Honda komt met een FR NSX voor Super GT 2010!!

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
Locked
BZRKbb2
Posts: 684
Joined: Thu Dec 14, 2006 11:25 am
Contact:

Post by BZRKbb2 »

damn... die ziet er nice uit :)

Als het op MotorsTV komt ga ik ook maar eens een uitbreidingskaartje halen
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Daar is de DTM niets bij :o
User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Post by Gaskleppie »

Idd, dat zat ik ook te denken ten ik het zag! Die gasten weten echt wat racen is! En dan nog eens die langzamere gt300 ertussen door... Geweldig!
User avatar
Martin.O
Posts: 758
Joined: Sun Mar 19, 2006 7:46 pm

Post by Martin.O »

GT-R is goed,maar de nsx-en kunnen toch goed meekomen voor een auto van 20 jaar oud
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Martin.O wrote:GT-R is goed,maar de nsx-en kunnen toch goed meekomen voor een auto van 20 jaar oud


Meekomen? Meer dan dat zelfs 8)
User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Post by Gaskleppie »

Als je 2e word in het kampioenschap is de term "meekomen" niet echt op zn plek.....
IK vraag me zowiezo af hoeveel "standaard" er nog is aan die auto's. Zijn het ondertussen echt silhouet auto's of zit het orginele chassis er nog onder?
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Gaskleppie wrote:Als je 2e word in het kampioenschap is de term "meekomen" niet echt op zn plek.....
IK vraag me zowiezo af hoeveel "standaard" er nog is aan die auto's. Zijn het ondertussen echt silhouet auto's of zit het orginele chassis er nog onder?


Ik denk het laatste. Men doet er wel alles aan de regels zo aan te passen dat het enigzins gelijk is.

Je mag de motoren ook verplaatsen. Als ze maar voor of achter blijven.
User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Post by Gaskleppie »

Ja, ik zag bij die sc dat de motor ineens op de achterbank lag! Die hoort volgens mij normaal gesproken voorin lijkt me bij zo'n model..
Dimer
Posts: 2596
Joined: Sat Jul 03, 2004 7:32 pm
Contact:

Post by Dimer »

Volgens mij mochten ze vanaf 2006 (kan ook eerder of later zijn, in iedergeval vanaf het model met de snorkel en zonder sidevents), heel veel meer veranderen dan voorheen. Het zijn toen bijna silhouet auto's geworden. Kijk maar eens naar de achterkant van de NSX, die is langer en platter. Dat kan nooit met het originele chassis.
User avatar
Benjdmin
Posts: 2130
Joined: Thu Jun 28, 2007 12:26 pm

Post by Benjdmin »

Vanaf welk jaar hadden ze de motor naar achteren gedraaid?
Dimer
Posts: 2596
Joined: Sat Jul 03, 2004 7:32 pm
Contact:

Post by Dimer »

Eind 2002 kwam de snorkel. Dat duidt erop dat de motor is gedraaid, maar pas eind 2005 gingen de sidevents weg...
User avatar
Benjdmin
Posts: 2130
Joined: Thu Jun 28, 2007 12:26 pm

Post by Benjdmin »

Dimer
Posts: 2596
Joined: Sat Jul 03, 2004 7:32 pm
Contact:

Post by Dimer »

Damn wat een geluid. Eargasms!!!
User avatar
vtec vince
Posts: 2751
Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am

Post by vtec vince »

Nondejuukes....krijg er kippevel van!!
doet me onderhande denken aan een F1 auto qua geluid.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
User avatar
Martin.O
Posts: 758
Joined: Sun Mar 19, 2006 7:46 pm

Post by Martin.O »

geen pole
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Leuke training
BZRKbb2
Posts: 684
Joined: Thu Dec 14, 2006 11:25 am
Contact:

Post by BZRKbb2 »

Image
Image
Image
Image
Dimer
Posts: 2596
Joined: Sat Jul 03, 2004 7:32 pm
Contact:

Post by Dimer »

die blauwe Keihin is echt top!!
BZRKbb2
Posts: 684
Joined: Thu Dec 14, 2006 11:25 am
Contact:

Post by BZRKbb2 »

Ja die mogen ze hier wel voor de deur neer zetten :)
Locked