L4urenZ - JDM 98' Integra Type-R
Grote update van mijn kant...
De civic gaat 18 maart weg en op 20 maart vertrek ik naar huize benjdmin om zijn integra op te halen.
Een compleet stock japanse integra dus.
Spec list posten heeft dus weinig zin.
Gezien de auto aan de buitenkant wat liefde kan gebruiken, is er meteen al een afspraak gemaakt om de auto te laten poetsen aan de buitenkant.
Voor wie zich het niet meer herinnert... deze dus :
De civic gaat 18 maart weg en op 20 maart vertrek ik naar huize benjdmin om zijn integra op te halen.
Een compleet stock japanse integra dus.
Spec list posten heeft dus weinig zin.
Gezien de auto aan de buitenkant wat liefde kan gebruiken, is er meteen al een afspraak gemaakt om de auto te laten poetsen aan de buitenkant.
Voor wie zich het niet meer herinnert... deze dus :
'98 JDM Integra Type-R
-
Idd 20 maart ophalen.
Maar ik ben al vrij lang onderdelen aan het sparen voor de auto, deels daarvan komt gewoon van de civic af of was voor de civic gekocht maar besloten het niet te monteren tot de itr er is :lol:
Verdere lijst van onderdelen die klaar liggen
-Benen Tiebar
-Benen Tripod
-Distributie + andere riemen
-Momo Corse stuur incl naaf
In het weekend ik hem ophaal, gaat ie meteen de loods in om dat soort dingen eens rustig te monteren.
Maar ik ben al vrij lang onderdelen aan het sparen voor de auto, deels daarvan komt gewoon van de civic af of was voor de civic gekocht maar besloten het niet te monteren tot de itr er is :lol:
Verdere lijst van onderdelen die klaar liggen
-Benen Tiebar
-Benen Tripod
-Distributie + andere riemen
-Momo Corse stuur incl naaf
In het weekend ik hem ophaal, gaat ie meteen de loods in om dat soort dingen eens rustig te monteren.
'98 JDM Integra Type-R