corner lights

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
Locked
V-tje integra

corner lights

Post by V-tje integra »

ik zou graag in men JDM achter lichten corner lights willen zoals deze

Image

iemand een idee of ik dit kan doen met men JDM lichten?
heb die pool ge pm'd en die vertelde mij dat em da gedaan heeft met zen oem lichten....
dus zou dit mogelijk moeten zijn met mijn JDM's ook zijn dezelfde lichtblokken gewoon dat het pinker glas oranje is ipv wit....
had die pool gevraagd hoe hem da gedaan heeft en heb er geen antwoord op gekregen dus wie o wie kan me hierbij helpen :wink:
mr. X

Post by mr. X »

Is dat niet gewoon de flitser geweest van de camera?

Zo niet lijkt het me niet zo heel moeilijk, gat boren, fitting passend maken, draadjes doorverbinden met stadslichten en klaar.

Echt mooi vind ik het niet om eerlijk te zijn!
jupke

Post by jupke »

ik had die bij mij ook brandend.zat al een gat en fitting in stock.

Image

maar net als maarten zit,gat boren en doorverbinden
V-tje integra

Post by V-tje integra »

mr. X wrote:Is dat niet gewoon de flitser geweest van de camera?

Zo niet lijkt het me niet zo heel moeilijk, gat boren, fitting passend maken, draadjes doorverbinden met stadslichten en klaar.

Echt mooi vind ik het niet om eerlijk te zijn!

nee is niet van de filts van de camera :D
nu ja Maarten smaken verschillen nu eenmaal he, moest iedereen dezelde smaak hebben rijden we miss allemaal rond in ne aixam :lol: :lol:

nu ja boren maar wat moet ik van lamp in de gat steken tussen de achter kant van het licht en de carroserie is er toh ggen plaats om iets te seken of vergis ik mij :-?
V-tje integra

Post by V-tje integra »

jupke wrote:ik had die bij mij ook brandend.zat al een gat en fitting in stock.

Image

maar net als maarten zit,gat boren en doorverbinden

idd in aftermarket lichten zitten deze voorzien.... mijn maat had da ook bij zen lexus lichten :wink:
mr. X

Post by mr. X »

Zeker waar Ramses :lol:.

Misschien moet je dan met ledjes gaan werken. Kan me zo even de situatie niet herinneren hoe het zit met de ruimte tussen carrosserie en lamp.
V-tje integra

Post by V-tje integra »

mr. X wrote:Zeker waar Ramses :lol:.

Misschien moet je dan met ledjes gaan werken. Kan me zo even de situatie niet herinneren hoe het zit met de ruimte tussen carrosserie en lamp.

ledjes was ook men eerste gedacht maar heb schrik dat die te fel gaan schijnen tegen over de gewone achterlichten en das nu ook de bedoeling niet :wink:
had gedacht op te werken met het principe van het standlichtje van vooraan.... maar dan ga ik een gat moeten boren in de carroserie en of da gezond is is een ander vraag natuurlijk :o ops:
Locked