baRt, maffe brabo met nog maffere ideeen
Dit weekend was het de bedoeling dat ik bij Knite Force aan de Civic zou gaan sleutelen. Ik heb dus haast gemaakt met mijn eigen werkzaamheden:
vrijdag ben ik opnieuw op pad gegaan om pakkingen te kopen. Wederom nauwelijks gelukt. Ik kwam er achter dat TODA in principe dezelfde pakkingen gebruikt als Honda zelf, dus binnenkort nog maar eens bij de dealer op bezoek.
Tot nu toe echter gelukt: katvervanger en uitlaat. Header-back zeg maar. Jezus wat een herrie binnen. Je moet er van houden zeg maar
Ik kreeg na enkele kilometers een CEL die bekend is bij katvervangers. Ik heb dus vandaag een reset gedaan van de ECU en hopelijk blijft het nu goed. Zo niet, dan zal ik een offset moeten maken voor de 2e O2 sensor.
Omdat ik gisteren weer eens een migraine aanval kreeg, het hobbyen aan die civic maar afgebeld. Vandaag op mijn gemak dus ook eindelijk de Alpine 114BTi geinstalleerd. De iPhone wordt opgeladen, het carkit gedeelte werkt, zo dadelijk nog even muziek erop knallen en later wel eens alles afstellen.
productief weekend, ook al had ik eigenlijk net zo lief aan Marcell zijn civicje geknutseld... maar als ik nu zijn kant op ga, dan gaan ze daar denk ik net weer richting huis als ik er binnenstrompel
vrijdag ben ik opnieuw op pad gegaan om pakkingen te kopen. Wederom nauwelijks gelukt. Ik kwam er achter dat TODA in principe dezelfde pakkingen gebruikt als Honda zelf, dus binnenkort nog maar eens bij de dealer op bezoek.
Tot nu toe echter gelukt: katvervanger en uitlaat. Header-back zeg maar. Jezus wat een herrie binnen. Je moet er van houden zeg maar

Omdat ik gisteren weer eens een migraine aanval kreeg, het hobbyen aan die civic maar afgebeld. Vandaag op mijn gemak dus ook eindelijk de Alpine 114BTi geinstalleerd. De iPhone wordt opgeladen, het carkit gedeelte werkt, zo dadelijk nog even muziek erop knallen en later wel eens alles afstellen.
productief weekend, ook al had ik eigenlijk net zo lief aan Marcell zijn civicje geknutseld... maar als ik nu zijn kant op ga, dan gaan ze daar denk ik net weer richting huis als ik er binnenstrompel

sim? geen idee wat ik met een simulator zou moeten, maar als jij een buisje van ongeveer 4 a5 cm bedoelt, waardoor de 2e 02 sensor verder uit de luchtstroming gehaald wordt: nee, die heb ik dus nog niet. Ik heb de ECU in eerste instantie niet gereset en ik kreeg na verloop van tijd dus die CEL. Net na de reset was de CEL uiteraard weg, maar wie weet of ie weer terug komt.
Als ie dus terug komt (waar ik eerlijk gezegd wel van uit ga), dan moet ik dus even een buisje maken / kopen / doen...
Als ie dus terug komt (waar ik eerlijk gezegd wel van uit ga), dan moet ik dus even een buisje maken / kopen / doen...
baRt wrote:sim? geen idee wat ik met een simulator zou moeten, maar als jij een buisje van ongeveer 4 a5 cm bedoelt, waardoor de 2e 02 sensor verder uit de luchtstroming gehaald wordt: nee, die heb ik dus nog niet. Ik heb de ECU in eerste instantie niet gereset en ik kreeg na verloop van tijd dus die CEL. Net na de reset was de CEL uiteraard weg, maar wie weet of ie weer terug komt.
Ik bedoel inderdaad het buisje/verlengstukje. Meestal komt hij na 150-300km terug. De ECU ziet dat de cat niet werkt en geeft een CEL.
Ik heb er nog een van Titanium liggen, Sander ook dacht ik
- Knite Force
- Knite Force
- Knite Force
Als jij nou eens de volgende keer een BBQ mee neemt Bart, zorg ik voor het vlees en de rest brengt zelf maar bier mee ofzo :lol:
Dan hoeven we de pizzaturk niet te laten komen, zo word jij ook gelijk gedwongen om te blijven ipv overhaast te vertrekken als je die BBQ dezelfde dag nog wil meenemen :twisted:
Dan hoeven we de pizzaturk niet te laten komen, zo word jij ook gelijk gedwongen om te blijven ipv overhaast te vertrekken als je die BBQ dezelfde dag nog wil meenemen :twisted:
dude... zelfs als ik dat ding van mij compleet demonteer zal Knijt Fors met zijn bus langs moeten komen om dat ding mee te sjouwen...
ik noem het een BBQ, maar in sommige delen van de wereld noemen ze het een 'buitenkeuken'... Alleen vind ik dat veel te ver gaan... er zitten geen opbergkastjes bij...
ik noem het een BBQ, maar in sommige delen van de wereld noemen ze het een 'buitenkeuken'... Alleen vind ik dat veel te ver gaan... er zitten geen opbergkastjes bij...