Een nieuwe seizoen Formula1 start!
- vtec vince
- Gaskleppie
Nee, de setup die hij graag wil, wil nog niet echt lukken op de ex-brawn. De Merc is onderstuurd, iets dat hij niet graag wil hebben.
Ik vond nog wel dit:
Het ging dus meer om de setup van Rosberg.
Ik vond nog wel dit:
Mar.26 (YF1) Mercedes GP team principal Ross Brawn reckons that the team has made progress for Michael Schumacher on the first day of the Australian Grand Prix weekend. However he admits that Nico Rosberg may be hampered as the team “went the wrong direction†with his setup.
Speaking at the Friday FIA press conference Brawn said, “I think with Michael (Schumacher) we made some progress today. I think possibly with Nico (Rosberg) we went the wrong direction on some set-up changes and he wasn’t so happy with the car at the end. I think generally we are extracting the potential of the car which we know is not quite high enough yet but we had a reasonable day.â€
Het ging dus meer om de setup van Rosberg.
onderschat die oude vos niet, schumi heeft wat tijd nodig om die auto naar zijn hand te zetten, daar hebben hij en zijn engineers tijd voor nodig.....als dat eenmaal zo is verwacht ik wel wat van hem. ben nooit schumi fan geweest maar die gast kan rijden én feedback geven, iets wat vrij zeldzaam is.
verder vind ik na gister weer typerend dat de redbulls toch echt wel retesnel zijn maar ow zo kwetsbaar gebouwd. beetje het handelsmerk van Newey......
ben benieuwd, kan wel eens een leuk seizoen worden......er werd weer geraced!
verder vind ik na gister weer typerend dat de redbulls toch echt wel retesnel zijn maar ow zo kwetsbaar gebouwd. beetje het handelsmerk van Newey......
ben benieuwd, kan wel eens een leuk seizoen worden......er werd weer geraced!
g-unit wrote:@ ee8
Newey ontwerp nog steeds niet voor NGK of Brembo!
eens, echter is het de vraag of het uitvallen van Vettel door de remmen komt of door een ander iets...
laten we wel wezen, zie de analyse op gpupdate.net, Redbull en Newey auto's zijn fragiel......
Feit blijft echter wel, krengen zijn snel! dat dan weer wel

Katana wrote:Het is makkelijker een snelle auto betrouwbaar te maken als een langzame (betrouwbare) auto sneller te maken.
Terwijl je bezig bent met het betrouwbaar maken finishen de anderen well, halen punten en ontwikkelen de van jou gekopieerde Aerodynamica door.
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
Even wachten wat Michael de komende races gaat doen. De Brawn/Mercedes is onderstuurt en daat houd hij niet zo van. De auto zal de komende tijd meer naar zijn hand ontwikkeld worden en dan word het leuk 8)
Ik denk de McLarens deze race het snelste zijn met de F-duct vinding. Als het erg nat word dan is het niet te voorspellen. Regen is Asia is in de categorie zondvloed
Ik denk de McLarens deze race het snelste zijn met de F-duct vinding. Als het erg nat word dan is het niet te voorspellen. Regen is Asia is in de categorie zondvloed
Katana wrote:Even wachten wat Michael de komende races gaat doen. De Brawn/Mercedes is onderstuurt en daat houd hij niet zo van. De auto zal de komende tijd meer naar zijn hand ontwikkeld worden en dan word het leuk 8)
ik denk inderdaad ook dat de combi schumi/brawn best een leuk kan worden. kost even wat tijd, maar moet zeker niet onderschat worden....
en wat de regen aangaat, ik herinner me vorig jaar nog....... :shock:

F1 is geen grap.
Het is niet even uitstappen en weer instappen en even winnen.
Dat zou betekenen dat de rest niks is.
zoals ik het nu zie, is MSC slechter als T.Glock hij heeft alleen het geluk dat die niet in een Virgin maar in een Mercedes rijd.
Het is niet even uitstappen en weer instappen en even winnen.
Dat zou betekenen dat de rest niks is.
zoals ik het nu zie, is MSC slechter als T.Glock hij heeft alleen het geluk dat die niet in een Virgin maar in een Mercedes rijd.
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
Het is geen one make race.
Rosberg ging op het laatste moment samen met Webber op simislicks rijden. Perfect getimed en gegokt. Daarom staan ze zo ver naar voren
Maak je geen zorgen over Michael, hetzelfde gebeurde bij Benneton en Ferarri. Zodra hij alles naar zijn hand gezet heeft kan je nog wel een paar leuke acties verwachten.
Voorbeeld is de vorige race. Michael vecht t/m de laatste bocht. Een paar jonge rakkers zaten niet op te letten en hij ging ze in de laatste paar ronde nog even voorbij. Kostelijk :lol:
Ik kan vandaar alleen niet live kijken. Vertrek nu naar Assen voor de TT-run. Word ook een regen race ben ik bang
Rosberg ging op het laatste moment samen met Webber op simislicks rijden. Perfect getimed en gegokt. Daarom staan ze zo ver naar voren
Maak je geen zorgen over Michael, hetzelfde gebeurde bij Benneton en Ferarri. Zodra hij alles naar zijn hand gezet heeft kan je nog wel een paar leuke acties verwachten.
Voorbeeld is de vorige race. Michael vecht t/m de laatste bocht. Een paar jonge rakkers zaten niet op te letten en hij ging ze in de laatste paar ronde nog even voorbij. Kostelijk :lol:
Ik kan vandaar alleen niet live kijken. Vertrek nu naar Assen voor de TT-run. Word ook een regen race ben ik bang