ben jij heel lang? valt me nu pas op dat ik geen hoofd achter het stuur zie... dus je moet of heeeeel moeilijk gelegen hebben of gesoept hebben haha ;-)
menn ik hoop dat ding nog eens irl te mogen bewonderen.. volgens mij beweeg ik me in dezelfde gebieden als jij (amstelveen, buitenveldert, oud-zuid) maar ik heb nog nooit een glimp van je nsx mogen opvangen
chris wrote:menn ik hoop dat ding nog eens irl te mogen bewonderen.. volgens mij beweeg ik me in dezelfde gebieden als jij (amstelveen, buitenveldert, oud-zuid) maar ik heb nog nooit een glimp van je nsx mogen opvangen
Het kan zijn dat je zondag een yaris met bronze wielen tegen komt in buitenveldert! tis wel geen nsx maar toch :lol:
chris wrote:menn ik hoop dat ding nog eens irl te mogen bewonderen.. volgens mij beweeg ik me in dezelfde gebieden als jij (amstelveen, buitenveldert, oud-zuid) maar ik heb nog nooit een glimp van je nsx mogen opvangen
Het kan zijn dat je zondag een yaris met bronze wielen tegen komt in buitenveldert! tis wel geen nsx maar toch :lol:
Gezellig, kom je langs?
Mijn broer woont in buitenveldert en ik ga samen met hem wat films bekijken (imagine film festival). waar woon jij ongeveer?
(kunnen we mischien kijken of je beugel ook op een toyota past :roll
Hebben de mensen daar dan niet behoorlijk raar staan kijken dan..
Zowiezo omdat er een honda met spoilers etc op de pc hoofd rond rijd ( ze weten niet hoe duur zo'n ding is / was en dat het zo uit de fabriek komt al is van jou zeer smakelijk verbouwd)
en ten tweede omdat je dat ding op je motor kap hebt om foto's te maken.
Ik zou dit niet moeten doen in arnhem.
Dan heb ik al heeeeeeeel snel een grijze passat met paar camara's bij de binnen spiegel achter me aan of van die " mooie " witte ford mondeo met van die strepen aan de zijkant en blauwe lampen op het dak.