Jdm_Whore: EK9... Not ^^

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
vtec vince

Post by vtec vince »

Het blijft een erg mooie civic!
Ik heb de mijne in Juli 2009 ingeruild op een ATR , maar als ik die foto's van jou zie dan moet ik toch weer even terug denken aan die mooie civic die ik toen had!
En ook nog in dezelfde kleur met gespoten buitenspiegels ;-)
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Jo&

Post by Jo& »

Jdm_Whore wrote:
"Jo&":14pfqsfm wrote:Huh wat voor hendel heb je daar boven dat flesje water...?

Een remhendel :wink:

Wegens een 6tal operaties aan enkels/voetgewrichten ben ik niet meer in staat om op een veilige manier met pedalen te rijden.. Het lukt nog wel, maar ik heb helemaal geen feeling/uithoudingsvermorgen in de onderbenen..

Gas geven en remmen gebeurt dus met de hand..

Vandaar dat ik ook opgescheept zit met die klote automatische versnellingsbak :roll:[/quote:14pfqsfm]
Okay ik dacht al wat is dat...
Zoals Ben net zei, goed dat je een manier hebt dat je nog kan rijden!

Hoe geef je dan gas? Ook met dat ding? Dat betekend dat je dus niet met 2 handen kan sturen of niet?
chris

Post by chris »

Jo& wrote:
"Jdm_Whore":1f78aln1 wrote:
"Jo&":1f78aln1 wrote:Huh wat voor hendel heb je daar boven dat flesje water...?

Een remhendel :wink:

Wegens een 6tal operaties aan enkels/voetgewrichten ben ik niet meer in staat om op een veilige manier met pedalen te rijden.. Het lukt nog wel, maar ik heb helemaal geen feeling/uithoudingsvermorgen in de onderbenen..

Gas geven en remmen gebeurt dus met de hand..

Vandaar dat ik ook opgescheept zit met die klote automatische versnellingsbak :roll:[/quote:1f78aln1]
Okay ik dacht al wat is dat...
Zoals Ben net zei, goed dat je een manier hebt dat je nog kan rijden!

Hoe geef je dan gas? Ook met dat ding? Dat betekend dat je dus niet met 2 handen kan sturen of niet?[/quote:1f78aln1]

heb op mn werk ook wel eens een aantal keer met handgas gereden, heel apart.. maar denk dat het wel makkelijk is om aan t wennen :-)
Locked