Niels....Civic, CRX en Kia Pride *kia foto's p23*
ee8 wrote:mr. X wrote:Waar tover je in hemels zoiets vandaan.
zonder geluk vaart niemand wel.... :wink:
kwam em tegen en dacht van die moet ik hebben.....
en foto's volgens zsm.
Ik wacht met spanning af! CRXjes zijn gigantisch gaaf, zeker eentje die the hand of time heeft weerstaan.
Is 'ie toevallig ook nog blauw? Goed ik wacht de foto's wel af maar ben benieuwd.
mr. X wrote:ee8 wrote:"mr. X":zuigewmz wrote:Waar tover je in hemels zoiets vandaan.
zonder geluk vaart niemand wel.... :wink:
kwam em tegen en dacht van die moet ik hebben.....
en foto's volgens zsm.
Ik wacht met spanning af! CRXjes zijn gigantisch gaaf, zeker eentje die the hand of time heeft weerstaan.
Is 'ie toevallig ook nog blauw? Goed ik wacht de foto's wel af maar ben benieuwd.[/quote:zuigewmz]
nee, het is een zwarte duitse import, bouwjaar 1990 en sinds 1995 in nederland.
vorige eigenaar heeft de achterschermen aangepakt en ik moet heel eerlijk zeggen, dat ziet er lang niet slecht uit.
verder, zwart, oem wielen, oem radio, oem (nieuwe) uitlaat etc.....
ding heeft gebruikssporen maar ziet er voor zijn 20 jaar erg goed uit.
op een lekke vtec solenoid pakking en een slechter wordende radiateur kon ik er eigenlijk weinig op aan merken.
ee8 wrote:HONDA wrote:EE8, zwart, 1990, Duitse import... zou het? Kenteken?
lv-**-**
Helaas...

Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
baRt wrote:damn, had ik in Japan dan toch die ef8 moeten kopen... (Bendjmin weet PRECIES welke ik bedoel)
allemaal back to the oldschool
kom op Niles: foto's en VTEC-schop ervaringen... hahaha
Bart, echt, je komt gewoon thuis na al die jaren.....
ding zit vol met herkenbaarheden.....deur die je dichtdoet, geluidje hier en daar, knopjes op de plekken enzo.......lachen is dat!
- vtec vince