Ooit eens in een ver verleden gevonden en opgeslagen maar de naam er niet bij gezet.
Een groene Bride stoel is niet zo makkelijk te vinden als het lijkt. Ik vind ze zo ongelofelijk stoer en wil wel eens weten wat ze kosten.
Ach, met een groene Recaro die er zo uit ziet neem ik ook wel genoeg :lol:.
Moet eerlijk bekennen dat ik het merk Bride gewoon hartstikke gaaf vind en daar een groene kleur bij vind passen/bij vind horen. Recaro vind ik over het algemeen een merk vind dat een rode kleur moet hebben.
De enige aanwijzing zie ik in de achteruit kijk spiegel. Daar staat een gedeelte van een tekst die op de stoel staat geschreven.
Dit is een NSX-R stoel. Ze zijn $7.000,- per stuk (zonder rails). Maar ik kan ze waarschijnlijk wel in het groen krijgen en ook voor minder dan die Brides. :wink:
Kende heel het merk High End niet dus bij mij schoot er ook niks te binnen bij het zien van die letters. Dit is juist waar een forum zo makkelijk voor is hehe!
Om eerlijk te zijn vind ik het logo maar lelijk en zou ik er liever Bride op hebben staan .
De vorm is heel erg mooi. Dit is exact het model dat ik wil (terwijl er een hoop wel op lijken).
Kan alleen nog zo snel geen prijs vinden.
Kende heel het merk High End niet dus bij mij schoot er ook niks te binnen bij het zien van die letters. Dit is juist waar een forum zo makkelijk voor is hehe!
Om eerlijk te zijn vind ik het logo maar lelijk en zou ik er liever Bride op hebben staan . De vorm is heel erg mooi. Dit is exact het model dat ik wil (terwijl er een hoop wel op lijken). Kan alleen nog zo snel geen prijs vinden.
is dit voor in de teg je idee? groen en geel lijkt me enorm vloeken :shock:
Om eerlijk te zijn vind ik het logo maar lelijk en zou ik er liever Bride op hebben staan . De vorm is heel erg mooi. Dit is exact het model dat ik wil (terwijl er een hoop wel op lijken). Kan alleen nog zo snel geen prijs vinden.