Is er nog een Honda dealer die..
CRXProject wrote:Honda Mullens in Diest :!:
Heeft zowel mijn ITR gedaan, carrosserie en onderhoud/problemen.
En onze CRX ee8 is net binnen gegaan vandaag voor groot onderhoud, alles vervangen wat nodig is en prijs offerte herspuiten.
ALTIJD ZEEEER GOED BEHANDELD GEWEEST, VRIENDELIJK, BEHULPZAAM, PRIJSELIJK ...
Mullens is al jarenlang bezig met ITR's, CRX, type R algemeen !!
Gaspar : eigenaar
Guido : chef mechanic
+3213337950
[email="mullensd@scarlet.be"]mullensd@scarlet.be[/email]
http://www.mullens.be/html/honda.htm
Beetje reclame maken voor een goede dealer mag toch hé :wink:
Bij bezoek mag je altijd onze naam laten vallen, ze kennen ons daar ondertussen wel al![]()
Voor ons is Mullens ook 80km rijden maar dat hebben we er graag voor over!
Groetjes,
Erwin & Wim
x2
als je gaat, doe Heidi een goedendag van me aan de receptie.
Ik ga al 8 jaar naar Van den Akker in Veghel en heb er alleen maar positieve ervaringen mee. Heb er mijn ED9, EE8, Civic ESi en DC2 in onderhoud gehad, niks dan lof. Wel ooit een woordenwisseling gehad met de magazijnman van Van den Akker in Helmond, maar met de mensen in Veghel alleen maar goede ervaringen.
ik ga nu al jaren naar www.hondadestoop.be
ze weten wat ze doen, dragen er veel zorg voor en als er iets is da ge nodig hebt, ze zijn gelijk 1 van de grootste honda slopers van België, dus veel stukken in de buurt.
ze weten wat ze doen, dragen er veel zorg voor en als er iets is da ge nodig hebt, ze zijn gelijk 1 van de grootste honda slopers van België, dus veel stukken in de buurt.
Beast19rp wrote:ik ga nu al jaren naar www.hondadestoop.be
Daar heb ik nog bijna een 2dehands Civic gekocht een tijdje terug.
Type-Q wrote:Ik ga al 8 jaar naar Van den Akker in Veghel en heb er alleen maar positieve ervaringen mee. Heb er mijn ED9, EE8, Civic ESi en DC2 in onderhoud gehad, niks dan lof. Wel ooit een woordenwisseling gehad met de magazijnman van Van den Akker in Helmond, maar met de mensen in Veghel alleen maar goede ervaringen.
Vandaag nog geweest en moet deze mening 100% delen

The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
ITR897 wrote:Beast19rp wrote:ik ga nu al jaren naar www.hondadestoop.be
Daar heb ik nog bijna een 2dehands Civic gekocht een tijdje terug.
daar heb ik mijn civic coupé '97 gekocht 2de hands en men R nu nieuw gekocht. service is er echt super
Rikky wrote:Type-Q wrote:Ik ga al 8 jaar naar Van den Akker in Veghel en heb er alleen maar positieve ervaringen mee. Heb er mijn ED9, EE8, Civic ESi en DC2 in onderhoud gehad, niks dan lof. Wel ooit een woordenwisseling gehad met de magazijnman van Van den Akker in Helmond, maar met de mensen in Veghel alleen maar goede ervaringen.
Vandaag nog geweest en moet deze mening 100% delen![]()
Ik had gehoord dat je er geweest was. Iets later op de dag was ik er namelijk.
Was met een verkoper in gesprek (Freek), en die zei dat er een andere jongen met een Integra was geweest. Klein wereldje want er kwamen wat bekende namen naar voren tijdens het gesprek. Gevoel was goed op de redelijk stijle twee koloms brug na (wel met losse oprijplaten als dit nodig is) en de twee stempelbruggen. Helaas geen monteur kunnen spreken want dat zou het plaatje compleet maken. Of compleet, daar gaat het eigenlijk om. Wat ze in de showroom doen zal me worst wezen zolang de monteurs maar kundig zijn..
Viel me op dat het een klein bedrijf (werkplaats) is eigenlijk. Wat wel leuk is om te vermelden, is dat de eigenaar meerdere oude Honda's heeft zoals een 1st gen CRX, 1st gen Prelude, 3rd gen Civic, S800 en nog wat anders wat ik inmiddels weer vergeten ben. Het was een best lijstje namelijk.
Binnenkort ga ik nog eens terug en probeer zowel de service monteur te spreken als een van de monteurs. Geen van de monteurs werkt daar écht lang maar de kennis zou er zijn (moet die verkoper toch zeggen :wink: ).
Wat me wel opvalt is dat er steeds enkele Honda dealers positief naar voren komen. Binnenkort tuf ik nog eens naar Hillegom.
- vtec vince
Zelf positieve ervaringen met Wesselink in Apeldoorn.
Altijd netjes geholpen, vriendelijk en niet het gevoel dat het alleen om geld gaat.
Leen accu meegekregen nadat ik steeds met een lege accu kwam te staan.
Meeting gaf aan dat accu nog goed genoeg was, toch binnen 4/5 dagen een lege accu. Als oplossing hebben ze een nieuwe accu erin gegooid om te proberen of dit probleem zou oplossen.
Op dat moment geen rekening mee gekregen. Na een maand een telefoontje gehad of probleem opgelost was. Accu bleek zichzelf toch te ontladen.
Altijd netjes geholpen, vriendelijk en niet het gevoel dat het alleen om geld gaat.
Leen accu meegekregen nadat ik steeds met een lege accu kwam te staan.
Meeting gaf aan dat accu nog goed genoeg was, toch binnen 4/5 dagen een lege accu. Als oplossing hebben ze een nieuwe accu erin gegooid om te proberen of dit probleem zou oplossen.
Op dat moment geen rekening mee gekregen. Na een maand een telefoontje gehad of probleem opgelost was. Accu bleek zichzelf toch te ontladen.
slydawg wrote:Benjdmin wrote:Honda Maarschalk in Hillegom!
Ben altijd tevreden als ik bij hun langs ben geweest.
Good mechanic that knows what hes doing, lots of Honda love there!!!
X2
X5 inmiddels denk ik

Maar ik ook honda Maarschalk.
Honda Welman kom ik echt niet meer. Alles is teveel gevraagd, en toen ik mijn auto naar Maarschalk bracht bleek sommig onderhoud gewoon slecht uitgeveoerd te zijn.
Voorbeeld: Helaas aanrijding gehad, en nieuwe bumper gekregen. Via Welman laten doen(en zag er goed uit) Ook nog een servicebeurt laten doen na 6 maanden etc. Airco werd maar niet echt koud. Was weinig aan te doen.
Bij Maarschalk(begon er zelf niet eens over) bij het ophalen zei Patrick: Je hebt zeker een nieuwe bumper gehad? Ze worden standaard dicht geleverd, alleen als je airco hebt moeten die gleufjes open geklikt worden voor meer lucht naar je airco. Heb ik even gedaan voor je ;-)
En nog meer van die kleine dingetjes. Kortom Welman is vast geen slechte, maar Maarschalk is wel BETER.
Ik ben tot nu toe erg tevreden over Honda Hylkema in Drachten. Problemen die ik tot nu toe met de 3e versnelling en koppeling heb gehad, worden zonder gezeur onder (Honda)garantie verholpen, terwijl de auto daar niet aangekocht is. Laatste leenauto bijna nieuwe Civic type S vond ik ook service. Maar was toch weer blij toen ik mn type R mee kon nemen