Underseal.

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
Locked
DH
Posts: 655
Joined: Wed Sep 30, 2009 10:48 pm
Contact:

Underseal.

Post by DH »

Ik werd getipt door een forum lid dat ik mijn R moet tactieleren.
Ik doe er uiteraard alles aan om mijn Dc5 het best te beschermen tegen de elementen.
En daarom overweeg ik het maar ik hoor ook geluiden dat het niet nodig is.
Wat vinden jullie?

Demian.
ITR DC2
Posts: 1327
Joined: Thu Sep 06, 2007 7:46 am

Re: Underseal.

Post by ITR DC2 »

Dc5-Driver wrote:Ik werd getipt door een forum lid dat ik mijn R moet tactieleren.
Ik doe er uiteraard alles aan om mijn Dc5 het best te beschermen tegen de elementen.
En daarom overweeg ik het maar ik hoor ook geluiden dat het niet nodig is.
Wat vinden jullie?

Demian.


Ik heb het na 3 jaar ook nog niet. Tot dusver nergens last van...

maar het is altijd beter voorkomen dan genezen...

Ik ga het waarschijnlijk nog eens laten doen.
Honda-ATR
Posts: 157
Joined: Sun Sep 26, 2004 8:19 pm

Post by Honda-ATR »

Heej die Demian

Gewoon doen, het zijn de kosten niet, en waarom zou je een risico lopen.
Van de zomer gaat die van mij ook opnieuw getectyleerd worden.

Ik heb eventueel nog wel een adres voor je, als je geinterresseerd bent.

Johan
DH
Posts: 655
Joined: Wed Sep 30, 2009 10:48 pm
Contact:

Post by DH »

Honda-ATR wrote:Heej die Demian

Gewoon doen, het zijn de kosten niet, en waarom zou je een risico lopen.
Van de zomer gaat die van mij ook opnieuw getectyleerd worden.

Ik heb eventueel nog wel een adres voor je, als je geinterresseerd bent.

Johan


Sure!
Dan doen we het samen okay? :D
Ook nog een dyno-run kijken of hij wel 220+pk heeft.

Demian.
Honda-ATR
Posts: 157
Joined: Sun Sep 26, 2004 8:19 pm

Post by Honda-ATR »

Over die dyno run, die 220+ maak ik me geen zorgen over :twisted:
eteuben
Posts: 1781
Joined: Tue Jun 21, 2005 8:57 pm
Contact:

Post by eteuben »

Kan nooit kwaad en verlengd de levensduur van de auto alleen maar. Zou het wel laten doen door een pro, die niet alleen de zichtzijde meepakt maar ook inwendig in kokers gaat behandelen, daar zit het meeste risico in.
User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Post by Gaskleppie »

Ben je wel een beetje laat mee zo na een winter waar tonnen zout op straat gegooid is....
Ik hoop niet dat je een JDM dc5 hebt, die hebben niks aan bescherming!
DH
Posts: 655
Joined: Wed Sep 30, 2009 10:48 pm
Contact:

Post by DH »

Gaskleppie wrote:Ben je wel een beetje laat mee zo na een winter waar tonnen zout op straat gegooid is....
Ik hoop niet dat je een JDM dc5 hebt, die hebben niks aan bescherming!


Ehm... :x

Hoezo?
Kan je dat uitleggen?

Demian.
t0n
Posts: 137
Joined: Fri May 09, 2008 9:46 pm

Post by t0n »

Ik zou het moeten navragen, maar zover ik me kan indenken zijn de meeste JDM auto's ook beschermd. 't weer is daar ook slecht, koud en bevroren..
ITR DC2
Posts: 1327
Joined: Thu Sep 06, 2007 7:46 am

Post by ITR DC2 »

t0n wrote:Ik zou het moeten navragen, maar zover ik me kan indenken zijn de meeste JDM auto's ook beschermd. 't weer is daar ook slecht, koud en bevroren..


Is minimaal ten opzichte van een auto hier, er zit wel een beetje op (met de nadruk op 'beetje')
Locked