Contributiebrief aan leden (lees: leesvoer :razz:)
Contributiebrief aan leden (lees: leesvoer :razz:)
Hieronder wat leesvoer voor jullie:
Let op! Leden waarvan wij ZEKER weten dat ze lid blijven, krijgen bij deze brief hun clubpas meegestuurd (mochten ze die dan nog niet ontvangen hebben op een meet).
Comment en verbeter waar jullie nodig vinden ok?
Beste Type-R clublid,
Wij hopen oprecht dat u afgelopen jaar ondanks het beperkt aantal activiteiten toch een fijn jaar heeft gehad bij de club. Zoals u waarschijnlijk al weet hebben er enkele veranderingen plaatsgevonden binnen de structurering van de club en het bestuur. Dit heeft geleidt tot een beperkt aantal activiteiten en het feit dat zaken langer duurden dan gepland.
Wij bieden hiervoor onze excuses aan!
Vanaf heden staan wij weer volledig voor u klaar en hopen dan ook om u in 2010 weer een goed jaar te mogen bieden. In de bijlage vindt u alvast een voorlopige kalender van de reeds geplande evenementen voor 2010. Eventuele wijzigingen en meer evenementen worden t.z.t. bekend gemaakt via het forum.
Aangezien er het afgelopen jaar aanzienlijk minder activiteiten hebben plaatsgevonden dan voorgaande jaren, hebben wij als bestuur besloten om een regeling te treffen wat betreft de jaarlijkse contributie. Deze luidt als volgt:
- Mensen die in 2009 wél contributie hebben betaald zijn in 2010 niet verplicht om wederom dit bedrag te betalen. Dit betekend dat u een jaar ‘gratis’ gebruik kunt maken van uw lidmaatschap.
- Mensen die in 2009 geen contributie betaald hebben worden verzocht om uiterlijk vóór 31 maart 2010 hun contributie over te maken naar onderstaande bankgegevens. Wanneer dit niet gebeurd, gaan wij er automatisch van uit dat u niet langer gebruik wilt maken van uw lidmaatschap.
- Tot slot zijn er enkele leden die voor zowel 2009 als 2010 betaald hebben. Wij verzoeken deze mensen dan ook contact met ons op te nemen. U krijgt dan één jaar contributie teruggestort op uw rekening.
Het jaarlijkse contributiebedrag is vastgesteld op €30,- Zodra wij dit bedrag ontvangen hebben sturen wij u zo snel mogelijk een nieuwe clubpas toe. U kunt de contributie overmaken op rekeningnummer:
1547.71.511 (Rabobank Heusden/vlijmen) t.n.v. stichting de Honda Type-R Club
Mocht u geen gebruik meer willen maken van uw lidmaatschap stellen wij het op prijs als u hiervan melding maakt bij het bestuur of via [email="info@type-r.nl"]info@type-r.nl[/email]
Tot slot delen wij u mede dat er nieuwe kentekenplaathouders worden besteld. Deze zullen over zowel de nieuwe als de huidige leden worden verdeeld. Meer informatie hierover wordt spoedig bekend gemaakt op het forum, waarna de nieuwe platen zo snel mogelijk over de leden worden verdeeld.
Wij danken u voor uw vertrouwen en wensen u een fantastisch jaar met veel rijplezier toe.
Met vriendelijke groet,
Type-R club Benelux
Let op! Leden waarvan wij ZEKER weten dat ze lid blijven, krijgen bij deze brief hun clubpas meegestuurd (mochten ze die dan nog niet ontvangen hebben op een meet).
Comment en verbeter waar jullie nodig vinden ok?
Beste Type-R clublid,
Wij hopen oprecht dat u afgelopen jaar ondanks het beperkt aantal activiteiten toch een fijn jaar heeft gehad bij de club. Zoals u waarschijnlijk al weet hebben er enkele veranderingen plaatsgevonden binnen de structurering van de club en het bestuur. Dit heeft geleidt tot een beperkt aantal activiteiten en het feit dat zaken langer duurden dan gepland.
Vanaf heden staan wij weer volledig voor u klaar en hopen dan ook om u in 2010 weer een goed jaar te mogen bieden. In de bijlage vindt u alvast een voorlopige kalender van de reeds geplande evenementen voor 2010. Eventuele wijzigingen en meer evenementen worden t.z.t. bekend gemaakt via het forum.
Aangezien er het afgelopen jaar aanzienlijk minder activiteiten hebben plaatsgevonden dan voorgaande jaren, hebben wij als bestuur besloten om een regeling te treffen wat betreft de jaarlijkse contributie. Deze luidt als volgt:
- Mensen die in 2009 wél contributie hebben betaald zijn in 2010 niet verplicht om wederom dit bedrag te betalen. Dit betekend dat u een jaar ‘gratis’ gebruik kunt maken van uw lidmaatschap.
- Mensen die in 2009 geen contributie betaald hebben worden verzocht om uiterlijk vóór 31 maart 2010 hun contributie over te maken naar onderstaande bankgegevens. Wanneer dit niet gebeurd, gaan wij er automatisch van uit dat u niet langer gebruik wilt maken van uw lidmaatschap.
- Tot slot zijn er enkele leden die voor zowel 2009 als 2010 betaald hebben. Wij verzoeken deze mensen dan ook contact met ons op te nemen. U krijgt dan één jaar contributie teruggestort op uw rekening.
Het jaarlijkse contributiebedrag is vastgesteld op €30,- Zodra wij dit bedrag ontvangen hebben sturen wij u zo snel mogelijk een nieuwe clubpas toe. U kunt de contributie overmaken op rekeningnummer:
Mocht u geen gebruik meer willen maken van uw lidmaatschap stellen wij het op prijs als u hiervan melding maakt bij het bestuur of via [email="info@type-r.nl"]info@type-r.nl[/email]
Tot slot delen wij u mede dat er nieuwe kentekenplaathouders worden besteld. Deze zullen over zowel de nieuwe als de huidige leden worden verdeeld. Meer informatie hierover wordt spoedig bekend gemaakt op het forum, waarna de nieuwe platen zo snel mogelijk over de leden worden verdeeld.
Wij danken u voor uw vertrouwen en wensen u een fantastisch jaar met veel rijplezier toe.
Met vriendelijke groet,
Type-R club Benelux
Re: Contributiebrief aan leden (lees: leesvoer :razz:)
ITR DC2 wrote:Beste Type-R clublid,
Met vriendelijke groet,
Type-R club Benelux
Beste Type-R clublid,
Aangezien er het afgelopen jaar aanzienlijk minder activiteiten hebben plaatsgevonden dan voorgaande jaren, heeft het bestuur besloten om een regeling te treffen wat betreft de jaarlijkse contributie. Deze luidt als volgt:
- Indien u in 2009 wél contributie heeft betaald vervalt de contributieplicht voor 2010. Dit betekent dat u een jaar ‘gratis’ gebruik kunt maken van uw lidmaatschap.
- Indien u in 2009 geen contributie betaald heeft wordt u verzocht om uiterlijk vóór 31 maart 2010 uw contributie voor 2010 over te maken naar onderstaande bankrekening. Wanneer dit niet gebeurd, gaan wij er automatisch van uit dat u niet langer gebruik wilt maken van uw lidmaatschap.
- Indien u voor zowel 2009 als 2010 betaald heeft, verzoeken wij u om contact met ons op te nemen. U krijgt dan één jaar contributie teruggestort op uw rekening.
Tot slot delen wij u mede dat er nieuwe kentekenplaathouders worden besteld. Deze zullen onder zowel nieuwe als de huidige leden worden verdeeld. Meer informatie hierover wordt spoedig bekend gemaakt op het forum, waarna de nieuwe platen zo snel mogelijk zullen worden uitgedeeld.
Met vriendelijke groet,
Type-R club Benelux
Ik zou de eerste alinea iets positiever insteken.
Ongeveer zoiets: Afgelopen jaar waren er vrij weinig activiteiten georganiseerd. Excuses hiervoor. De reden hiervoor was dat er een nieuw bestuur is aangetreden. Vanaf heden is het bestuur weer up and running en hebben we voor 2010 al veel leuke meetings op de planning staan!
Moet wel herschreven worden hoor!
Verders helemaal goed.
Ongeveer zoiets: Afgelopen jaar waren er vrij weinig activiteiten georganiseerd. Excuses hiervoor. De reden hiervoor was dat er een nieuw bestuur is aangetreden. Vanaf heden is het bestuur weer up and running en hebben we voor 2010 al veel leuke meetings op de planning staan!
Moet wel herschreven worden hoor!
Verders helemaal goed.
Ik zal helm deze week aanpassen, van degenen waar ik mail van heb kan ik mailen, anderen moeten op de post....
Mag ik een klein budget voor postzegels en enveloppen Jo&
ops: , ook voor de pasjes later te versturen?
Zal het deze week in orde brengen... vanaf morgen weer wat extra tijd.
Net een gigantisch drukke opdracht afgerond op het werk, krijg je dan vandaag te horen, dat ze je vanaf morgen niet meer nodig hebben...
Zo gaat dat in Belgie-land (en overuren krijg ik allemaal niet uitbetaald :evil: )
Minder goed nieuws, maar ach (ben ergens een beetje blij dat ik niet meer bij de Belgen zit)
Mag ik een klein budget voor postzegels en enveloppen Jo&

Zal het deze week in orde brengen... vanaf morgen weer wat extra tijd.
Net een gigantisch drukke opdracht afgerond op het werk, krijg je dan vandaag te horen, dat ze je vanaf morgen niet meer nodig hebben...
Zo gaat dat in Belgie-land (en overuren krijg ik allemaal niet uitbetaald :evil: )
Minder goed nieuws, maar ach (ben ergens een beetje blij dat ik niet meer bij de Belgen zit)
Katana wrote:Goede zaak, wat wil zullen we met de pasjes doen?
Stuur ik ze allemaal naar jou en zie ik je zondag of hou ik de pasjes van deleden die komen en geef ze voor de dag zodat men korting krijgt bij de ingang?
(Voor de Dames en heren van het bestuur zijn er kaartjes voor gratis toegang btw)
Hou ze maar even bij. Dan kun je ze sowieso uitdelen zondag aan degenen die er zijn. Dat scheelt alweer.
Ik denk niet dat ik erbij ben nl.
Tjonge wat een rare fratsen daar bij onze Belgische buren!
Ook al is het in de regelgeving niet geregeld vind ik die verhalen van jou wel naar het onethische toe gaan hoor...
Uiteraard kun je een budget krijgen voor enveloppen en postzegels!
Koop maar wat je nodig heb en bewaar het bonnetje! (Enveloppen kun je het beste niet bij het postkantoor kopen, zijn overdreven duur daar.)
Succes met het zoeken naar een nieuwe baan! Op zn minst kun je jezelf nu wel MET ervaring op de arbeidsmarkt werpen!
Over as zondag: Ik weet niet zeker of ik kan. Als ik kom kom ik zeer waarschijnlijk niet met de R. Mag ik dan wel de paddock/parking op? Nee zeker?
Ook al is het in de regelgeving niet geregeld vind ik die verhalen van jou wel naar het onethische toe gaan hoor...
Uiteraard kun je een budget krijgen voor enveloppen en postzegels!
Koop maar wat je nodig heb en bewaar het bonnetje! (Enveloppen kun je het beste niet bij het postkantoor kopen, zijn overdreven duur daar.)
Succes met het zoeken naar een nieuwe baan! Op zn minst kun je jezelf nu wel MET ervaring op de arbeidsmarkt werpen!
Over as zondag: Ik weet niet zeker of ik kan. Als ik kom kom ik zeer waarschijnlijk niet met de R. Mag ik dan wel de paddock/parking op? Nee zeker?
Ja, ze zijn een beetje flauw hier, maar het schijnt toch redelijk normaal te zijn hoor.
Anyway het heeft ook wel weer een voordeel, weg uit Belgie, sneller dan gepland.
Maar voorlopig zoeken naar ander werk om het financiele nadeel op te lossen.
Zal voor enveloppen wel kijken bij een goedkopere winkel.... :wink:
Anyway het heeft ook wel weer een voordeel, weg uit Belgie, sneller dan gepland.
ITR DC2 wrote:Ja, ze zijn een beetje flauw hier, maar het schijnt toch redelijk normaal te zijn hoor.
Als je wilt kun je 3 banners voor me maken/fotoshoppen voor me nieuwe site. Ik wil je er best wat voor betalen!
Ik heb er 2 nodig van 140 x 75 en 1 waarvan ik de grote even niet weet maar ongeveer 160 x 90 ofzo.
Jo& wrote:"ITR DC2":1rduymou wrote:Ja, ze zijn een beetje flauw hier, maar het schijnt toch redelijk normaal te zijn hoor.
Als je wilt kun je 3 banners voor me maken/fotoshoppen voor me nieuwe site. Ik wil je er best wat voor betalen!
Ik heb er 2 nodig van 140 x 75 en 1 waarvan ik de grote even niet weet maar ongeveer 160 x 90 ofzo.[/quote:1rduymou]
Dat wil ik zeker wel doen.

Als je me wat meer informatie wil bezorgen en me uitlegt wat je
graag wil hebben is dat geen probleem.
Je mag altijd een belletje geven.
ITR DC2 wrote:"Jo&":1vvt49u7 wrote:"ITR DC2":1vvt49u7 wrote:wendyhoutvast@hotmail.com
Wendy,
Ik heb je gemaild maar ik krijg hem terug...?![/quote:1vvt49u7]
Huh?
Ik kreeg hem gisteren ook terug, nog eens verstuurd en toen ging die wel.
Heb je mijn mail wel gekregen dan?[/quote:1vvt49u7]
Paar minuten geleden gekregen. Heb je meteen terug gemaild minuutje terug...
Jo& wrote:"ITR DC2":799zlpkp wrote:"Jo&":799zlpkp wrote:"ITR DC2":799zlpkp wrote:wendyhoutvast@hotmail.com
Wendy,
Ik heb je gemaild maar ik krijg hem terug...?![/quote:799zlpkp]
Huh?
Ik kreeg hem gisteren ook terug, nog eens verstuurd en toen ging die wel.
Heb je mijn mail wel gekregen dan?[/quote:799zlpkp]
Paar minuten geleden gekregen. Heb je meteen terug gemaild minuutje terug...[/quote:799zlpkp]
Ik jou ook weer :P
Voor nu fijn douchen, ben helemaal wit van de muurverf en heb zwarte handen van het autopoetsen... LOL