CTR-Almere wrote:Oke ik zla het idd even aan de Amsterdam vragen. maar even wat anders in almere is weer een honda dealer maar die is er net (auto brockhoff). Is het toch beter om even naar Amsterdam te gaan?
Die honda dealer heb je nu nog ff niks aan, ze bellen niet eens terug...ik denk dat ze eerst ff moet settlen, het is trouwens nu een gecombineerde met nissan.
Als je wilt uitlijnen, ik heb goede ervaringen met antoine autobanden in almere, heb vier wielen laten uitlijnen en kostte maar 54 euro, ik heb zelf aangegeven welke settings ik wilde...ze hebben all 4 de cambers ingesteld en de sporing...probleem bij uitlijnen is dat het precies moet gebeuren....vaak staat ie goed en als men alles aandraait niet meer
bij antoine hebben ze het perfect gedaan, misschien ook omdat ik erbij stond en checkte
Dat ie 1 kant optrekt kan ook te maken hebben met verschil in caster tussen links en rechts als je een uitlijn rapportje hebt kan je zien wat het verschil is, vanaf 1 graad kan het al naar 1 kant trekken. enige probleem is je kan het niet afstellen