Ik werd getipt door een forum lid dat ik mijn R moet tactieleren.
Ik doe er uiteraard alles aan om mijn Dc5 het best te beschermen tegen de elementen.
En daarom overweeg ik het maar ik hoor ook geluiden dat het niet nodig is.
Wat vinden jullie?
Dc5-Driver wrote:Ik werd getipt door een forum lid dat ik mijn R moet tactieleren. Ik doe er uiteraard alles aan om mijn Dc5 het best te beschermen tegen de elementen. En daarom overweeg ik het maar ik hoor ook geluiden dat het niet nodig is. Wat vinden jullie?
Demian.
Ik heb het na 3 jaar ook nog niet. Tot dusver nergens last van...
Kan nooit kwaad en verlengd de levensduur van de auto alleen maar. Zou het wel laten doen door een pro, die niet alleen de zichtzijde meepakt maar ook inwendig in kokers gaat behandelen, daar zit het meeste risico in.
Ben je wel een beetje laat mee zo na een winter waar tonnen zout op straat gegooid is....
Ik hoop niet dat je een JDM dc5 hebt, die hebben niks aan bescherming!
Gaskleppie wrote:Ben je wel een beetje laat mee zo na een winter waar tonnen zout op straat gegooid is.... Ik hoop niet dat je een JDM dc5 hebt, die hebben niks aan bescherming!
t0n wrote:Ik zou het moeten navragen, maar zover ik me kan indenken zijn de meeste JDM auto's ook beschermd. 't weer is daar ook slecht, koud en bevroren..
Is minimaal ten opzichte van een auto hier, er zit wel een beetje op (met de nadruk op 'beetje')