Jo& gaat trouwen

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
eteuben
Posts: 1781
Joined: Tue Jun 21, 2005 8:57 pm
Contact:

Post by eteuben »

Jo& wrote:Bedankt!

Ik heb niks met paarden...


Ik wel, heb ze het liefst in honderdtallen onder mijn motorkap... :D
Tha Bla
Posts: 351
Joined: Thu Apr 03, 2008 10:19 pm

Post by Tha Bla »

Gefeliciteerd en geniet er van :)
Al helemaal uitgestippeld hoe alles gaat lopen>?

Waar gaat de huwelijksreis naar toe?

Groeten MaRcel
Yesterday is history, today is a gift, tomorrow is mistery.
User avatar
D_ToXx
Posts: 848
Joined: Fri Apr 27, 2007 7:08 pm

Post by D_ToXx »

proficiat!
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

ChristopheR wrote:
Jo& wrote:Bedankt!

Ik heb niks met paarden...


ik durf wedden hoe meer onder de motorkap hoe beter, dat zijn ook paarden :D

eteuben wrote:
Jo& wrote:Bedankt!

Ik heb niks met paarden...


Ik wel, heb ze het liefst in honderdtallen onder mijn motorkap... :D

Die opmerking in verwachtte ik al :wink:
Natuurlijk wil ik wel paardenkracht, maar dan zonder echte paarden liever... haha!
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Tha Bla wrote:Gefeliciteerd en geniet er van :)
Al helemaal uitgestippeld hoe alles gaat lopen>?

Waar gaat de huwelijksreis naar toe?

Groeten MaRcel

Ja al een heel eind uitgestippeld!
Helaas, geen huwelijkreis. No dough...
We zijn net verhuisd, dus zit er ff niet in.
iVTEC-fab
Posts: 1001
Joined: Tue Jun 16, 2009 10:09 am

Post by iVTEC-fab »

congratz Jo.
bertjehonda
Posts: 351
Joined: Wed Apr 18, 2007 9:17 pm

Post by bertjehonda »

gefeliciteerd jo en veel plezier samen in de aankomende toekomst.
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Dank je :D
DH
Posts: 655
Joined: Wed Sep 30, 2009 10:48 pm
Contact:

Post by DH »

Gefeliciteerd!
Betekend dat het wel goed zit thuis. :-)
Altijd belangrijk.
Ik moet er ook n keer aan geloven al moet ik er nu nog even niet aan denken. :lol:

Demian.
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Dc5-Driver wrote:Gefeliciteerd!
Betekend dat het wel goed zit thuis. :-)
Altijd belangrijk.
Ik moet er ook n keer aan geloven al moet ik er nu nog even niet aan denken. :lol:

Demian.

Ja zit wel goed. Soms weet je gewoon dat het goed zit, snapje?

Als je er niet aan moet denken moet je er niet aan beginnen :wink:
jupke
Posts: 584
Joined: Sun Feb 06, 2005 7:01 pm

Post by jupke »

en hoe was de dag?
foto's?
User avatar
Raymond en Liset
Posts: 226
Joined: Thu Aug 28, 2008 5:39 pm

Post by Raymond en Liset »

Gefeliciteerd Jo&
User avatar
vtec vince
Posts: 2751
Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am

Post by vtec vince »

Gefeliciteerd Jo& , en je man ook natuurlijk!
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Honda-ATR
Posts: 157
Joined: Sun Sep 26, 2004 8:19 pm

Post by Honda-ATR »

Gefeliciteerd :toost:
User avatar
Rikky
Posts: 3487
Joined: Mon Aug 03, 2009 1:12 pm

Post by Rikky »

Proficiat voor jullie beide :thumbs:
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
erwin
Posts: 298
Joined: Thu Nov 08, 2007 7:38 pm

Post by erwin »

Gefeliciteerd!!
User avatar
XavCTR
Posts: 445
Joined: Mon Nov 16, 2009 10:42 pm

Post by XavCTR »

Gefeliciteerd!
LCR
Posts: 2042
Joined: Sun Dec 31, 2006 12:04 am
Contact:

Post by LCR »

Gefeliciteerd, wees lief voor elkaar en de R....
FRENCH
Posts: 176
Joined: Sun Feb 21, 2010 10:51 am

Post by FRENCH »

hartelijk gefeliciteerd :!:
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Dankje dankje! Ja was helemaal super!!!!!!
Foto's volgen.
Ik zal vast de auto verklappen....... Geen Honda.... maar een echte trouwauto.
Een Rols Royce Silver Shadow I :D UK import.
Parelmoer licht groen. 1969 en alles electrisch, stoelen, ramen, airco en alles werkte nog, waanzinnig gaaf en rijdt echt waanzinnig goed!!!! In onze beleving een fantastische trouwauto.

Wikipedia:
De Silver Shadow I mat 5,37 m lengte en zette 2,2 ton op de schaal. De hoogte en het gewicht van het nieuwe model werden hiermee sterk beperkt. Tot en met 1969 waren de modellen voor de Britse thuismarkt voorzien van een 6,2 l V8 die 172 pk leverde. Exportmodellen, en vanaf 1970 alle modellen van de I en ook de Silver Shadow II, kregen een 6,7 l V8 die 189 pk sterk was. Beide motoren waren gekoppeld aan een Turbo-Hydramatic 400 met 3 versnellingen, afkomstig van General Motors. De 6,7 l gaf de Silver Shadow een top van 170 tot 190 km/u naar versie. De SS I stond op een wielbasis van 3136,9 mm, de SS II op een van 3035,3 mm.
Locked