FRENCH en de EP3 3"exhaust by MFrame autosport
FRENCH en de EP3 3"exhaust by MFrame autosport
Hey,
Ik ben dus Wesley een 31-jarige Belgische man,gehuwd met Sylvia en trotse papa van Liam (een 2-jarige honda-freak)
Sinds Januari ben ik eindelijk in bezit van een EP3
Een cosmic grey Premium exemplaar van 12/2005 met 63.000km op de teller.
verdere uitleg en pics komen er zeker van zodra dit kan.
als er nog vragen zijn,je weet me te vinden hé... :mrgreen:
Ik ben dus Wesley een 31-jarige Belgische man,gehuwd met Sylvia en trotse papa van Liam (een 2-jarige honda-freak)
Sinds Januari ben ik eindelijk in bezit van een EP3
Een cosmic grey Premium exemplaar van 12/2005 met 63.000km op de teller.
verdere uitleg en pics komen er zeker van zodra dit kan.
als er nog vragen zijn,je weet me te vinden hé... :mrgreen:
bedankt :wink:
ook aan JO& die me hier geholpen heeft met de accountprobleempjes :lol:
zo nu m'n minimumposts gezet zijn,kan ik eindelijk aan de slag.
ik zal dan maar beginnen met m'n autohistoriek te posten en men nickname uit te leggen(die is afkomstig van m'n SAXO's ,waarmee ik beter gekend als Frenchpower de forums "onveilig" maakte)
het begon allemaal met m'n eerse wagen,
-een Honda accord van '84 waar ik helaas een "accordeon" van maakte
gevolgd door
2 VW Scirocco's '83 en '84
Mazda 323f '92
2 Saxo's 16v beide '00
delsol esi '93
civic eg esi '92
civic FK3 '06
civic EK4 '96
en nu eindelijk m'n EP3 ,waar de plannen vlotter komen dan m'n ezeltje volgen kan. :lol:

ook aan JO& die me hier geholpen heeft met de accountprobleempjes :lol:
zo nu m'n minimumposts gezet zijn,kan ik eindelijk aan de slag.
ik zal dan maar beginnen met m'n autohistoriek te posten en men nickname uit te leggen(die is afkomstig van m'n SAXO's ,waarmee ik beter gekend als Frenchpower de forums "onveilig" maakte)
het begon allemaal met m'n eerse wagen,
-een Honda accord van '84 waar ik helaas een "accordeon" van maakte
gevolgd door
2 VW Scirocco's '83 en '84
Mazda 323f '92
2 Saxo's 16v beide '00

delsol esi '93
civic eg esi '92
civic FK3 '06

civic EK4 '96

en nu eindelijk m'n EP3 ,waar de plannen vlotter komen dan m'n ezeltje volgen kan. :lol:

Jo& wrote:Ook hier even een officieel welkom
63.000 km is niet veel!
idd,de vorige (eerste) eigenaar is m'n beste vriend,dus kon ik deze R echt niet laten aan m'n neus voorbij gaan.
ik ken dus de complete historie van de wagen en ben er al gek van sinds de eerste dag dat ik hem zag.
Heb wel de EK4 en FK3 moeten laten gaan, maar heb het gevoel dat ik de juiste keuze gemaakt heb.
-
- vtec vince
@ iedereen:thnx voor de verwelkoming de comments :!:
@ jupke:das al een hele tijd geleden hé man,ben ondertussen op CCH & HCB enz wel gekend als civicsport2.2cdti,maar de Frenchpower blijft me achtervolgen dus hier meteen de makkelijkste weg gekozen :lol:
@ D_ToXx
p de foto stond hij op Buddyclub Racing Spec schroefset,maar door een "lamme" demper is voorlopig alles weer standaard,van zodra ik een nieuwe set of gereviseerde ontvang(beetje afhankelijk van buddyclub hun beslissing) gaat hij terug lager.
voor de andere plannen zal ik al heel blij zijn als er tegen de zomer andere velgen onderzitten,de rest zal even moeten wachten aangezien ik vandaag een wagen heb bijgekocht voor woon-werkverkeer.
een supermazda 323f van 07/2000 met 70,000km :lol:
ik doe teveel(dik 35.000 km) per jaar om met de CTR af te leggen.
tis echt de bedoeling hem toch zo veel mogelijk in ere te houden en niet binnen het jaar al de 100.000 te overschrijden. wat een mens zichzelf toch allemaal aandoet
ops:
@ jupke:das al een hele tijd geleden hé man,ben ondertussen op CCH & HCB enz wel gekend als civicsport2.2cdti,maar de Frenchpower blijft me achtervolgen dus hier meteen de makkelijkste weg gekozen :lol:
@ D_ToXx

voor de andere plannen zal ik al heel blij zijn als er tegen de zomer andere velgen onderzitten,de rest zal even moeten wachten aangezien ik vandaag een wagen heb bijgekocht voor woon-werkverkeer.
een supermazda 323f van 07/2000 met 70,000km :lol:
ik doe teveel(dik 35.000 km) per jaar om met de CTR af te leggen.
tis echt de bedoeling hem toch zo veel mogelijk in ere te houden en niet binnen het jaar al de 100.000 te overschrijden. wat een mens zichzelf toch allemaal aandoet