Rotterdam, 6 april 2010 – Automobilisten kunnen zondag 11 april van 14.00 tot 17.00 uur tanken voor de prijs van 10 jaar geleden bij alle tankstations van prijsvechter Tango. Deze actie is de start van de viering van het 10-jarig bestaan van de keten van onbemande tankstations. Tango verwacht grote drukte bij al haar tankstations en heeft daarom 250 verkeersregelaars ingehuurd.
Omgerekend van guldens naar euro’s kostte een liter benzine 10 jaar geleden EUR 1,16 en diesel EUR 0,85. Met de recent weer flink gestegen brandstofprijzen levert de actie een besparing op van meer dan 40 cent per liter benzine en 35 cent per liter diesel.
Dat lees ik nu graag , goede aktie van tango...
Dat de andere pomphouders hier maar eens een voorbeeld aan nemen.
Persoonlijk mogen ze van mij dit initiatief 1 x per maand houden
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Volgende week zondag zal deze aktie er nog een keer zijn, alleen dan 50% van deze aktie.
Dus zal de benzine prijs een 20cent per liter benzine schelen.
(als ik mij niet vergis ops
Gaskleppie wrote:Lekker belangrijk, ze hebben daar geen 98....
Hier bij de Tango is gewoon 98 verkrijgbaar.........
Vanmiddag even weg geweest en kwamen bij 2 Tango's langs! Beide mega dikke rijen, niet normaal!!! Als het er rustig was geweest had ik wel even getankt, maar ga echt geen uur in de rij staan voor een paar euro!!
WTF :shock: ....lijkt wel Surinaamse toestanden hiero toen er tekort was aan benzine. Mijn Honda MT5 maar op mijn erf gelaten en mijn crossfiets gepakt! Moet wel leuk blijven he.... 8)
Was het tien jaar geleden 1.18 dan?? Kan me niet voorstellen dat het toen in de guldentijd alsnog 2 gulden 60 was! Het had volgens mij nog goedkoper gemoeten!
Wie heeft zijn benzinebonnetjes van 10 jaar geleden nog...
eteuben wrote:... Wie heeft zijn benzinebonnetjes van 10 jaar geleden nog...
:lol: :lol:
Is prima mogelijk trouwens, je moet alleen even weten waar je met zoeken.
zakelijke rijders, tanken op de zaak. dus als je een zakelijke rijder bent/kent die een tankpas van Tango heeft dan kan je of hij terug in het archief kijken in de map 'facturen'.... :wink:
vond het wel een beetje sneu om te zien.. van die mensen die dik een uur in de rij hebben gestaan en dan vol trots verkondigen dat ze toch zeker 15 euro hebben bespaard zo..
eteuben wrote:Was het tien jaar geleden 1.18 dan?? Kan me niet voorstellen dat het toen in de guldentijd alsnog 2 gulden 60 was! Het had volgens mij nog goedkoper gemoeten!
Wie heeft zijn benzinebonnetjes van 10 jaar geleden nog...
Klopt inderdaad niet. Zo'n 5 jaar geleden werkte ik bij de Esso en de prijzen waren toen 'al' 1.18 voor 95
Dat is dus levensgevaarlijk en om die reden voor zover mij bekend ook gewoon illegaal... ben blij dat ik maar niet gegaan ben. Op zich zal ik niet snel 30 euro laten liggen, maar het moet wel een beetje normaal blijven he