Even voorstellen Peper

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
martijn

Post by martijn »

Als zeikert zal ik me ook even melden ( martijn ).
Als v-tec inslaat kan er mss wel 20 pk bijkomen maar 20 pk als topvermogen erbij is best een hoop.

Ik kom net bij Intertuning vandaan en daar Hondata inlaten zetten
Ik heb zo'n beetje mijn hele Spaarvarken en Spaarzeug moeten mishandelen om mijn project af te krijgen.
Zit nu op 241 pk en 230 nm koppel. En heb zo'n beetje alles aangepast.
Op de nokkenassen na dan.

218 pk had ik bij Rica toen ik Header Dc sport race + catback Toda + cold air intake AEM had geplaatst + kleppenstellen en nieuwe bougies en Olie.
Dit is wat een aantal van ons ook hebben gedaan en allemaal ongeveer op deze waarde. Ook hier weer onze intresse.

@peper en ( man van Peper ) op dit forum zijn enorme discussies over Dyno uitdraaien geweest en vandaar de reacties.

Ik zal het hierbij laten het is meer verbazing.

Martijn
baRt

Post by baRt »

volgens mij is er dan ook nergens verteld dat ze 20pk op top hebben bijgekregen? of heb ik er overheen gelezen?
martijn

Post by martijn »

Op pagina 3 GESCHREVEN 218,3 PK, standaard EP3 is 197 verschil is dan ongeveer 20 PK.

Die Invidia zal zeker anders klinken en vtec zal zeker heel anders aanvoelen. W8 maar tot je een Cold Air Intake plaatst zal icm een full exhaust heftig zijn

Martijn
Katana

Post by Katana »

Welkom op het forum Petra.

Fijn om weer en paar Honda gekken erbij te hebben.

Het technisch aspect op dit forum word altijd ruim belicht en is naar mijn idee een groot (en leuk) onderdeel van onze hobby.

Op andere fora of club's is gaat men anders om mods. uitlaat=10pk, spruitstujk =10kp, CAI = 10kp. We houden van feiten maar vinden het ook heerlijk om uren te praten over hoe een aardedraad dan wel niet op een bepaalde plaats zit.

Nu zijn we hier gek op een leuke discussie en het onderwerp " dyno" is hierin de grote sfeermaker.

Een 3" uitlaat is wel heel groot maar de meest populaire uitspraak is hier ook: "meten is weten". Jullie zijn naar Rica geweest. Roel is een goed adres waar we geregeld komen voor een meeting.

Laat dit topic anders voor het voorstellen en begin een leuk topic in Technische onderwerpen. Je komt hier voor de gezelligheid en dat komen wij ook :wink:

Misschien is het een idee voor je man om zelf ook een account aan te maken. Dat praat wat makkelijker en hij is ook van harte welkom.

Ik zet de before en after dyno sheet met plezier voor jullie online. Stuur me anders even een PB voor mijn @adres.

btw: Komen jullie ook naar de RSP of Time-Attack meeting om even kennis te maken?

mvg
Frans
Locked