Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
boikel
Posts: 865 Joined: Mon May 22, 2006 6:04 pm
Post
by boikel » Sat Oct 10, 2009 11:30 pm
Blijf het altijd een lastig onderwerp vinden om nou echte merken of replica's te kopen. Zelf waardeer ik het erg als bedrijven zelf iets ontwikkelen en daar mag dan ook een prijskaartje aan hangen. Hun onderzoekskosten moeten toch betaald worden. Bij Hytech vind ik het een iets ander verhaal worden, als je zo'n slechte klantenservice hebt vraag je om concurrentie of dat je ideeen door anderen gestolen worden. Zelf ben ik dan weer zo'n "idioot" die wel bereid is om 7 maanden gefrustreerd te wachten en zijn portemonee leeg te storten voor die 6 letter op zijn header.
Maar genoeg offtopic, welkom hier.
LCR
Posts: 2042 Joined: Sun Dec 31, 2006 12:04 am
Contact:
Post
by LCR » Sun Oct 11, 2009 12:55 am
[quote="ATR46"]Het is inderdaad een replica tri-y header. Deze zijn teminste leverbaar/betaalbaar ]
ha ha ha Koopvirus 8) opgelopen deze dagen.
ATR46
Posts: 25 Joined: Sun Sep 27, 2009 9:13 am
Post
by ATR46 » Sun Oct 11, 2009 10:13 am
LCR wrote: ATR46 wrote: Het is inderdaad een replica tri-y header. Deze zijn teminste leverbaar/betaalbaar ] ha ha ha Koopvirus 8) opgelopen deze dagen.
Heel goed!
Dirk V
Posts: 364 Joined: Mon Sep 21, 2009 5:42 pm
Post
by Dirk V » Tue Jan 12, 2010 9:52 pm
Hoe bevallen de updates?
ps. Vergeet niet de R-nummerlijst aan te passen! :wink:
ATR46
Posts: 25 Joined: Sun Sep 27, 2009 9:13 am
Post
by ATR46 » Tue Mar 02, 2010 11:02 pm
Update pagina 1.
En ben een paar weekjes geleden de bank op geweest bij Verhoeven Tuning in Harskamp.
Resultaat was niet verkeerd!
235,9 Pk @7400 Rpm
237 Nm @ 5616 Rpm
Edit uitdraai!
Katana
Posts: 5205 Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am
Post
by Katana » Wed Mar 03, 2010 8:22 am
235,9 Is zeker niet verkeerd.
Is dit met een Stock catback en gemapped zonder wideband?
ATR46
Posts: 25 Joined: Sun Sep 27, 2009 9:13 am
Post
by ATR46 » Wed Mar 03, 2010 10:35 pm
Katana wrote: 235,9 Is zeker niet verkeerd. Is dit met een Stock catback en gemapped zonder wideband?
Heb voor het afstelwerk wat ik doe een losse wideband(Innovate) met direct serial.
Deze heb ik dus gebruikt, Hytech replica zit erop en katvv. De rest is standaard op het luchtfilter en aanzuigbuis na.
LCR
Posts: 2042 Joined: Sun Dec 31, 2006 12:04 am
Contact:
Post
by LCR » Wed Mar 03, 2010 11:21 pm
ATR46 wrote: Katana wrote: 235,9 Is zeker niet verkeerd. Is dit met een Stock catback en gemapped zonder wideband?
Heb voor het afstelwerk wat ik doe een losse wideband(Innovate) met direct serial.
Deze heb ik dus gebruikt, Hytech replica zit erop en katvv. De rest is standaard op het luchtfilter en aanzuigbuis na.
Hey :!: je ben wel wat vergeten he...iets met B*ox ofzo :stoer:
Katana
Posts: 5205 Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am
Post
by Katana » Thu Mar 04, 2010 10:49 pm
Indrukwekkend met een standaard cat-back
LaurenZ
Posts: 2858 Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:
Post
by LaurenZ » Fri Mar 05, 2010 12:23 am
Hier nog even een foto uit de wachtrij voor de run
Groot formaat ? klikt u
hier
Nou zie ik zelf niet heel erg veel ATR's maar de wagen heeft zeker zo zijn charmes 8)
'98 JDM Integra Type-R
ATR46
Posts: 25 Joined: Sun Sep 27, 2009 9:13 am
Post
by ATR46 » Sat Mar 06, 2010 8:47 pm
vandaag voorzien van zeer verse DC5 velgen. Pics volgen!
Edit:
Zoals beloofd wat foto's.
Word alleen toch echt wel tijd voor een digicam.
Zwarte lugnuts zijn besteld.
Kort filmpje:
klik