Helemaal geweldig! Een laptimer waar zelfs Zandvoort al in zit! Sector tijden, beste tijden, verschil tijden, snelheden, G krachten, alles zit erin.
Kan niet wachten op augustus!
Hmmm,dat komt mss goed uit. Abo net afgelopen en de Nokia 5800 begin me wel te vervelen. Meestal wil ik niet iets waar iedereen ermee rondloopt,maar voor de laptimer zou ik dat wel overwegen.
Ik heb nu RaceChrono op de Neukia....
Kost net ff 6 euro dus de kosten zijn het niet Ik zit er alleen wel aan te denken om een extra gps ontvanger erbij te nemen. Maarja, dat tomtom ding kost een vermogen! en de rest lijken ze niet te ondersteunen...
btw, dit programma maken ze volgens mij ook voor andere smart phones.
Ik weet wat je bedoeld. Voor mn werk moet ik vaak met windows based smart phones werken. Wat een vreselijk systeem is dat toch. Ik hoop dat die versie 7 mobile beter gaat worden anders is het echt klaar met microsoft en mobile devices!
Sinds dat de iPhone op de markt kwam, is er voor mij geen ander toestel dat ook maar in de buurt is gekomen.
Dat is wel weer een andere discussie maar deze app. is wel erg leuk. Moet ik toch eens vaker op het circuit gaan rijden.
Het mooie ervan is dat je zelfs kan zien of je sneller of langzamer bent dan je snelste rondje. Niet alleen als je de finish over gaat maar gewoon constant.
Ik heb al even lopen spelen maar deze app is echt geweldig. Na het remmen geeft hij weer wat de hoogste snelheid was op het rechte stuk wat ervoor zat. En dan ook nog wat de laagste snelheid was tijdens het ronden van de bocht. Dus constant informatie over hoe je het doet. Een mooie manier om de snelheid in je ronden te krijgen. Doe je een bocht een keer anders kan je gelijk zien of dat sneller was.
Volgens mij kan gPC bij lange na niet wat andere app's wel kunnen. Ik zal Ron eens vragen wat hij gebruikt. Hij heeft ook een app voor zn circuit werk.