DonkeyKong DC5
-
-
-
thks rikky,
heb helaas wel het horizontale randje op het achterscherm moeten omrollen, door de verlaging en et 45 had ik net niet genoeg ruimte als ik strak naar links stuurde en over hobbels ging, nu perfect...binnenkort ff de bandjes testen...zeer binnenkort de hele onderkant tectyleren.
iemand nog tips qua belangrijke plekken?
heb helaas wel het horizontale randje op het achterscherm moeten omrollen, door de verlaging en et 45 had ik net niet genoeg ruimte als ik strak naar links stuurde en over hobbels ging, nu perfect...binnenkort ff de bandjes testen...zeer binnenkort de hele onderkant tectyleren.
donkeykong wrote:thks rikky,
De 2 andere Dc5s worden binnenkort ok gedaan.
Ik doe graag met je mee.
Demian.
-
-
Arno wrote:Ik mis de Rota centercaps... :razz: Zonder die deurbeschermers ziet het er btw veel beter uit!
bedoel je dat jij ze mist? of ze missen op de velgen?? want ze zitten erop hoor

Nick heeft zijn best gedaan, alleen het weer in NL is kut....moet hem echt goed bijhouden. thks again Nick
de onderkant is inmiddels ook al een maand voorzien van tectyl, dus we hebben ons best gedaan

trouwens binnenkort zijn de velgen te koop omdat ik een nieuwe set krijg. ga denk ik voor de rota grid (gold-polished lip) of de circuit 10 in bronze.
de lak die een bedrijf voor rarerims uk heeft gespoten is niet 100%, sommige plekjes bladerd ie af. duse ze vroegen ook aan mij om deze te verkopen. iemand interesse laat me weten, echt een spotprijs voor onbeschadiigde velgen, met uitzondering op de plekjes lak

-
Zo de witte velgen zijn verkocht aan Joerie (ex Blauwe h22 Del Sol)
Heb vandaag ook de andere velgen erop gezet, wannabe works !!
enjoy...
oh ja een die vlek is van mijn camera lens, niet op de auto.
Trouwens helaas ook een kras erbij door iemand, pissed off...gelukkig is ie niet heel diep, lang en zichtbaar...
Heb vandaag ook de andere velgen erop gezet, wannabe works !!

enjoy...

oh ja een die vlek is van mijn camera lens, niet op de auto.
Trouwens helaas ook een kras erbij door iemand, pissed off...gelukkig is ie niet heel diep, lang en zichtbaar...
- vtec vince