Chat op de site?
- vtec vince
Het lijkt wel een beetje op spelen met de wii...maar bij de wii heb je nog een controller in de hand toch?
En bij project natal kun je bv ook een naam roepen en je hebt verbinding met die persoon... via je tv kun je hem gewoon zien en spreken.
En ja, alles wat gewent is , is uiteindelijk niks bijzonders meer!
En bij project natal kun je bv ook een naam roepen en je hebt verbinding met die persoon... via je tv kun je hem gewoon zien en spreken.
En ja, alles wat gewent is , is uiteindelijk niks bijzonders meer!
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Rikster wrote:vtec vince wrote:Zijn de xbox liefhebbers al op de hoogte van Project natal?
Er gaat een nieuwe revolutie in de game wereld komen!!
Check it eens op je pc/laptoppie :-)
Ik heb al een Wii, Ik denk dat het leuk is tot het nieuwtje eraf is!
heb het filmpje s even gekeken, vind het vooral cool hoe je gewoon ook door je menu's heen kan bladeren door met je hand te bewegen..
vooral dat soort opties vind ik erg aantrekkelijk.. zie mezelf niet zo snel rondstuiteren door mn huiskamer of op een skateboard stappen ofzo :lol:
Jo& wrote:Dat project Natal is niet zomaar een gameconsole... Is meer een homecinema/gameconslole/mediacentre in een.
Denk dat dat wel in de toekomst ligt zoiets...
Alleen in het begin zitten er vaak veel kinderziektes in. Of het werkt traag of verstaat geen NLs etc...
Project natal is geen console, is een uitbreiding voor de xbox360 (wil het geen camera noemen)!
Motion control is vooral leuk voor kinderen! Het maakt gamen erg toegankelijk voor ze, maar ik denk dat kinderen niet echt behoren tot de doelgroep van microsoft!
en ik denk dat de hype van het als een idioot bewegen in je huiskamer wel weer geweest is. De Wii was ook leuk in het begin, maar meestal staan ze na een tijdje flink stof te happen in de huiskamer!
voice control, gezichts herkening etc voegen volgens mij niet zoveel toe!
mensen willen games "spelen", waar ik mee bedoel dat het allemaal niet te realistisch moet worden!!
als je echt wilt racen ga je wel naar het circuit, en als je echt wilt schieten ga je wel naar de schietbaan!!
- vtec vince
Vandaag vrolijk geld wezen pinnen om morgen de auto te kopen.
Mevrouw achter de balie vroeg wat ik ermee ging doen na het zien van mijn huidige civic op mijn pinpas.
Ikzo : een nieuwe auto kopen
Zij : weer een honda ?
ik : yes
zij : wat voor 1 ? En waar, mijn man is honda dealer....
ik : een integra type-r
Zij : wel een witte toch ?
:roll: Altijd leuk om mensen, Met een zelfde voorliefde, tegen te komen in iets wat aparte situaties.
Mevrouw achter de balie vroeg wat ik ermee ging doen na het zien van mijn huidige civic op mijn pinpas.
Ikzo : een nieuwe auto kopen
Zij : weer een honda ?
ik : yes
zij : wat voor 1 ? En waar, mijn man is honda dealer....
ik : een integra type-r
Zij : wel een witte toch ?
:roll: Altijd leuk om mensen, Met een zelfde voorliefde, tegen te komen in iets wat aparte situaties.
'98 JDM Integra Type-R
- vtec vince
Super leuk, dat soort situaties als je het het minst verwacht :wink:
Ik moest een keer een vriendin van mijn 80+ jaar oude tante wegbrengen. Die vriendin is ergens 90+ en die vond mn auto heeeelemaal geweldig. Ook de stoelen vond ze helemaal te gek. (Ik moest haar er bijna uit tillen
haha)
Was wel een snelle auto zeker vroeg ze. En daarna of ik wel eens hard rij enz dus ik zeg zal ik eens gaf geven? Zei ze JA ik ben wel benieuwd. Dus op een recht stuk ff doorgehaald. Hahaha super mooi vond ze het.
Bijna een jaar laten had ze het er nog over, of ik die gave auto nog had hahah.
Ik moest een keer een vriendin van mijn 80+ jaar oude tante wegbrengen. Die vriendin is ergens 90+ en die vond mn auto heeeelemaal geweldig. Ook de stoelen vond ze helemaal te gek. (Ik moest haar er bijna uit tillen

Was wel een snelle auto zeker vroeg ze. En daarna of ik wel eens hard rij enz dus ik zeg zal ik eens gaf geven? Zei ze JA ik ben wel benieuwd. Dus op een recht stuk ff doorgehaald. Hahaha super mooi vond ze het.
Bijna een jaar laten had ze het er nog over, of ik die gave auto nog had hahah.