Niet alleen de New Kids kunnen grappig zijn. Ik heb zo ook mijn goede momenten :lol:.
Meestal zeg ik: "Dat kan me aan mijn kontbal oxideren". Weet om eerlijk te zeggen ook niet waar ik het vandaan heb maar ik gebruik het al verdomd lang. Maargoed, dat weet ik ook niet van homo hond, nichtebips en natnek :lol:.
mr. X wrote:Niet alleen de New Kids kunnen grappig zijn. Ik heb zo ook mijn goede momenten :lol:.
Meestal zeg ik: "Dat kan me aan mijn kontbal oxideren". Weet om eerlijk te zeggen ook niet waar ik het vandaan heb maar ik gebruik het al verdomd lang. Maargoed, dat weet ik ook niet van homo hond, nichtebips en natnek :lol:.
Vreemd volk, die Brabanders....
De new kids houden ook van auto's met felle kleuren :wink:
mr. X wrote:Niet alleen de New Kids kunnen grappig zijn. Ik heb zo ook mijn goede momenten :lol:.
De new kids houden ook van auto's met felle kleuren :wink:
Is ook afgekeken van de echte bewoners in den dungen natuurlijk! alleen was een gele Itr te duur en hebben ze maar een groene Opel manta gebruikt voor de opname's :wink:
Wat een taalgebruik hier! Dat kan echt niet door de beugel getollereerd worden!
Een keertje wassen en alles is eraf. Mocht dat niet genoeg is doet klei wonderen.
Je moet de EJ9 eens zien na 2200 km sneeuw, ijs en pekel . Daar ben ik nog wel luttele uurtjes mee zoet. Dat ga ik morgen maar gelijk doen want het is echt ranzig.