Auto ambulance
Dat bestaat niet. De auto is verzekerd, niet de bestuurder.
Dat zijn spookverhalen die de ronde doen.
Geloof me WA is ALTIJD gedekt binnen europa.
Enige uitzondering zijn de landen die niet op de groene kaart staan.
Enige manier om niet verzekerd te zijn is door er helemaal geen af te sluiten.
Wat jij bedoeld is denk ik dat mensen niet opgeven dat het een huurauto is om poliskosten te drukken.
Dat komt omdat verzekeringen voor verhuurders vaak hoger zijn omdat verhuur auto;s nou eenmaal een hoge schadefrequentie hebben.
Om dit te omzeilen sluiten ze een standaard autoverzekering af en moeten ze voorkomen dat de verzekeraar erachter komt dat het een huurauto is.
En daarvan krijg je de verhalen.
Wat jij bedoeld is denk ik dat mensen niet opgeven dat het een huurauto is om poliskosten te drukken.
Dat komt omdat verzekeringen voor verhuurders vaak hoger zijn omdat verhuur auto;s nou eenmaal een hoge schadefrequentie hebben.
Om dit te omzeilen sluiten ze een standaard autoverzekering af en moeten ze voorkomen dat de verzekeraar erachter komt dat het een huurauto is.
En daarvan krijg je de verhalen.
Nana korobi ya oki
- vtec vince
[quote="RedSun"]Dat bestaat niet. De auto is verzekerd, niet de bestuurder.
Dat komt omdat verzekeringen voor verhuurders vaak hoger zijn omdat verhuur auto]
BOVAG verhuurbedrijf heeft iets anders in de papieren staan..
Dat komt omdat verzekeringen voor verhuurders vaak hoger zijn omdat verhuur auto]
BOVAG verhuurbedrijf heeft iets anders in de papieren staan..
Dat was ontopic toch? Wie weet wil er iemand hier ooit een tank vervoeren. Dan weten we in ieder geval waar hij aan kan kloppen :lol:.
Wat ik ga halen hou ik nog even voor mezelf. Volgende week zondag zal ik de foto's online gooien en deel ik het heel graag met iedereen. Waar ik het gaan halen wil ik wel verklappen. Het staat (nog wel
) in Engeland.
Ik heb er zin an! Misschien dat je me nog aan een paar parts kan helpen. Je krijgt binnenkort een PB van me.
Wat ik ga halen hou ik nog even voor mezelf. Volgende week zondag zal ik de foto's online gooien en deel ik het heel graag met iedereen. Waar ik het gaan halen wil ik wel verklappen. Het staat (nog wel

Ik heb er zin an! Misschien dat je me nog aan een paar parts kan helpen. Je krijgt binnenkort een PB van me.
- vtec vince