vtec vince wrote:Vandaag 2 x Bridgestone potenza RE 050 besteld 215/45/R17 87W xl
230.22 Euro Ben benieuwd hoe ze aanvoelen...zal een hele vooruitgang zijn op mijn bravius banden die ik nu heb!!
Dat weet ik wel zeker, mijn ITR had ook bravius banden toen ik hem kocht. Wat een rommel, verloor grip op de meest onverwachte momenten. Nieuwe re010 banden was een wereld van verschil.
Velgen en banden gemonteerd zaterdag maar nu zit ik met een probleem.
auto trekt naar rechts(best erg) je moet echt tegensturen naar links om hem op de weg te houden.
dus gister uit laten lijnen,maar dat was allemaal prima in orde.
banden van voor naar achter gewisseld en nog geen verandering,draairichting vd banden is goed.
vandaag maar de orginele ATR velgen gemonteerd weer,en stukje rijden.
nergens last van,weer de andere velgen erop gelegd en banden en weer trekt de auto naar rechts :-? velgen zijn niet krom want ze komen gloednieuw uit de doos,banden zijn ook nieuw.wat kan de oorzaak nog meer zijn?
Vreemd zeg....
Banden spanning is overal hetzelfde?
Ik moet zeggen dat deze auto's erg gevoelig zijn als je ergens een iets slappere band hebt , voel je dat gelijk aan het stuur.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
vtec vince wrote:Vreemd zeg.... Banden spanning is overal hetzelfde? Ik moet zeggen dat deze auto's erg gevoelig zijn als je ergens een iets slappere band hebt , voel je dat gelijk aan het stuur.
bandenspanning is hetzelfde,enigste verschil nieuwe zit stikstof in,andere niet.
ik ga morgen nog maar een keer alles laten controleren.
en andere banden op de velg monteren
R-STYLE wrote:nou kan ook je et waarde zijn je orginele velgen zijn et 55 en die je nu heb lijken tenzo r velgen te zijn met et waarde 42 klopt dit jupke
ET45 maar dit moet niks uitmaken volgens showoffimports,ik had er op mijn andere accord ook geen last van ,en die waren ook ET45
ze komen dan iets verder naar buiten