vtec vince wrote:Alleen die golf he...dat kenteken is wel een beetje dubieus. Denk die D eens weg uit de plaat , zelfs het jaartal klopt :wink: Hoe toevallig he?! :-)
:lol: :lol: :lol:
Scherp!
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
vtec vince wrote:Zeer mooie auto S.J. Lekker dat ie weer loopt! Alleen die golf he...dat kenteken is wel een beetje dubieus. Denk die D eens weg uit de plaat , zelfs het jaartal klopt :wink: Hoe toevallig he?! :-)
Klopt haha. Daarmee zitten we ook altijd te zeggen. Goede reden om een Honda te kopen(al waren de jappen ook geen braveriken destijds)
S.J. wrote:Kan iemand mij vertellen wat er mis is. Ik zie geen nieuwe berichten meer maar als ik een post maak zie ik ineens allemaal nieuwe berichten.
Ik denk dat hij niet automatisch inlogt als je naar deze site gaat. Log handmatig opnieuw in en vink dat vakje ernaast voor automatisch inloggen aan.
EE9 wordt morgen geschorst. Binnenkort verwacht ik een hoge boete te ontvangen waardoor ik de auto een tijdje niet kan voorzien van onderhoud en dat is zonde. Grote kans is dat ik de auto roestvrij ga maken in die tijd en overspuit. Komende zomer rijden we er dan weer FRESH bij.
S.J. wrote:EE9 wordt morgen geschorst. Binnenkort verwacht ik een hoge boete te ontvangen waardoor ik de auto een tijdje niet kan voorzien van onderhoud en dat is zonde. Grote kans is dat ik de auto roestvrij ga maken in die tijd en overspuit. Komende zomer rijden we er dan weer FRESH bij.
S.J. wrote:EE9 wordt morgen geschorst. Binnenkort verwacht ik een hoge boete te ontvangen waardoor ik de auto een tijdje niet kan voorzien van onderhoud en dat is zonde. Grote kans is dat ik de auto roestvrij ga maken in die tijd en overspuit. Komende zomer rijden we er dan weer FRESH bij.
Je krijgt gewoon een brief op de mat waarin gevraagd wordt wie de bestuurder was van het voertuig op de betreffende datum en tijd. Als ze zien dat je een beginnend bestuurder bent waneer je bent geflitst met een hoge snelheid kan het je een punt kosten, ookal ben je niet aan gehouden (eigen ervaring, lieve papa, probleem opgelost). Datzelfde geldt ook voor het innemen van je rijbewijs. Daarvoor hoeven ze je ook, helaas, niet staande te houden.
Okee ik ben weer rijdend. Ik heb een C(andia)NDM Civic ED gekocht. Deze Civic is dus gebouwd in Canada lol. Het is een 1.5 met 4 bak LOLOL! en het interieur is al helemaal te Fout voor woorden. Maar ik zie er potentie in. Plan is om veel goede delen van de ee9 over te zetten op dit ding. denk dat ik komende maand zowiezo al het dash overbouw en ik ga opzoek naar een 5bak uit een Civic Gl of een CRX.
Ik snap dat sommige liefhebbers nu denken waarom doet ie dat nou dat is echt zonde. Maarja het is mischien wel zonde om de ee9 uit mekaar te trekken maar er zitten zoveel voordelen aan vast!
hier wat picca's!.