Aanpassen JDM koplampen DC5
Aanpassen JDM koplampen DC5
Ik wil gebruik gaan maken van mijn OEM koplampen (HID) op de DC5, en nu zoek ik iemand die mij kan helpen met het aanpassen van de koplampen.
De OEM units moeten omgebouwd worden, en dat is niet zo makkelijk als op de DC2. Nu had ik iemand gevonden in Duitsland, maar ik kan hem niet meer bereiken.
Het lichtbeeld van de DEPO's is :censor en het eerste lampje is kapot. Ik heb er nu een halogeenlampje ingezet van mijn badkamer spotjes :lol:.
Wat ik niet wil is iedereen verblinden met de niet-gemodificeerde lampen.
Wie-o-wie kan mij helpen.....
Alvast bedankt!
De OEM units moeten omgebouwd worden, en dat is niet zo makkelijk als op de DC2. Nu had ik iemand gevonden in Duitsland, maar ik kan hem niet meer bereiken.
Het lichtbeeld van de DEPO's is :censor en het eerste lampje is kapot. Ik heb er nu een halogeenlampje ingezet van mijn badkamer spotjes :lol:.
Wat ik niet wil is iedereen verblinden met de niet-gemodificeerde lampen.
Wie-o-wie kan mij helpen.....
Alvast bedankt!
Dc5-Driver wrote:No thanks.. OEM is veel beter inderdaat. Ik heb met een beetje afspuiten/regen vocht in mijn replicas(tailand). Ik heb ook liever OEM dus ik hoor wel hoe het loopt. Miss dat me lampjes het ook langer houden. Je bent dit al lang aan het overwegen he? Brembos ga je ook nog doen?
Ik ben hier al een tijdje mee bezig, het is leuk die replica's maar de kwaliteit (ook van het lichtbeeld) is slecht.
Brembo's ga ik van de zomer doen. Eerst even alle andere puntjes beetpakken en opnieuw mappen

MLM heeft zich aangeboden om te kijken of het mogelijk is, ik ben vol goede hoop!
Ik heb meerdere keren getracht contact met ze op te nemen (voor andere dingen), maar ze zijn er nooit op terug gekomen...
Ik wist niet dat Sam dit ook deed, ik zal hem anders ook eens bellen.
Bedankt allemaal :thumbs:
L4urenZ wrote:Een vriend van mij heeft laatst voor een klant een zwarte DC5 ingevoerd en op kenteken gezet. Hij heeft de koplampen om laten bouwen bij DBM engineering in Maarssen.
Misschien slim om hun even te contacten over de kosten...
Ik heb meerdere keren getracht contact met ze op te nemen (voor andere dingen), maar ze zijn er nooit op terug gekomen...
micronsil wrote:Je kan de lampen ook laten ombouwen via sw-performance.nl
die vragen 175 euro als ik het niet verkeerd heb voor ombouw van koplampen.
Ik wist niet dat Sam dit ook deed, ik zal hem anders ook eens bellen.
Bedankt allemaal :thumbs:
-
Dc5-Driver wrote:Lichtbeeld inderdaat. Eerder had ik een dikke lichtbundel de linker baan op. En je ziet het licht van je dimlicht duidelijk naast de auto. Een keer je motorkap dichtgooien en hij zit vol scheurtjes. :x
Hoe is het eigenlijk nog afgelopen met die duif in je koplamp?? :lol:
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
bastiaan45 wrote:Autobedrijf ATS in Veenendaal. Top gozer met prima service. Een deskundiger persoon kun je op dat gebied niet hebben.
Autobedrijf ATS
Turbinestraat 24
3903 LW Veenendaal
tel. 06-10908971
[email="info@autobedrijfats.nl"]info@autobedrijfats.nl[/email]
Heeft idd veel ervaring met het ombouwen en importeren, reageerd helaas slecht op email/telefoon.
Maargoed, dat zijn mijn ervaringen...
@ Honda-atr, jammer om dit te horen van DBM, ik heb via via meestal wel snel reactie.
'98 JDM Integra Type-R