Mijn naam is Henk, 23 jaar en woon in Meeden ( dorpje in prov Groningen). Rij nu bijna een jaar in een Integra Type R uit '98, dus werd nu wel tijd om me even voor te stellen. De integra is op een paar kleine dingen na compleet orgineel. Mijn enigste plannen zijn om dc5 velgen proberen te scoren, want de orginele 15 inch velgen vind ik net wat te klein.
Ik had wel wat geruchten gehoort dat er iemand uit Meeden een ITR had gekocht. maar had het nooit gezien. Maar nu is het bewijs er. en ziet er goed uit.
Doet me denken aan vroeger, ik zie hem nog zo staan in de showroom... 67.000, ja 67.000 gulden. Ondanks dat ik destijds f7,50 per uur verdiende vond ik het niet duur voor zo'n sportwagen.
bas5th wrote:Welkom, mooi zo in originele uitvoering.
Doet me denken aan vroeger, ik zie hem nog zo staan in de showroom... 67.000, ja 67.000 gulden. Ondanks dat ik destijds f7,50 per uur verdiende vond ik het niet duur voor zo'n sportwagen.
.....Jongensdromen he, alles voor een mooie sportwagen! 8)
Welkom henk,
Deze itr nog niet eerder gespot moet ik zeggen,en toch is de afstand maar weinig ;-)
Zal er eens op letten!
Ziet er goed uit in elks geval.
bas5th wrote:Welkom, mooi zo in originele uitvoering.
OEM? Weet niet hoor maar heb je de lampen over het hoofd gezien? Moet zeggen dat ik het best wel vet vind lijken op een witte ITR 8) Lijkt ook wel alsof ie geen uitlaat heeft haha :razz: