Honda's new CR-Z Type R
- vtec vince
- Posts: 2751
- Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am
- vtec vince
- Posts: 2751
- Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am
juggie wrote:Katana wrote:Hey Juan hoe gaat ie?
Onze vaste spion ligt klaar in de havens om het nieuws te spotten :lol:
Alles goed hier dank je! :-)
Tja mooie taak om dit technisch vernuft netjes (schadevrij) bij de dealer te krijgen 8)
Dat is nog eens een wereldbaantje

Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
mr. X wrote:Wat kost 'ie eigenlijk?
Het gewone model zonder optie's snelste uitvoering kost 24.000 ongeveer (moet ik in de folder thuis kijken)
De snelste uitvoering in NL verkrijgbaar (niet Type-R) is een 1.5 GT hybride met 124 pk...
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Ik zou er maar niet teveel op hopen. Hybride en het label 'groen' gaan niet helemaal samen met het 'Type-R' concept. De nadruk ligt bij Honda toch meer op eco en niet op sportief rijden (zie annulering nieuwe NSX).
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
HONDA wrote:Ik zou er maar niet teveel op hopen. Hybride en het label 'groen' gaan niet helemaal samen met het 'Type-R' concept. De nadruk ligt bij Honda toch meer op eco en niet op sportief rijden (zie annulering nieuwe NSX).
En de FD2 dan? Of staat die daar weer los van??
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Uitzondering die de regel bevestigt. Geen S2K meer, geen NSX meer, geen ITR meer, geen ATR meer en een CTR FN2 die steeds minder R wordt maar wel verschillende hybrides en de FD2 (die weer alleen in Japan geleverd wordt).
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
HONDA wrote:Uitzondering die de regel bevestigt. Geen S2K meer, geen NSX meer, geen ITR meer, geen ATR meer en een CTR FN2 die steeds minder R wordt maar wel verschillende hybrides en de FD2 (die weer alleen in Japan geleverd wordt).
Het ziet er mooi dood uit dus de komende jaren

The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Moet er nog aan wennen, het design heeft wel wat dat is zeker.
Maar voor die uitstraling zullen ze er toch echt een dikk 250-300pk motor in moeten hangen als je het mij vraagt.
Kijk naar de andere merken die weten tenminste wel snelle bakken op de markt te brengen! :evil:
Mugen Versie:
Even wat gespotte foto's gepikt van een ander forum
Small vid:
http://www.youtube.com/watch?v=ti-4D4E2 ... r_embedded
Maar voor die uitstraling zullen ze er toch echt een dikk 250-300pk motor in moeten hangen als je het mij vraagt.
Kijk naar de andere merken die weten tenminste wel snelle bakken op de markt te brengen! :evil:
Mugen Versie:
Even wat gespotte foto's gepikt van een ander forum


Small vid:
http://www.youtube.com/watch?v=ti-4D4E2 ... r_embedded