baRt wrote:same here... niet dat ik langere perioden grof te hard rijd, maar meestal doe ik tot 20 over, met uitstapjes naar de 200+... ALTIJD afhankelijk van verkeer. Bij drukte gaan we niet trappen, das niet meer verantwoord met het verkeersbeeld van tegenwoordig.
baRt wrote:Ik stem trouwens op de huidige titel, dat is het hele jaar via de search terug te vinden. Die grappige titels zijn nu leuk, maar volgende maand wil je iets nakijken en weet je niet meer welke grappigheid het was...
het was ook gewoon voor de fun :wink:
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Hmmmm... ik rijd nooit te hard.
Dat ik erachter kwam dat mijn banden begonnen te zingen bij een snelheid van 220 km/u was natuurlijk gewoon op de rollenbank ;-)
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
baRt wrote:same here... niet dat ik langere perioden grof te hard rijd, maar meestal doe ik tot 20 over, met uitstapjes naar de 200+... ALTIJD afhankelijk van verkeer. Bij drukte gaan we niet trappen, das niet meer verantwoord met het verkeersbeeld van tegenwoordig.
mie toe
mie three
Me 4 :wink:
... maar eerlijk, wie doet dat nou niet met z'n R?