Type R CW wrote:Ik dacht dat de spoon veren ook verlaging gaf. als je de fd2 spoon pakt die al uit zij staat bij -20mm. Dan heb ik het verkeerd voor dan!
haha ik bedoelde de intrax kit.
met veren alleen zal je idd alleen verlagen.
de intrax suspension is compleet instelbaar,
dat bedoelde ikke
"Type R CW":3q2bqlad wrote:Ik dacht dat de spoon veren ook verlaging gaf. als je de fd2 spoon pakt die al uit zij staat bij -20mm. Dan heb ik het verkeerd voor dan!
haha ik bedoelde de intrax kit. met veren alleen zal je idd alleen verlagen. de intrax suspension is compleet instelbaar, dat bedoelde ikke [/quote:3q2bqlad]
ah ok Ja, maar zoveel geld ga ik er niet aan uitgeven ze. alvast bedankt voor de info
ChristopheR wrote:ik heb daar een invidia cat back besteld en anders had ik samen met de header een volledige uitlaatlijn
Ik heb de cpl-header gekocht,ben er zeer content van...is een kopie van de toda,alleen scheelt het in de prijs :wink:
dit samen met de invidia cat-back is een zalig geluid.
ChristopheR wrote:ik heb daar een invidia cat back besteld en anders had ik samen met de header een volledige uitlaatlijn
Ik heb de cpl-header gekocht,ben er zeer content van...is een kopie van de toda,alleen scheelt het in de prijs :wink: dit samen met de invidia cat-back is een zalig geluid.
wat heb je dan betaald?? pm mag als je dat beter vindt
Ik heb de cpl-header gekocht,ben er zeer content van...is een kopie van de toda,alleen scheelt het in de prijs :wink: dit samen met de invidia cat-back is een zalig geluid.
wat heb je dan betaald?? pm mag als je dat beter vindt
die is waarschijnlijk zonder cat dan?
ik heb 1070€ betaalt bij CPL,en ja zonder cat...uw motorstoringlampke gaat dan branden maar ik heb de flashpro ook en dan heb je dat niet.