Welke band voor de ATR
Nog een leuke read al zij het getest met een totaal andere auto:
http://www.tirerack.com/images/tires/te ... _gs_ds.pdf
http://www.tirerack.com/images/tires/te ... _gs_ds.pdf
- vtec vince
- Gaskleppie
Ik heb net mn nieuwe RE050XL om laten leggen en de stippen presies goed gezet. Resultaat was dat er alleen maar lood af moest. (Richard had eerst al het lood laten zitten van de vorige band, en toen gaan balanceren. Leuk om te zien dat op de meeste velgen ongeveer de helft eraf kon zonder toevoegen.
Gemiddelde hoeveelheid lood per wiel is nu ongeveer 15 a 20 gram.
Best netjes voor velgen in 17" van ongeveer 6 jaar oud
Gemiddelde hoeveelheid lood per wiel is nu ongeveer 15 a 20 gram.
Best netjes voor velgen in 17" van ongeveer 6 jaar oud
- Raymond en Liset
Heb dit topic aandachtig door zitten lezen, ben namelijk ook aan nieuwe banden toe, ik denk dat ik de zelfde type banden er voor om laat zetten, die bevielen mij in ieder goed. ( Toyo Proxis T1R )
Heb alleen een probleem met de acterkant, de Yokohama A539 wordt niet meer gemaakt in onze maten, dus moet ik opzoek naar een andere band. Zat zelf nu te denken aan de Yokohama S.Drive, iemand hier al ervaring mee?
Heb alleen een probleem met de acterkant, de Yokohama A539 wordt niet meer gemaakt in onze maten, dus moet ik opzoek naar een andere band. Zat zelf nu te denken aan de Yokohama S.Drive, iemand hier al ervaring mee?
vandaag stikstof in de banden geknalt.
een paar keer per band gedaan om er zeker van te zijn dat er weinig
tot geen lucht meer in de band zit.
volgens de kennert zit ik nu op 99% tot 100% op stikstof.
puntje: moet groene ventieldopjes hebben( aanduiding stikstof)
ook niet te vergeten: de reserveband.(dit vooral niet omdat met lucht
deze leegloopt na verloop van tijd door de kleine gaatjes in de band,en met stikstof worden deze gaatjes kleiner ofzo/minder snel leeg)
een paar keer per band gedaan om er zeker van te zijn dat er weinig
tot geen lucht meer in de band zit.

volgens de kennert zit ik nu op 99% tot 100% op stikstof.
puntje: moet groene ventieldopjes hebben( aanduiding stikstof)
ook niet te vergeten: de reserveband.(dit vooral niet omdat met lucht
deze leegloopt na verloop van tijd door de kleine gaatjes in de band,en met stikstof worden deze gaatjes kleiner ofzo/minder snel leeg)
- Gaskleppie
Clantastic wrote:Heb dit topic aandachtig door zitten lezen, ben namelijk ook aan nieuwe banden toe, ik denk dat ik de zelfde type banden er voor om laat zetten, die bevielen mij in ieder goed. ( Toyo Proxis T1R )
Ik zou nooit met 2 verschillende type banden gaan rijden...
Gaskleppie wrote:Clantastic wrote:Heb dit topic aandachtig door zitten lezen, ben namelijk ook aan nieuwe banden toe, ik denk dat ik de zelfde type banden er voor om laat zetten, die bevielen mij in ieder goed. ( Toyo Proxis T1R )
Ik zou nooit met 2 verschillende type banden gaan rijden...
Kan goed hoor. De F1's doen het achter geweldig.....
-