baRt, maffe brabo met nog maffere ideeen

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
baRt

Post by baRt »

w00h00
eerste BBQ van het jaar is dus geregeld? mooi, heb er zin in...

@ee8: nu wel komen opdagen he pikkie...
Dimer

Post by Dimer »

Whoei barbieknoeien!!
Rikky

Post by Rikky »

Nice 8)
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Knite Force

Post by Knite Force »

BBQ
baRt

Post by baRt »

Dit weekend was het de bedoeling dat ik bij Knite Force aan de Civic zou gaan sleutelen. Ik heb dus haast gemaakt met mijn eigen werkzaamheden:

vrijdag ben ik opnieuw op pad gegaan om pakkingen te kopen. Wederom nauwelijks gelukt. Ik kwam er achter dat TODA in principe dezelfde pakkingen gebruikt als Honda zelf, dus binnenkort nog maar eens bij de dealer op bezoek.

Tot nu toe echter gelukt: katvervanger en uitlaat. Header-back zeg maar. Jezus wat een herrie binnen. Je moet er van houden zeg maar :) Ik kreeg na enkele kilometers een CEL die bekend is bij katvervangers. Ik heb dus vandaag een reset gedaan van de ECU en hopelijk blijft het nu goed. Zo niet, dan zal ik een offset moeten maken voor de 2e O2 sensor.

Omdat ik gisteren weer eens een migraine aanval kreeg, het hobbyen aan die civic maar afgebeld. Vandaag op mijn gemak dus ook eindelijk de Alpine 114BTi geinstalleerd. De iPhone wordt opgeladen, het carkit gedeelte werkt, zo dadelijk nog even muziek erop knallen en later wel eens alles afstellen.

productief weekend, ook al had ik eigenlijk net zo lief aan Marcell zijn civicje geknutseld... maar als ik nu zijn kant op ga, dan gaan ze daar denk ik net weer richting huis als ik er binnenstrompel :(
Katana

Post by Katana »

`
Heb je een O2 sim ertussen zitten?
baRt

Post by baRt »

sim? geen idee wat ik met een simulator zou moeten, maar als jij een buisje van ongeveer 4 a5 cm bedoelt, waardoor de 2e 02 sensor verder uit de luchtstroming gehaald wordt: nee, die heb ik dus nog niet. Ik heb de ECU in eerste instantie niet gereset en ik kreeg na verloop van tijd dus die CEL. Net na de reset was de CEL uiteraard weg, maar wie weet of ie weer terug komt.

Als ie dus terug komt (waar ik eerlijk gezegd wel van uit ga), dan moet ik dus even een buisje maken / kopen / doen...
Katana

Post by Katana »

baRt wrote:sim? geen idee wat ik met een simulator zou moeten, maar als jij een buisje van ongeveer 4 a5 cm bedoelt, waardoor de 2e 02 sensor verder uit de luchtstroming gehaald wordt: nee, die heb ik dus nog niet. Ik heb de ECU in eerste instantie niet gereset en ik kreeg na verloop van tijd dus die CEL. Net na de reset was de CEL uiteraard weg, maar wie weet of ie weer terug komt.

Als ie dus terug komt (waar ik eerlijk gezegd wel van uit ga), dan moet ik dus even een buisje maken / kopen / doen...

Ik bedoel inderdaad het buisje/verlengstukje. Meestal komt hij na 150-300km terug. De ECU ziet dat de cat niet werkt en geeft een CEL.

Ik heb er nog een van Titanium liggen, Sander ook dacht ik
Knite Force

Post by Knite Force »

Binnenkort herkansing menneke! We zijn nog net niet klaar hahaha

Blij te horen dat je jezelf beter voelt, en dat je lekker aan je S gefrot hebt.

Doe eens filmpje maken?

xxx
BZRKbb2

Post by BZRKbb2 »

oh wacht... ik had het wel gelezen maar nog niet gereageerd...

BBQ!
mr. X

Post by mr. X »

Dimer wrote:Whoei barbieknoeien!!

Dat heb ik gemist?
Knite Force

Post by Knite Force »

Nee, Lulu geeft binnenkort een BBQ blijkt nu net! :)
baRt

Post by baRt »

ja maar lulu is nu met een huis bezig he, dat gaat ff voor... daarna wil ik best de schuur eens opruimen en de BBQ zoeken...

maar hey, dan cheapen we wel uit en gaan we voor de US stijl he!

ow ja: filmpje: ik zal eens kijken of Anika mee wil werken. En die CEL fix ga ik idd nog regelen.
Knite Force

Post by Knite Force »

Ik rijd gewoon een beest aan met de bus en dat kunnen we zo op de BBQ gooien! :twisted:
mr. X

Post by mr. X »

Als jij nou eens de volgende keer een BBQ mee neemt Bart, zorg ik voor het vlees en de rest brengt zelf maar bier mee ofzo :lol:
Dan hoeven we de pizzaturk niet te laten komen, zo word jij ook gelijk gedwongen om te blijven ipv overhaast te vertrekken als je die BBQ dezelfde dag nog wil meenemen :twisted:
baRt

Post by baRt »

dude... zelfs als ik dat ding van mij compleet demonteer zal Knijt Fors met zijn bus langs moeten komen om dat ding mee te sjouwen...

ik noem het een BBQ, maar in sommige delen van de wereld noemen ze het een 'buitenkeuken'... Alleen vind ik dat veel te ver gaan... er zitten geen opbergkastjes bij...
Knite Force

Post by Knite Force »

Done deal.
baRt

Post by baRt »

ow ja, net meteen ff bzrk zijn ebay account mishandeld en hem ff een cel fix laten bestellen... komt dus ook goed
baRt

Post by baRt »

Paar piccas van de RSP meeting...

Image
Image
Image
Image
chris

Post by chris »

sweeeet wheelies.. :shock:
Locked