Als je 2e word in het kampioenschap is de term "meekomen" niet echt op zn plek.....
IK vraag me zowiezo af hoeveel "standaard" er nog is aan die auto's. Zijn het ondertussen echt silhouet auto's of zit het orginele chassis er nog onder?
Gaskleppie wrote:Als je 2e word in het kampioenschap is de term "meekomen" niet echt op zn plek..... IK vraag me zowiezo af hoeveel "standaard" er nog is aan die auto's. Zijn het ondertussen echt silhouet auto's of zit het orginele chassis er nog onder?
Ik denk het laatste. Men doet er wel alles aan de regels zo aan te passen dat het enigzins gelijk is.
Je mag de motoren ook verplaatsen. Als ze maar voor of achter blijven.
Volgens mij mochten ze vanaf 2006 (kan ook eerder of later zijn, in iedergeval vanaf het model met de snorkel en zonder sidevents), heel veel meer veranderen dan voorheen. Het zijn toen bijna silhouet auto's geworden. Kijk maar eens naar de achterkant van de NSX, die is langer en platter. Dat kan nooit met het originele chassis.