Denk eraan dat een beetje goede trackday organisator het niet toestaat om met kauwgom en strikje een camera vast te zetten in of aan de auto. Buiten kan duck tape volstaan, maar binnen wordt vaak een mechanische verbinding vereist.
?????? ik heb hem allang in huis. sinds vorig week al...precies 10 dgn wachten en enveloppe. Zit alles bij op de SD kaartje na....die is al duurder dan het hele aparaatje :lol:
?????? ik heb hem allang in huis. sinds vorig week al...precies 10 dgn wachten en enveloppe. Zit alles bij op de SD kaartje na....die is al duurder dan het hele aparaatje :lol:
Zal er ook van af hangen van waar die dingen moeten komen, mijn moet van Hong Kong komen.
Heb zitten dubben of ik hier budget voor wilde vrijmaken. of dan toch de niet HD goedkopere uitvoering aan te schaffen. Maar mezelf kennende zou ik daar spijt van krijgen dus voor de full High definition camera gegaan super voor op het circuit (iets van 2.5 uur op 1 accu), waterdichte behuizing tot 60 mtr.
23 mei ga ik rijden op Zandvoort, dan ga ik de camera gebruiken en zal ik later terugkijken waar mijn verbeterpunten liggen. (het geluid schijnt ook goed te zijn :wink: ).
Zal er ook van af hangen van waar die dingen moeten komen, mijn moet van Hong Kong komen.
Haha, dan krijgt je die binnenkort in een lichtbruine enveloppe... :wink:
Tip:
HANG HET NIET MET EEN HELE BOS SLEUTELS> DE MIJNE IS ALWEER STUK...mss was dat de oorzaak