5 juni gaat de officiele verkoop in NL van start en dan is bij elke Honda dealer in NL de CR-Z te koop... In Helmond hebben ze dan een witte en een zwarte staan (als het goed is) en 1ntje ervan met ALLE optie's...
Ik sta die ochtend in Helmond om erbij te zijn
Mischien kwam er nog een info avond voor de CR-Z waarvoor ik ook een uitnodiging zou krijgen dan... Ik zal de uitnodiging dan in het meeting topic zetten :wink:
Edit:
De kermis attractie LED licht is ook aanwezig in de CR-Z... Dit is verplicht vanaf 2011 op elke nieuwe auto :evil:
Ik zal vanavond eventueel foto's maken van de folder die ik thuis heb liggen...
Groetjes,
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Gister toevallig de folder bij de dealer gezien.
Hier hebben ze een blauwe, witten en zwarte besteld. En ik ga eerder dan 5 juni een rondje karren :wink:
Jo& wrote:Gister toevallig de folder bij de dealer gezien. Hier hebben ze een blauwe, witten en zwarte besteld. En ik ga eerder dan 5 juni een rondje karren :wink:
Ah beter als proefrit of?
Jo& wrote:Gister toevallig de folder bij de dealer gezien. Hier hebben ze een blauwe, witten en zwarte besteld. En ik ga eerder dan 5 juni een rondje karren :wink:
Proefrit.
Zie niet in waarom ik mn EP3 moet omruilen voor een CRZ (tenzij er ooit een R komt misschien).
En een CRZ erbij zie ik ook het nut niet van in.
Nogmaals, ik zou heel graag een CRZ willen! Koop er mooi een zonder BPM en BTW. Trek de motor en het interieur eruit, importeer hem met tegenbewijs zodat de BPM en BTW lager worden, lepel er een K20 in en je bent een heel eind.
Ik zie die auto zeker wel zitten. Helaas geen € 20.000,- op zak.
"Jo&":2gdjoy20 wrote:Gister toevallig de folder bij de dealer gezien. Hier hebben ze een blauwe, witten en zwarte besteld. En ik ga eerder dan 5 juni een rondje karren :wink:
Proefrit. Zie niet in waarom ik mn EP3 moet omruilen voor een CRZ (tenzij er ooit een R komt misschien). En een CRZ erbij zie ik ook het nut niet van in.[/quote:2gdjoy20]
Hehe dat is mischien wel waar ja... Laat even weten wat je er van vond, dan weet ik ofdat ik de moeite ervoor moet nemen...
mr. X wrote:Nogmaals, ik zou heel graag een CRZ willen! Koop er mooi een zonder BPM en BTW. Trek de motor en het interieur eruit, importeer hem met tegenbewijs zodat de BPM en BTW lager worden, lepel er een K20 in en je bent een heel eind.
Ik zie die auto zeker wel zitten. Helaas geen € 20.000,- op zak.
Maar wel een bruut idee... en dromen kan altijd :wink: je hebt trouwens pb...