DAKLOOS!

Rest is hier te vinden:
http://www.rvwerks.com/project/4/civic-ee9 
[/quote]
Motorisch ben ik eigenlijk zo goed als klaar (qua verzamelen). Afgelopen week zijn mijn ITB's binnengekomen, het is inderdaad echt het kersje op de appelmoes. In combinatie met de JUN 3 nokkenassen en Hatchman's oude kop gaat dit straks erg leuk klinken, en hopelijk wel wat vermogen maken.
Spec's van de kop:
B-serie type R kop, 3000km oud.
- volledig bewerkte en geflowde in- en uitlaatpoorten naar Endyn specs.
- bewerkte verbrandingskamers (alle scherpe randen zijn eruit gehaald voor betere flow)
- uitgeliterde verbrandingskamers voor gelijke compressie
Machinale bewerkingen door Dymotrack:
- zittinghoeken aangepast naar full radius valvejob
- kop is gevlakt
- fosfor bronze klepgeleiderbussen
- kleppen op zittingen ingeslepen
Verder komt de kop met:
- Supertech oem size kleppen (nitrate coated)
- Supertech dubbele klepveren (goed tot 11.000 toeren)
- Supertech titanium retainers
- oem klepseals
- oem klepspietjes
- B18c type R lma's
- B18c type R tuimelaars en assen
- de orginele nokkenaskappen en bruggen
Wat ik nog nodig heb: APR kopbouten (via Hondagarage gaan die komen), een TODA oil pump assy, een catchcan en een setje injectoren (maar die had Tinus nog liggen zei hij laatst).
Recent een donor Civic (een met dicht stalen dak) naar het schadebedrijf gebracht alwaar men het dak ultra, ultrastrak heeft gemaakt. Reden? Omdat het moet functioneren als mal. Als mal? Jup, als mal. Waarvoor? Nou voor mijn nieuwe op maat gemaakte carbonnen dak. Ben je mal? Nee hoor, helemaal niet!

De Civic staat nu een week of 2 bij het carbonbedrijf en de kunstenaars (kan niet anders zeggen, wat een absoluut vakwerk wordt daar geleverd!!!) hebben vandaag de bijna laatste hand aan mijn nieuwe dak gelegd.
Vandaag dus gaan kijken met een vriend van me: wauw! Het dak is zo goed als klaar, en weeg straks ca. 3 tot 3,5 kilo. Het is echt een fantastisch stukje kunst, net zoals de Lamborghini achtervleugels die in dezelfde ruimte gecreeerd werden! :wOOt:
Nu hopelijk snel alsnog verder met de rem- en brandstofleidingen, het lassen van de laatste gussetplate, kleine brackets en het dichten van gaatjes in de motorruimte en dan kan het chassis naar de straler.
Nee, geen foto's....
