binnen. Tot nu toe alleen nog in huis wat gefilmd. Het valt niet tegen, alleen die datum onderin is een beetje jammer...
Ik heb een soort kneedbare klei gebruikt, 2 kleine klompjes onder de camera. De camera zit net boven de lip en heb deze voor de zekerheid nog even vastgemaakt met een tyrap aan de bumper :-)
Ik heb een soort kneedbare klei gebruikt, 2 kleine klompjes onder de camera. De camera zit net boven de lip en heb deze voor de zekerheid nog even vastgemaakt met een tyrap aan de bumper :-)[/
Kneedbare klei? :shock: ...weet je zeker dat het geen semtex was? :wink:
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Ik heb een soort kneedbare klei gebruikt, 2 kleine klompjes onder de camera. De camera zit net boven de lip en heb deze voor de zekerheid nog even vastgemaakt met een tyrap aan de bumper :-)[/
Kneedbare klei? :shock: ...weet je zeker dat het geen semtex was? :wink:
Hehe :lol: nee hoor, maar je kent het vast wel, je kan er ook posters mee ophangen etc.
Vanochtend even bovenop mijn tellerbak gezet. Filmpje! (kwaliteit is weer een stuk minder door Youtube)