PAS OP, Integra typeR
PAS OP, Integra typeR
http://link.marktplaats.nl/334747833
Deze auto is total loss geweest, motor hangt er niet recht in en schutbord heeft ook de nodige kreukels, ken de auto nog van een paar jaar terug
Deze auto is total loss geweest, motor hangt er niet recht in en schutbord heeft ook de nodige kreukels, ken de auto nog van een paar jaar terug
Re: PAS OP, Integra typeR
FastFWD wrote:http://link.marktplaats.nl/334747833
Dank u voor het delen van dit nieuws :wink:
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Rikky wrote:FastFWD wrote:http://link.marktplaats.nl/334747833
Dank u voor het delen van dit nieuws :wink:
zo gauw iemand in zn advertentie spreekt over moterkap houdt t voor mij al op :lol:
Thanks Gerben,
Zeer nuttige info dit.
En veel te veel geld voor een
totalloss bak.
Zeer nuttige info dit.
En veel te veel geld voor een
totalloss bak.
-
Oude bekenden zullen deze auto wel kennen, zat een gebouwde motor in met supercharger, en lachgas (meen ik), carbon kap en carbon GT achtervleugel met Europese neus. Auto is met een gang van +/- 130 tegen een boom geknalt, chassisbalken stonden een halve meter uit het lood, motor tegen schutbord aan, scheuren in voorruit van de klap, deuren uit het lood etc
Dan ken ik deze wel. Hij is wel veranderd maar ik heb zelfs nog een keer meegereden in deze auto toen hij nog een supercharger had.
Vreselijk hoge prijs voor iets waar je nog minstens 5k aan moet uitgeven voor het er weer enigszins fatsoenlijk uit ziet zelfs nog afgezien van het feit dat hij in de kreukels heeft gelegen.
Vreselijk hoge prijs voor iets waar je nog minstens 5k aan moet uitgeven voor het er weer enigszins fatsoenlijk uit ziet zelfs nog afgezien van het feit dat hij in de kreukels heeft gelegen.
Benjdmin wrote:Damn man I hate this kind of shit!
Is there not official spot where something like this can be reported?
I mean its fraud and should be punished!
The guy who sells it (Menno from Autoland) knows about the damage, as he mentioned me that he couldnt mount the engine because the mountingpoints are far away :shock: and the car has been at a bodyshop for allmost 2 years :roll:
FastFWD wrote:Benjdmin wrote:Damn man I hate this kind of shit!
The guy who sells it (Menno from Autoland) knows about the damage, as he mentioned me that he couldnt mount the engine because the mountingpoints are far away :shock: and the car has been at a bodyshop for allmost 2 years :roll:
Ik vraag me af hoe het rendabel kan zijn zo een auto nog op te bouwen...
Daarnaast kunnen auto dealers schade historie opvragen (mits deze gemeld is door het schadebedrijf. Dat zijn ze verplicht dacht ik...)
Jo& wrote:FastFWD wrote:Benjdmin wrote:Damn man I hate this kind of shit!
Ik vraag me af hoe het rendabel kan zijn zo een auto nog op te bouwen...
Daarnaast kunnen auto dealers schade historie opvragen (mits deze gemeld is door het schadebedrijf. Dat zijn ze verplicht dacht ik...)
Verplicht wel, maar dat wil nog niet zeggen dat dit gebeurd.
Het gebeurd vaak genoeg niet, zeker niet als ze zwart worden opgelapt.
FastFWD wrote:Benjdmin wrote:Damn man I hate this kind of shit!
Krijg je er dan ook gratis een kist met 6 plankjes bij?