Fastfwd, gele EK9 replica, 223pk/196nM
AEM Cold AIr Intake, Blox 68mm gasklep, Hytech smalltube replica header, testpipe, Mugen Twinloop catback, 3.4kg Exedy? vliegwiel.
Vraag me af of de motor wel standaard is, mijn eerste vermoeden is dat het niet zo is, daarom is de auto ook op de dyno geweest, positieve cijfers, nu maar eens kijken wat er aan gedaan is
Er was ook nog een 98spec B18cR op de bank, die had, met wat mods (rmf replica header, WAI) 211pk
Vraag me af of de motor wel standaard is, mijn eerste vermoeden is dat het niet zo is, daarom is de auto ook op de dyno geweest, positieve cijfers, nu maar eens kijken wat er aan gedaan is

Er was ook nog een 98spec B18cR op de bank, die had, met wat mods (rmf replica header, WAI) 211pk
- vtec vince
- Posts: 2751
- Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am
mr. X wrote:FastFWD wrote:...Mugen Twinloop catback...
He, die is van mij! Uuh, was van mij.
Mooie cijfers Gerben en een mooie engine bay.
Heb je de accu verplaatst of was dit nog voor hij liep?
Ben heel benieuwd hoe snel dat nou voelt, 223 pk op 1000 kilo.
Als je goed kijkt, zie je dat ie op de dyno staat accu verplaatst:wink: (klein oddesey ding)
camberkit zit er ook op trouwens :-)
- ChristopheR
- Posts: 455
- Joined: Tue Apr 21, 2009 6:04 pm
-
- Posts: 102
- Joined: Fri Sep 18, 2009 1:20 am