Wanneer ik lekker een eindje gereden heb lijkt mijn blokkie in stationair lichtjes te ratelen/tikken en ik kan er tot op heden niet achter komen wat het is of dat het überhaupt wel iets is. Dit doet het blokkie eigenlijk altijd al maar ik wil gewoon eens weten wat het is.
Heeft iemand een idee of kan iemand ff snel een filmpje regelen hoe een soepel lopende H22a hoort te klinken?
Gaskleppie wrote:Was dat bij de ATR niet een achilleshiel? En dan bedoel ik de distr riem spanner?
Die is door de vorige eigenaar al eens vervangen dus dat zou het probleem niet mogen zijn. Het lijkt echt bij het blok (en misschien het uitlaatspruitstuk) vandaan te komen.
Yep,
Nou moet ik zeggen dat er meer accord's geweest zijn waar men jaren aan het zoeken geweest is waar een rammel vandaan kwam zonder het ooit te vinden. Niemand kon het vinden..
Als de vorige eigenaar de distributie gedaan heeft kan het zijn dat hij bespaard heeft op een spanner.
Kunnen ook de injectoren zijn die tikken, maar dat is een heel constant geluid.
Jo& wrote:Als de vorige eigenaar de distributie gedaan heeft kan het zijn dat hij bespaard heeft op een spanner. Kunnen ook de injectoren zijn die tikken, maar dat is een heel constant geluid.
Staat toch dat vorige eigenaar die vervangen heeft?
Kan altijd nog steeds het probleem zijn, dat wel...
Jo& wrote:Als de vorige eigenaar de distributie gedaan heeft kan het zijn dat hij bespaard heeft op een spanner. Kunnen ook de injectoren zijn die tikken, maar dat is een heel constant geluid.
Nee, de oude spanner + bon heb ik nog. De oude eigenaar is er wel zuinig op geweest.
injectoren die tikken? nu wordt het inderdaad wat moeilijker.
Ik zal vanmiddag het blokkie maar weer eens nader aan een gehoortest onderwerpen.
Ik den kdat dat het beste is.
Ik had het ook in het begin toen ik de ATR gekocht had. Dat machientje klinkt als een tractor in de lage toeren en een beest in de hoge toeren..vooral 8500rpm en hoger