L4urenZ wrote:Kijk ik ben dus niet de enige met dit soort problemen. Mijn belofte om het weekend samen door te brengen zorgde er dus voor dat ik niet heen kon :cry:
Je kunt ook samen met je vriendin naar een meeting? Dat is toch samen dingen doen????
Helaas, ze is 1 keer meegeweest naar de Foodstrip in 2008, geen succes.
Dit jaar is ze meegeweest naar de Internationale Tuning Salon in Mechelen... Dit keer was ze de enige vrouw die mee was.
Ook dit wilt ze nooit meer.
Verder probeer ik er nu mee te krijgen naar een lang weekend Centerparks en dan zaterdag shoppen + zondag dan naar een meeting bij AVB.
Ze gaat er over nadenken, maar ik acht de kans vrij klein. Daarnaast vind ze het hele auto gebeuren ook onzin.....
L4urenZ wrote:Kijk ik ben dus niet de enige met dit soort problemen. Mijn belofte om het weekend samen door te brengen zorgde er dus voor dat ik niet heen kon :cry:
Je kunt ook samen met je vriendin naar een meeting? Dat is toch samen dingen doen????
Helaas, ze is 1 keer meegeweest naar de Foodstrip in 2008, geen succes. Dit jaar is ze meegeweest naar de Internationale Tuning Salon in Mechelen... Dit keer was ze de enige vrouw die mee was.
Ook dit wilt ze nooit meer.
Verder probeer ik er nu mee te krijgen naar een lang weekend Centerparks en dan zaterdag shoppen + zondag dan naar een meeting bij AVB.
Ze gaat er over nadenken, maar ik acht de kans vrij klein. Daarnaast vind ze het hele auto gebeuren ook onzin.....
Ja ik ken het probleem. Bij mij thuis geldt er ook een gedoogbeleid
Vroeger ging ze wel overal mee naar toe. Veel tochten gedaan naar Belgie, Duitsland enzo. Maar nu is de sjeu er een beetje af voor haar denk ik.
Bij mij is het zelfs soms dat meneer geen zin heeft om te gaan... en ik ben eigenlijk niet zo'n 'meetingmens' .. alleen als er heel wat bekende meegaan van cch ofzo :lol:
Hehe ik begrijp de verhalen best, mijn vriendin was ook mee en de hond ook...buiten dat je over auto's praat/kijkt is er verder niks te doen
je moet ook nooit een hele dag daar rondhangen, gewoon een paar uurtjes....want zo gezellig is het nou ook weer niet he, tenzij je elkaar al lang kent en vrienden zijn
Ik ben vrijgezel en ik verwacht dat het nog wel even zo blijft, aangezien ik mij 2 jaar lang 100% voor een relatie heb ingezet waar de ander mij telkens bedroog.... dus ik hoef me gelukkig niet aan te passen, en ga het ook niet doen voorlopig ops:
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Rikky wrote:Ik ben vrijgezel en ik verwacht dat het nog wel even zo blijft, aangezien ik mij 2 jaar lang 100% voor een relatie heb ingezet waar de ander mij telkens bedroog.... dus ik hoef me gelukkig niet aan te passen, en ga het ook niet doen voorlopig ops:
Rikky wrote:Ik ben vrijgezel en ik verwacht dat het nog wel even zo blijft, aangezien ik mij 2 jaar lang 100% voor een relatie heb ingezet waar de ander mij telkens bedroog.... dus ik hoef me gelukkig niet aan te passen, en ga het ook niet doen voorlopig ops:
Au! Telkens nog wel Sterkte...
Ja een keer of 5 gebeurd, en nu heeft ze een ander en ze belt en sms nog elke dag dus ik kom er nog niet vanaf...
[quote="Spons"]Honda zal je nooit bedriegen ]
Precies :lol:
Kijk ik ben zelf van mening als ik voor iemand ga (verkeering mee neem) dat ik er ook echt voor ga, maar dat geld niet voor iedereen schijnbaar....
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!