Time Attack Civic Coupe by OMI-performance NEW SPONSOR PAGE2

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
OMI-performance
Posts: 11
Joined: Mon Feb 15, 2010 7:28 pm

Time Attack Civic Coupe by OMI-performance NEW SPONSOR PAGE2

Post by OMI-performance »

Bij deze even voorstellen,

Naam: Martin Engel
Leeftijd: 24
Beroep: Mede-Eigenaar OMI-performance

Auto: Honda civic coupe

Image
Image

Nieuwe motor voor het seizoen 2010

Image

Spec's: Cilinderkop

-Gereviseerd
-Zittinghoeken aangepast
-Fosforbronze klepgeleiders
-OMI-performance kleppen
-OMI-performance klepveren
-OMI-performance titanium retainers
-OMI-performance camgears
-OEM cams 98'spec JDM

Spec's:

-Gereviseerd
-Blueprinted
-Oliepomp aangepast
-ACL race lagers
-ARP drijfstangbouten
-OMI-performance prototype zuigers 11.4:1
-Alles uitgewogen
-Oliekanalen aangepast
-Moroso carterpan met baffles

Externe modificaties:

-50mm ITB's
-injectoren met aangepaste spray patroon
-SRS header
-SRS catvervanger
-Custom uitlaat
-Emerald stand alone management system
-OEM ontsteking eliminated

Suspension:

-OMI-performance SPEC-SR suspension
-ITR 96 spec onderstel
-242mm OEM remmen achter
-286mm big brake kit voor
-Ferodo DS blokken rondom
-Energy suspension
-ITR draagarmen aangepast en versterkt
-ASR brace achter
-JDM ITR swaybar achter
-JDM ITR swaybar voor
-Ultra racing fender braces
-H-brace onder de auto
-D2 camber kit achter
-buddyclub camberkit voor
-D2 toe kit achter
-Custom remsysteem incl wilwood remkracht verdeler
-APC strutbar voor
-Showoffimports strutbar achter
-Toyo R888 banden 195-55-15

Interieur:

-FIA approved OMP seat
-FIA approved OMP 3 inch gordel
-FIA approved OMP brandblusser
-FIA approved OMP ignition cut-off switch
-FIA approved ATL fuel cell 40L
-FIA approved brandstof leidingen
-FIA approved koppelingen
-Bosch externe brandstof pomp
-KNAF approved rolkooi
-Mugen schakelpook
-Autometer olie druk meter
-Autometer olie temp meter
-Autometer water temp meter
-Innovate wide band digital wideband meter

Bodywork:

-Lexaan zijruiten achter
-Lexaan zijruiten voor
-Buddyclub 1 bodykit
-Aluminium diffuser
-Golden Eagle bumper diffuser
-Carbon motorkap
-Leeggehaalde deuren

Doel 2010:

1 Auto doorontwikkelen
2 Competitief in onze klasse worden in de Time Attack
3 Onze producten doorontwikkelen
4 Aantonen dat onze producten goed werken

Extra foto's:

ITB's 50mm
Image
Fuelcell
Image
Kabelboom (moet nog wel ingetaped en netjes gelegd worden)
Image
Schokdempers
Image

Groetjes

Martin
OMI-performance
User avatar
CyRaX
Posts: 929
Joined: Mon Jan 19, 2004 2:51 pm

Post by CyRaX »

Leuke auto!
Suc6 met het doorontwikkelen van jullie producten / projecten!

Zou het leuk vinden om je eens tegen te komen op een gewone trackdag...(Vijverberg bijvoorbeeld)...gewoon om te zien hoe jullie auto tov onze auto presteert 8)
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Welkom op het forum Martin

Heb je er al mee gereden op Zandvoort?
LCR
Posts: 2042
Joined: Sun Dec 31, 2006 12:04 am
Contact:

Post by LCR »

Welkom Martin...vette coupe man 8)
Gelukkig zit je in de Pro klasse.... :roll:
ITR DC2
Posts: 1327
Joined: Thu Sep 06, 2007 7:46 am

Post by ITR DC2 »

LCR wrote:Welkom Martin...vette coupe man 8)
Gelukkig zit je in de Pro klasse.... :roll:


You gettin sweaty? :razz:

Welkom en mooie mods...
User avatar
LaurenZ
Posts: 2858
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Post by LaurenZ »

Welkom,

Leuke integra ook op de eerste foto ;)
'98 JDM Integra Type-R
Dimer
Posts: 2596
Joined: Sat Jul 03, 2004 7:32 pm
Contact:

Post by Dimer »

Heel strak apparaat! :D
User avatar
Rikky
Posts: 3487
Joined: Mon Aug 03, 2009 1:12 pm

Post by Rikky »

Hehe Matzwart bij goudlook nice :D

Welkom trouwens 8)
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Niet helemaal mijn smaak maar kan me indenken dat iemand het wel mooi vind.
Sowieso respect voor wat je er allemaal aan gedaan hebt!
OMI-performance
Posts: 11
Joined: Mon Feb 15, 2010 7:28 pm

Post by OMI-performance »

Alvast bedankt voor de leuke ontvangst.

Heb nog wat foto's toegevoegd onderaan de voorstel topic van de ITB's etc.. Mochten jullie tijdens de time attack aanwezig zijn, spring dan gerust eens binnen bij ons in de pitbox! ;)
BZRKbb2
Posts: 684
Joined: Thu Dec 14, 2006 11:25 am
Contact:

Post by BZRKbb2 »

Mag ik vragen waarom je op een dergelijk serieuze setup kiest om een SRS spruitstuk te gebruiken?
User avatar
slydawg
Posts: 3684
Joined: Tue Jun 14, 2005 12:23 pm

Post by slydawg »

Welkom, heb de auto op Assen al bewonderd, wordt alleen maar beter zo te zien.
Succes!
Rikster
Posts: 66
Joined: Mon Feb 08, 2010 2:26 pm

Post by Rikster »

zeer benieuwd hoe die klinkt! :D
jupke
Posts: 584
Joined: Sun Feb 06, 2005 7:01 pm

Post by jupke »

dikke auto en prachtig motorblok :shock:
eteuben
Posts: 1781
Joined: Tue Jun 21, 2005 8:57 pm
Contact:

Post by eteuben »

Uiteraard welkom op dit forum, ook namens mij! Indrukwekkend project...
OMI-performance
Posts: 11
Joined: Mon Feb 15, 2010 7:28 pm

Post by OMI-performance »

BZRKbb2 wrote:Mag ik vragen waarom je op een dergelijk serieuze setup kiest om een SRS spruitstuk te gebruiken?


Beetje de afweging PK/Prijs verhaal :D

De SRS is eigenlijk een soort Mugen kopie en dus helemaal zo slecht nog niet. De 2.5 inch aansluiting is ook ideaal.
Ik ben zeker van mening dat je met een andere header waarschijnlijk net iets meer vermogen maakt, maar met het bedrag wat we overhouden op de prijs van een header, kunnen we makkelijk wat bijleggen en een set TODA vtec killers aanschaffen. :evil: :D
User avatar
Arno
Posts: 1069
Joined: Thu Mar 01, 2007 10:40 pm
Contact:

Post by Arno »

Als je die erin hebt liggen moet je zeker een filmpje posten! :twisted:
OMI-performance
Posts: 11
Joined: Mon Feb 15, 2010 7:28 pm

Post by OMI-performance »

Katana wrote:Welkom op het forum Martin

Heb je er al mee gereden op Zandvoort?


We hebben er wel eens mee gereden maar toen wel met een d15b7 en puur wat basis modificaties. Daarnaast reden we toen met een chicane en kwamen we uit op een tijd van 2.24 meen ik.

Ik ben wel heel erg benieuwd naar wat de civic op zandvoort gaan doen met al deze spullen etc.. Zoals ik het zie hebben we 1 nadeel en dat is de bak. Het is een y21 B16 bak met LSD. Ik vrees dat de versnellingen iets te lang zullen zijn en dat een S80 bak een stuk beter zou zijn geweest.

Hopelijk lukt alles volgende week op de dyno zodat we op 6 maart nog wel een keer een shake-down kunnen geven :D
OMI-performance
Posts: 11
Joined: Mon Feb 15, 2010 7:28 pm

Post by OMI-performance »

CyRaX wrote:Leuke auto!
Suc6 met het doorontwikkelen van jullie producten / projecten!

Zou het leuk vinden om je eens tegen te komen op een gewone trackdag...(Vijverberg bijvoorbeeld)...gewoon om te zien hoe jullie auto tov onze auto presteert 8)


Thanks,

De bedoeling is om zeker op events als de Vijverberg te gaan oefenen en de auto te testen dus we komen elkaar ongetwijfeld nog tegen :D
User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Post by Gaskleppie »

Op zandvoort moet je bak niet te kort zijn....
Locked