Uit de oude doos... de AutoWeektest van de ATR!

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
Jo&

Post by Jo& »

vtec vince wrote:En met originele remmen ga je het echt niet redden in de grune Holle...Of ik rem te laat of kox te vroeg? :wink:

Wel een mooi verslag trouwens :D

Kans is groot dat hij gewoon minder remt dan jij 8)
CWATR

Post by CWATR »

Jo& wrote:
"vtec vince":1l9o8wdy wrote:En met originele remmen ga je het echt niet redden in de grune Holle...Of ik rem te laat of kox te vroeg? :wink:

Kans is groot dat hij gewoon minder remt dan jij 8)[/quote:1l9o8wdy]

Dan nog is die tijd van Cox niet bijster snel.....
LCR

Post by LCR »

CWATR wrote:
Jo& wrote:
"vtec vince":27551brl wrote:En met originele remmen ga je het echt niet redden in de grune Holle...Of ik rem te laat of kox te vroeg? :wink:

Kans is groot dat hij gewoon minder remt dan jij 8)

Dan nog is die tijd van Cox niet bijster snel.....[/quote:27551brl]

Wie zijn tijd met de ATR kan verslaan,mag NU opstaan :lol:

@CWATR: heb jij ergens een snellere tijd gezien? Ben benieuwd wat ie ECHT kan draaien op de ring :wink:
vtec vince

Post by vtec vince »

Jo& wrote:
"vtec vince":d6xexl9r wrote:En met originele remmen ga je het echt niet redden in de grune Holle...Of ik rem te laat of kox te vroeg? :wink:

Kans is groot dat hij gewoon minder remt dan jij 8)[/quote:d6xexl9r]

Ik ben bang dat ik je 200 % gelijk moet geven :D
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
IvoG

Post by IvoG »

Cool 8)
Katana

Post by Katana »

Damn die heb ik nog niet gelezen. Zou je die eens willen meenemen naar een meeting? Kan ik hem ook even lezen.

Youtube film is door mij online gezet. Heb er de videoband nog van. Vandaar de wat mindere kwaliteit 8)
Dirk V

Post by Dirk V »

Katana wrote:Damn die heb ik nog niet gelezen. Zou je die eens willen meenemen naar een meeting? Kan ik hem ook even lezen.

Youtube film is door mij online gezet. Heb er de videoband nog van. Vandaar de wat mindere kwaliteit 8)

Het filmpje van Top Gear?

Ps. ik bekijk hem nog wekelijks! 8)

En nu we toch bezig zijn, hierbij nog een filmpje om maar niet te vergeten waar het allemaal mee begonnen is!

http://www.youtube.com/watch?v=gpFdHFQEY8s
Katana

Post by Katana »

Ha,ha, geweldige BTCC

In 99/00 kwam ik op een avond laat in de regen een zwarte NSX tegen met een Engels kenteken op de zeeweg van Zandvoort. Toen deze vast kwam te staan in wat verkeer rond Haarlem ging ik naast hem staan bij het stoplicht. Peter Kox deed met een big smile het raam open en we spraken even kort voordat het stoplicht op groen ging. Wedstrijdje? Grijnste hij. Toen ik in mijn eerste versnelling op trok (CRX VTEC EE8)deed hij dit ook maar liet deze 4 maal los om niet weg te schieten.

We hebben natuurlijk niet harder als 70 gereden.

Toffe peer
JAMES-san

Post by JAMES-san »

Hallo R-liefhebbbers, mijn ATR "no-number" van 1998, nu bijna 11 jaar jong waarvan bijna 8 jaar in mijn bezit heb ik getracht ook overal te volgen in de nieuwspers. Met dien gevolgen dat ik verschillende tests (ingeseald) heb, een UK-Road Test no. 4343, 2 auto-week tests, een GTI-Tuning & Design test, Autovisie's introductie, idd die 4-delige (AutoVisie) 50.000 km duur-test, maar ook een rij-impressie tegen de Subaru Impreza 2.0 GT Turbo AWD alsmede een UK Typecasting tesamen met een PRELUDE MOTEGI ! Mocht ik nog iets hebben gemist hoor ik dat graag en anders heb ik bovenstaande voor de liefhebbers ter inzage (bijv. bij de Dyno-run) bij me,...... Fine Pasen, mvg, JAMES-san
genesis

Post by genesis »

Zo snel is die rondetijd ook weer niet. Gaskleppie heeft met mijn (toen nog N.A.) Civic Coupe (vermogen lag rond 195 pk / !70 Nm) een ronde van 9:16 gereden.

Genesis
Jo&

Post by Jo& »

JAMES-san wrote:Hallo R-liefhebbbers, mijn ATR "no-number" van 1998, nu bijna 11 jaar jong waarvan bijna 8 jaar in mijn bezit heb ik getracht ook overal te volgen in de nieuwspers. Met dien gevolgen dat ik verschillende tests (ingeseald) heb, een UK-Road Test no. 4343, 2 auto-week tests, een GTI-Tuning & Design test, Autovisie's introductie, idd die 4-delige (AutoVisie) 50.000 km duur-test, maar ook een rij-impressie tegen de Subaru Impreza 2.0 GT Turbo AWD alsmede een UK Typecasting tesamen met een PRELUDE MOTEGI ! Mocht ik nog iets hebben gemist hoor ik dat graag en anders heb ik bovenstaande voor de liefhebbers ter inzage (bijv. bij de Dyno-run) bij me,...... Fine Pasen, mvg, JAMES-san

Hoi James!
Leuk!
Dirk V

Post by Dirk V »

JAMES-san wrote:Hallo R-liefhebbbers, mijn ATR "no-number" van 1998, nu bijna 11 jaar jong waarvan bijna 8 jaar in mijn bezit heb ik getracht ook overal te volgen in de nieuwspers. Met dien gevolgen dat ik verschillende tests (ingeseald) heb, een UK-Road Test no. 4343, 2 auto-week tests, een GTI-Tuning & Design test, Autovisie's introductie, idd die 4-delige (AutoVisie) 50.000 km duur-test, maar ook een rij-impressie tegen de Subaru Impreza 2.0 GT Turbo AWD alsmede een UK Typecasting tesamen met een PRELUDE MOTEGI ! Mocht ik nog iets hebben gemist hoor ik dat graag en anders heb ik bovenstaande voor de liefhebbers ter inzage (bijv. bij de Dyno-run) bij me,...... Fine Pasen, mvg, JAMES-san

Ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd naar deze info! Kom maar op met die hap! Bij deze alvast bedankt!

En PS. Ik word zo nu en dan aangesproken (sorry, in positieve zin door autoliefhebbers) op mijn snelheid op de verbindingsweg tussen Papendrecht en Alblasserdam, maar niemand wil geloven dat ik het NIET was. Jij hebt toevallig geen idee wie het wel geweest is? :lol:
Katana

Post by Katana »

snor, petje achterstevoren? yep dat is James
Dirk V

Post by Dirk V »

Katana wrote:snor, petje achterstevoren? yep dat is James

Ik durf het niet te zeggen, ben hem zelf nog nooit tegengekomen.
Maar ik hoor dat hij regelmatig over dat traject "vliegt"....
Ik kom er verder alleen voor mijn werk als ik weer eens op de bouw moet zijn.
Dirk V

Post by Dirk V »

Zo, bij toeval nog meer informatie gevonden. Waaronder een test tegen zijn toenmalige TOCA-rivalen! 8)
De top-gear test staat er ook in.

http://www.pbase.com/andyr/atr_docs

Veel leesplezier!
Katana

Post by Katana »

Nice 8)
Locked