Katana wrote:Ik kan de foto's niet meer vinden, stuur er aub een paar via MMS. Dan zet ik ze online.
Ze staan op mn oude telefoon... Maar ik zal zo naar buiten lopen (het is hier echt super koud trouwens!), ben toevallig toch op de zaak.
Dan stuur ik ze van me telefoon naar je mail ok?
Waar is het leden forum dan eigenlijk?
Ik kan bij gebruikersgroepen wel leden aanklikken maar daar staan alleen namen van de mensen die Leden zijn.
Ik sta daar ook niet tussen btw?
Heb ik iets over het hoofd gezien of begrijp ik het niet helemaal goed?
Groeten MaRcel
Yesterday is history, today is a gift, tomorrow is mistery.
Tha Bla wrote:Waar is het leden forum dan eigenlijk? Ik kan bij gebruikersgroepen wel leden aanklikken maar daar staan alleen namen van de mensen die Leden zijn. Ik sta daar ook niet tussen btw?
Heb ik iets over het hoofd gezien of begrijp ik het niet helemaal goed?
Groeten MaRcel
Er is een apart topic genaamd Type-R leden, daar zou je toegang tot moeten hebben.
Hmmmmn, Dan is er volgens mij met mijn account ook iets niet goed.
De topics die ik kan zien zijn de volgende:
- Informatie (Lees Dit!)
- Honda praat
- Algemene onderwerpen
- Meetings
- Even voorstellen
- Technische onderwerpen
- Gespot!
- Multimedia hoek
- Forum zaken
- Te koop aangeboden
- Te koop gevraagd
- Dealers
- Prullenbak
Groeten MaRcel
Yesterday is history, today is a gift, tomorrow is mistery.
Katana wrote:Ik kan de foto's niet meer vinden, stuur er aub een paar via MMS. Dan zet ik ze online.
Ze staan op mn oude telefoon... Maar ik zal zo naar buiten lopen (het is hier echt super koud trouwens!), ben toevallig toch op de zaak. Dan stuur ik ze van me telefoon naar je mail ok?
Je kan ze beter naar mijn telefoon sturen. Dan kan ik ze makkelijker opslaan/overzetten.
Tha Bla wrote:Hmmmmn, Dan is er volgens mij met mijn account ook iets niet goed.
De topics die ik kan zien zijn de volgende: - Informatie (Lees Dit!) - Honda praat - Algemene onderwerpen - Meetings - Even voorstellen - Technische onderwerpen - Gespot! - Multimedia hoek - Forum zaken
- Te koop aangeboden - Te koop gevraagd - Dealers - Prullenbak
Ze staan op mn oude telefoon... Maar ik zal zo naar buiten lopen (het is hier echt super koud trouwens!), ben toevallig toch op de zaak. Dan stuur ik ze van me telefoon naar je mail ok?
Je kan ze beter naar mijn telefoon sturen. Dan kan ik ze makkelijker opslaan/overzetten.
Nee,
bedrukte platen kun je enkel met 100-tallen afnemen
en voor 5 leden met Japanse platen zou dit wat overdreven zijn.
We hebben hier echter wel een oplossing voor. Ik moet alleen weten wie Japanse platen voert.
Tot nu toe heb ik nog geen reacties hierop gehad. Stuur even een
mail met deze info naar [email="info@type-r.nl"]info@type-r.nl[/email]
Dan kunnen we hier rekening mee houden.
Tha Bla wrote:Hmmmmn, Dan is er volgens mij met mijn account ook iets niet goed.
De topics die ik kan zien zijn de volgende: - Informatie (Lees Dit!) - Honda praat - Algemene onderwerpen - Meetings - Even voorstellen - Technische onderwerpen - Gespot! - Multimedia hoek - Forum zaken
- Te koop aangeboden - Te koop gevraagd - Dealers - Prullenbak
Groeten MaRcel
ps nr:2
Dit is bij mij net zo?? licht dit nu aan mij??
Ik zal vanavond jullie toegang even nakijken en aanpassen indien mogelijk. Excuus voor het ongemak.
ITR DC2 wrote:Nee, bedrukte platen kun je enkel met 100-tallen afnemen en voor 5 leden met Japanse platen zou dit wat overdreven zijn.
We hebben hier echter wel een oplossing voor. Ik moet alleen weten wie Japanse platen voert.
Tot nu toe heb ik nog geen reacties hierop gehad. Stuur even een mail met deze info naar [email="info@type-r.nl"]info@type-r.nl[/email] Dan kunnen we hier rekening mee houden.
Jammer!
Oh dan doe ik die wel op de Mitsubishi van mn vriendin..
Later miss een EVO! :razz: :twisted: